Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Frisk mælk er i sig selv en dejlig ting, men hvor ekstra lækkert kunne det ikke være, hvis mælken også var fyldt med THC? THC ophober sig jo i fedvævet hvorfor noget af det også havner i mælken. Læs evt her her. Sagen er blot at man skal have adgang til industrielle mænger pot taget i betragtning af, at en ko æder ca. 2,5% af sin egen vægt i tørstof om dagen. Det vil sige omkring 15 kg. tør pot omdagen! Problemet er blot at jeg ikke rigtigt kan renge ud, hvor meget THC der vil være tilstede i mælken? Altså hvor mange gram THC indeholder fx. et kilo pot? En ko har jo et ret grundigt fordøjelsessystem, så mon ikke den er istand til at trække al THC ud af potten? Og hvor meget vil derefter blive optaget og hvor meget vil den nedbryde og hvor meget vil blive aflejret i dens fedt, for tilsidst at blive udskilt i mælken?

Det bliver nok lidt besværligt, men jeg er sikker på det nok skal blive hele umagen værd når man lige smager den første mundfuld friskmalkede hashmælk.
:peace:

Medlem

Flippet idé :)

Dog er jeg ret sikker på, det er metabolitterne der oplagres, og ikke aktivt cannabis, der gerne skulle nedbrydes af koen.

Derudover ville jeg nok have en del etiske skrupler, ved at holde kvæg konstant cannabis-dopet gennem hele deres tilværelse :|

Medlem
Brugeravatar

OK, det havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på, men er det helt og aldeles sikkert, at der ikke vil være noget aktivt shit tilbage?

Det etiske havde jeg heller ikke skænket en tanke, men er køer i forvejen ikke super stenede dyr?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Jeg er simpelthen vild med tanken om en flok mega stenede køer der tripper rundt på en cannabismark. Med fråde om munden og knaldrøde øjne løber de rundt i ektase og drikker hinandens mælk, mens de får mueflip (grineflip). De ruller rundt på græsset og ser de et menneske muer de højlydt, for sådan én ser da sjov ud!

Medlem
Brugeravatar

Ja det er nærmest etisk RIGTIGT at dope dem gennem hele deres tilværelse!

og igen til trådstarter. . for det første er selve cannabisplanten ikke speciel aktiv, den skal vel først opvarmes eller opløses og det der.
for det andet: det den ville få ud af at spise en helvedes masse hamp vil vel nedbrydes til metaboliter som ved os selv (som paean sagde) og ikke være til nogen nytte :(

men så er det jo heldigt at vi har guldkakao og potchai. .

Hej heeej

Medlem

Hahaha hvor er det en syg tanke... Syg men genial...

Medlem
Brugeravatar

Det er en vidunderlig tanke.

Vil dog gerne understrege at det etiske aspekt ikke behøver at blive overvejet i denne sammenhæng, men at jeg udelukkende vil undersøge om det rent faktisk er muligt?

Altså en ko har jo et noget andet fordøjelsessystem end os(mennsker), vil det ændre på situationen?

Hvor bliver hende Audhumla af, hun er sgu da sådan en ko, freak?

Medlem
Brugeravatar

I det link jeg henviser til skriver de jo bare THC, unden at skrive om det er metabolitter eller the real deal. De har selvfølgelig et moralsk ærinde, så spørgsmålet er om de lyver, taler sandet eller skjuler sandheden?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, helt ærligt.

Sådan som vi behandler dyrene, burde vi i det mindste sørge for at de var kronisk skæve.

Junior medlem
Brugeravatar

haha. genial tanke. istedet for wake and bake så drikker så man bare noget morgen mælk fra pot køerne. og så er man skæv fra morgen stunden:D

Junior medlem

Idéen er dog ikke helt ny:

http://www.landbrugsavisen.dk/Nyheder/N ... r+hash.htm

http://www.landbrugsavisen.dk/Landbrugs ... d+hash.htm

Ganske vist ikke med det formål at få producere hashmælk, men fordi køerne bliver sunde, rolige og glade er det.

Medlem
Brugeravatar

Det er fandme to sørgelige artikler!
store bøder og måske 3 års fængsel for at give deres køer weed til et godt formål!

sad.

Junior medlem

Ja, gustent samfund, der omgiver os..! Nogenlunde det samme ville vel være hændt i dk?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Jeg giver altid køerne han planterne :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]