<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver: Jeg kan tydeligt huske dengang jeg begyndte seriøst at gå amok med stoffer - tilbage i 2000 - inden da var det jo bare for "sjovt" - sådan lidt amf der og lidt amf der - men min vennekreds blevet ekstremt lille i år 2000 - men hvad lærer man af det?
At dem der skred ikke var rigtige venner [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men jeg hader ikke folk der ikke tager narko og jeg har da heller ikke noget imod at høre på at folk spilder deres tid på at prædike moral overfor mig - til tider er det møggrineren - jeg tager dog stor afstand fra folk på stoffer som ikke kan acceptere folk der er imod stoffer - altså det er bare meninger - ikke andet.
Dem der ikke fatter det er klart dem som der er totalt fuckedup - en lille hentydning til min ynglingsafbrænding - MDM@ - grineren fyr [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
Okay, jeg tror aldrig jeg kommer så #langt ud"* så jeg begynder at tage mdma, LSD, og hvad de forskellige kemiske stoffer hedder. Det er bare ikke mig, jeg vil hellere holde mig til de naturlige produkter. Grunden er, at jeg bare ikke tør tage de kemiske, ogå selvom jeg ved man kan få skader ved svampe, coke etc.
*langt ud : Bare min mening, der er NO OFFENCE [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
|