Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: 1553
slettet

Senest rettet af totre 07 feb 2005 13:07, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
he mit bud er de fleste her enten har taget stoffer så lang tid de har glemt hvor mange venner de har mistet på det, eller også har de ikke taget nok til at miste nogen venner endnu, men det skal nok komme [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Ax/Chill:
he mit bud er de fleste her enten har taget stoffer så lang tid de har glemt hvor mange venner de har mistet på det, eller også har de ikke taget nok til at miste nogen venner endnu, men det skal nok komme [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

true words...

fucking skræmmekampagner & fucking stat!

Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Fortalte engang en af mine venner at jeg havde prøvet lidt forskelligt i den tro, at jeg kunne stole på vedkommende... hvilket resulterede i, at idioten for ud og fortalte det til den halve by inklusive min mor og nogle af min storebrors venner. Tak, siger man så! Og dropper hurtigst muligt sladrehanken som ven...

Medlem

Geografisk sted: Farum !
Jeg er stadig ved at "springe ud af skabet" men ham jeg har fortalt det til har ingen problemer med det.

Men jeg sørger for at holde det lidt for mig selv specielt over for de poptøser som tror at man får hjerneskade af hash.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Argg...Ikke alle er lige åbne, jeg har f.eks lige snakket med en "ven" som sagde at alle der tager stoffer er nogle tabere. Så spurgte jeg ham, om han ikke syntes det var okay at bryde loven i den slags henseender? Det svarede han så nej til og knægten har selv flere gb. ulovlige downloads liggende - wuhuu, way to go, spasser! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

-Psyko

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af mælkebøtten:
Fortalte engang en af mine venner at jeg havde prøvet lidt forskelligt i den tro, at jeg kunne stole på vedkommende... hvilket resulterede i, at idioten for ud og fortalte det til den halve by inklusive min mor og nogle af min storebrors venner. Tak, siger man så! Og dropper hurtigst muligt sladrehanken som ven...<HR></BLOCKQUOTE>

Hvem?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
NU er jeg lige fyldt 16, og det er vel den alder, hvor en stor bestandel af unge begynder at eksperimentere med stoffer. Det er vel som regelt lidt efter de er begyndt med alkohol.
Jeg er bare lidt forud, og de brokker sig ikke (mere). Nu er det nærmere mig de kommer til, hvis de vil have noget at vide om stoffer, og gerne vil prøve det. Så er jeg egentlig glad for at jeg har prøvet det, for jeg nyder at hjælpe folk.

Jeg kan tydeligt huske dengang jeg begyndte seriøst at gå amok med stoffer - tilbage i 2000 - inden da var det jo bare for "sjovt" - sådan lidt amf der og lidt amf der - men min vennekreds blevet ekstremt lille i år 2000 - men hvad lærer man af det?

At dem der skred ikke var rigtige venner [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men jeg hader ikke folk der ikke tager narko og jeg har da heller ikke noget imod at høre på at folk spilder deres tid på at prædike moral overfor mig - til tider er det møggrineren - jeg tager dog stor afstand fra folk på stoffer som ikke kan acceptere folk der er imod stoffer - altså det er bare meninger - ikke andet.

Dem der ikke fatter det er klart dem som der er totalt fuckedup - en lille hentydning til min ynglingsafbrænding - MDM@ - grineren fyr [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
Jeg kan tydeligt huske dengang jeg begyndte seriøst at gå amok med stoffer - tilbage i 2000 - inden da var det jo bare for "sjovt" - sådan lidt amf der og lidt amf der - men min vennekreds blevet ekstremt lille i år 2000 - men hvad lærer man af det?

At dem der skred ikke var rigtige venner [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men jeg hader ikke folk der ikke tager narko og jeg har da heller ikke noget imod at høre på at folk spilder deres tid på at prædike moral overfor mig - til tider er det møggrineren - jeg tager dog stor afstand fra folk på stoffer som ikke kan acceptere folk der er imod stoffer - altså det er bare meninger - ikke andet.

Dem der ikke fatter det er klart dem som der er totalt fuckedup - en lille hentydning til min ynglingsafbrænding - MDM@ - grineren fyr [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Okay, jeg tror aldrig jeg kommer så #langt ud"* så jeg begynder at tage mdma, LSD, og hvad de forskellige kemiske stoffer hedder. Det er bare ikke mig, jeg vil hellere holde mig til de naturlige produkter. Grunden er, at jeg bare ikke tør tage de kemiske, ogå selvom jeg ved man kan få skader ved svampe, coke etc.

*langt ud : Bare min mening, der er NO OFFENCE [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: København
@Thomhash: respekt for din indstilling, men jeg tror ikke jeg tager meget fejl, hvis jeg påstår at de fleste folk som har prøvet de fleste stoffer har haft samme indstilling til det, som du har nu.

Sagen er at eens grænser rykker sig, efterhånden som man stifter bekendtskab med flere og flere af de 'naturlige' stoffer (Coke er da heller ikke ligefrem økologisk, eller hvad mener du?) eller folk som har taget diverse stoffer og egentlig giver udtryk for at det har gavnet dem.

Men jeg respekterer din indstilling, men siger bare at du skal værne om den holdning hvis du gerne vil have det på samme måde om to-tre år, for ellers siger statistikken at du på det tidspunkt vil kunne snakke bedrevidende med om det meste herinde, også i 'syntetiske drugs' forummet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Thomhash: Zonker har helt ret, når han siger at de fleste af os har haft den samme indstilling som dig. Jeg startede også med at sige det samme som dig og fordømme brugen af syntetiske stoffer. Senere fandt jeg dog ud af at svampe ikke lige var sagen for mig, så jeg besluttede mig til at prøve clonazepam. Det var ligesom mere min stil og efterhånden har jeg skiftet de naturlige stoffer fuldstændig ud. Idag er det mig ligegyldigt hvorvidt stofferne er håndplukkede eller fremstillet i et laboratorie, det er rusens karakter der tæller. Den indstilling får du nok også en dag, medmindre du er MEGET ideologisk!

@ER: Well, man kan jo også ændre personlighed SÅ meget at folk ikke kan holde ens selskab ud. Hvis det er tilfældet pga. stoffer er det vel rimeligt nok, de siger fra???

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]