Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Da jeg så det topic med forældre/stoffer kom jeg til at tænke på venner/stoffer.... Alle herinde må da ha oplevet at nogle af jeres venner synes det er latterligt, det i har gang i. Jeg kan nemlig godt selv genkende det lidt... Men hvad er jeres oplevelser med det???

Dedikeret medlem

heh, er du gal jeg har 10-15 af mine venner der forfølger mig i hold for at holde øje med hvad jeg indtager og hvor tit.........

her fornyligt lykkes det dem at nå frem til at jeg var begyndt på pcp.......!!! det tog mig en uge at overbevise nogle af mine veninder om jeg ikke var på pcp..........

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jeg holder gerne mit forbrug for mig selv. Hvis jeg fx møder nye mennesker i byen, så siger jeg ikke, at jeg nyder at tage stoffer. Så jeg bliver aldrig rigtigt konfronteret, da der ikke er nogen, der ved det, som ikke selv tager stoffer.

Jeg synes heller ikke, det er i orden, at begynde at tale om stoffer med mennesker, der aldrig har taget noget. Det ville virke som om, jeg prøvede at få dem overtalt til at tage noget. Hvis de derimod spørger, så vil jeg da gerne hjælpe med min viden og svare på deres spørgsmål.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg har fandme mange bekendte som brokker sig.. mine venner siger intet (99% af dem tager selv stoffer).

Site Admin

Der er enkelte af mine venner der ikke tog stoffer... Dem har der kun være een ting at gøre ved: OMVENDE DEM!!

Ind til videre er 99.9% blevet omvendt and still counting [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg tror jeg skulle være missionær med den evne jeg har *gg*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg har en del venner der ikke tager noget (jo de drikker sig sefølig totalt lamme hver weekend, som om det er bedre), men det er kun 1 eller 2, der siger at jeg skal passe på og håber at jeg vil stoppe (sefølig piger [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])
Men ellers er jeg også selv helt overrasket over hvor mange der egentlig acceptere det og ikke har de store problemer med det. (i hvert fald her i byen)

Insane psychedelia user!

Jeg har mange venner der ikke tager stoffer. Jeg oplevede faktisk en af mine venner ikke ville i byen med mig, for når han så hvor sjovt jeg havde det når jeg var påvirket, gad han ikke være sammen med mig når han bare var fuld!?

Jeg synes (næsten)alle dem man møder og som man for fortalt man tager stoffer forbinder det med noget negativt, altså at man har et problem osv. Der er næsten aldrig nogen der kan se det positive i at man ekspermentere med stoffer.

Dedikeret medlem

enig! det er virkeligt den med, ej jeg har hørt at det er så og så farligt. Mens folk uden probs knalder en flaske vodka, ned uden at tænke over at det sq ikke er meget bedre!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er kun få af mine homies der tar stoffer, resten ved ganske udemærket hvad jeg tager... Og de har ikke noget imod det, så længe jeg ikke forsøger at presse dem til at gøre det også! Jeg spørger som regel folk ret ligeud om de er med på noget sjov, det ville jo være ærgerligt hvis man talte med en psykonaut uden at vide det!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
ken ishii > Du er jo også fucked up! Du har gjort mig narkoman og luder... nu er jeg på sprøjten og sælger min krop for crack! - og det er DIN skyld! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Anyway... Stort set alle mine venner tager narko, dem der ikke gør - de brokker sig ikke...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
ken ishii > Du er jo også fucked up! Du har gjort mig narkoman og luder... nu er jeg på sprøjten og sælger min krop for crack! - og det er DIN skyld! <HR></BLOCKQUOTE>

Tror sq lige Ribbes mor har lånt Dex' computer

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
mine body's ved godt jeg tager stoffer en gang imellem og det har sq ik noget imod det. en enkelt vil ik selv tag noget, men er ligeglad med om jeg gør det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

well, det er fandme svært at snakke med dem, som ikke tar noget om det, for de har deres (statens!?) mening om det, og man kan jo ikke rigtig... altså rigtig forklare dem det... ligesom at forklare en farve. røvsvært i sig selv, men at gøre det for en blind! umuligt... kommer ikke engang tæt på

Dem som selv tar stoffer har jeg (siger næææsten sig selv) ikke fået brok fra, og en enkelt af dem som ikke gør, har accepteret det, men stadig ikke forstået det... men ja, pigerne er værst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Omgåes ikke folk der er imod stoffer.
De siger mig INTET og jeg er for at sige det mildt, røvtræt af at hører moral prædiker fra folk der er imod det.
Jeg er 18 = myndig det vil sige det MIT valg om hvad jeg vil indtage og ikke deres. kan folk ikke acceptere dette jamen så må de ryge og rejse [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Folk har vel ret til deres egen mening, om man er enig i den, er vel ens eget problem - ikke deres.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har ikke de helt store problemer med mine venner og stoffer, men nu gør jeg det jo også på et moderat niveau. Nogle af mine venner tager selv stoffer og det er faktisk dem jeg har hørt bitche mest. Sjovt nok, de mener at GHB er verdens farligste stof. Ihvertfald en af dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Omgås kun folk der kan acceptere stoffer eller selv tager dem. Gider ikke høre på bedrevidende idioter.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
De fleste af mine venner tager stoffer - dem som ikke gør lykkedes det mig som regel at få overtalt... hvis de ikke tar stoffer - som der trods alt er et par stykker af dem som ikke gør, ved de at det er noget de skal acceptere ellers gider jeg ikke spilde min tid på dem... der er ikke noget være en folk der prøver at "frelse" en... har måtte sige farvel til et par stykker af den slags kaliber...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Næsten alle dem jeg hænger ud med har samme vane som mig med at ryge en fed i ny og næ... det er faktisk kun damen der er modstander af det... men det må hun finde sig i.

Man vælger jo som regel sine venner udfra nogle fælles interesser og hvis det at tage stoffer er en af ens interesser så er det jo klart at man ender med venner der gør det samme.

Medlem

Da jeg tog stoffer gjorde de fleste af mine venner også, men dem der ikke gjorde var ved at gå bag over da de fandt ud af det...der er mange jeg kender der ikke røger eller noget men de har intet i mod jeg gør det, men jeg tror at hvis jeg begyndte at tage noget igen ville de nok prøve at snakke mig fra det, men det hænger måske også sammen med at alle mine venner er ældre end jeg og at jeg altid er "den lille"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]