Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af cRaZsAiNt:
@ poke: Som jeg fik det at vide, manglede Fabrikken alkoholbevilling.<HR></BLOCKQUOTE>

so...? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
@ WEB [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Vi bevæger os længere væk, men hvad faen !

Jeg synes, det er fedt at drikke, når man er i byen. Det ville da gøre festen en del kedeligere, hvis ikke man kunne købe øl, drinks og cocktails - tænker nu på de "ikke fulstændigt blæste" ! De findes sq :> Mig selv inklusiv. Ja, blæst el ikke, gør ikke SÅ stor en forskel, for mange der er blæste drikker alligevel.

Tidligere når jeg tog til arrangementer tog j amf. og så drak vi ved siden af. Det har været nogle fede, fede uforglemmelige ture, men amfen ødelægger det bare i sidste ende.
Nu rører j ikke amfen. Det er slut. Den der "Højt at flyve, dybt at falde" gider jeg sq ikke mere. Ikke fordi jeg blev dybt deprimeret el noget voldsomt på dén måde, men man bliver sq bare lidt kringlet i bolden, når man ikke kan falde til ro og få sin søvn. Gidder ikke den latterlige følelse mere !

Nu vil j hellere drikke stille og roligt og så måske nappe en lille pille (pille: kun ved arrangementer el noget særligt)og så måske runde af med noget god sove-ryger og bare chille, hygge og så sove. Dét har MIN krop og psyke det faktisk bedre af ! I løbet af det sidste halve år, har jeg kun kørt det på den måde 2 gange, og det har været fedt begge gange at køre det sådan! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
er desvære ik hel klar endnu, har været syg hele dagen igår og i dag...
men jeg har købt billet, så det er bare afsted alligevel [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: ...heaven
Nogen der ved noget om at Green Nuns Of Revolution skulle komme til DK??

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tjek deres hjemmeside... Hvor spiller Bitmonx henne???

Så har vi guffet de første!!!! Tager toget fra Aarhus kl 18:18

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Så er det idag, unger!!! Er vi ved at være klar? :-)

Det bliver så fedt!

Medlem

Yo, confusion... jeg mødte chemWarrior i toget åp vej derop, ved at han spurgte os om en af os var "confusion fra trancetunnel". så begyndte jeg at spørge om psy... grinern...

BTW: hvem var der?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Hvad fanden var det for en elendig koncert/fest hvis du allerede er hjemme kl 10:23 og skrive på psy.dk!

NOGEN DER KAN SIGE MORGEN-FESTER MED TILFÆLDIGE MENNESKER!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
MORGENFEST MED TILFÆLDIGE MENNESKER - ikke at jeg var der i går, men jeg var i amager bio, da de var der... og der var også en okay fest før og efter... det er pænt sjaw såddannoget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
flot! der er 2 der kan sige det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Det er helt klart det svedigste jeg nogensinde har været med til... Fuck, mand! Det er ikke til at beskrive..!

Nogen der måske kan fremskaffe nogen billeder eller noget?

In our memories

Geografisk sted: København
MORGEN-FESTER MED TILFÆLDIGE MENNESKER!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af web:
Yo, confusion... jeg mødte chemWarrior i toget åp vej derop, ved at han spurgte os om en af os var "confusion fra trancetunnel". så begyndte jeg at spørge om psy... grinern...

BTW: hvem var der?
<HR></BLOCKQUOTE>

ved det ik, sad bare og halv stenede på syre [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

min mave havde det ik så godt, jeg var jo halv syg (influensa), men musiken var i top [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Det var sgu en herlig koncert, men jeg var måske en smule skuffet over IM... De spillede kun et eller 2 af deres kulte numre (ikke fordi det de spillede istedet var dårligt!!!), men det var sgu fedt!!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
GNOTR eksisterer så vidt jeg ved (desværre) ikke længere som en samlet gruppe...

Medlem

Feste og fyre den for vildt af med tilfældige mennesker... 2½ times søvn, og til indflytter fest hos halifax, fyre den næsten lige så meget af... er det tæt nok på?

fuck der var mange kexeramte folk... = alle var så pisse glade & "gode venner". jeg ved hvor mange der kom hen til mig (som jeg aldrig havde set før) og sagde: "kom! vi to skal ud og fyre den af... NU!" og det gjorde vi så... til vores dages ende...

btw, jeg så nogen med videokamera, og en masse med alm. kamera... nogen af jer? hvis det var, så se at få de billeder op! Og især den film, hvis det var en af jer [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Duvdev fra Infected tog vist billede og filmede lidt. Kunne være fedt, hvis de kom op på Infected's hjemmeside.

Moderator
Brugeravatar

Der er nu ikke noget som en god omgang kex til at gøre folk gode venner... Giver Web fuldstændig ret, sjældent har man set så mange mennesker så glade sammen!

Medlem

Geografisk sted: danmark
jeg var der både i amager bio da de spillede der, og i skive-hallerne i fredags... det var den syge optur begge gange... selvom jeg er ked af at sige det, så passer e'er bedre til techno-koncerter... i amager bio åd jeg 2 g islandske svampe og det var sgu lige fucked nok.... men det var vel et eller andet sted også ret fucked at æde 4 W-piller i fredags, men god damn det var sjovt... tak for en syg aften martin.. det var sgu optur... fede haloer begge gange.... hahahahahahahahahahahahaahaaaaa... vi snaks punks.. hey!! jeg er holdt med tjald i dag.. i hvertfald indtil næste gang det er den første.. hygge.. ¨
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

btw... jeg kender ham med videokameraet.. jeg får ham lige til at lægge det ud et eller andet sted.. der er en halv time ca.. det er ret fedt.. vi så det til morgenfesten.. jeg skriver lige senere... hygge..

[ 30 September 2002: Besked ændret af: fonky ]

Medlem

Hva så, hvad bliver det til med den film? :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]