Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 16:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Opis skrev:
Men hvis der så skal være balance, så må man også kunne skabe liv, alså jomfrufødlser.

Nej, det kan ikke lade sig gøre, fordi for at fange livsenergien, har den fysiske verden, lavet en biologisk portal livsenergi kan trænge indad - dette sker f.eks ved befrugtningen af et æg, derfor der næsten altid skal være en han og en hun, eller i få tilfælde tvekønnede væsner, som måske er en anden energi, måske ikke. Den energi der driver mennesker er IMO en form for +/- og uden den ene, så er den anden der heller ikke - derfor to mennesker bliver enige om at få et barn aka to energier bliver enige om at åbne porten for at få mere livsenergi til det fysiske plan, fordi at de ønsker at give en anden energi oplevelsen af at være i fysisk form igen - fordi vores energi elsker at se ting blomstre op - det nyder vi, gør vores energi stærkere. Hvorfor nogle mennesker så ødelægger ting er et svært spørgsmål, fordi jeg rummer selv den samme vrede, som alle vrede og onde mennesker gør, da vi jo er af samme energi - så det er frygteligt at se hvad man egentligt kan være i stand til, bare det at tænke over hvilken energi man besidder, hvis man valgte at bruge den negativt, destruerende i stedet for at skabe og vedligeholde. Det er heller ikke sikkert det er forkert at være sådan, men blot dømmes sådan af andre energier, fordi disse har fundet andre veje at få det de ønsker.

Svar med citat  
Sorry for offtopic

Til Child of Aum

Du lyder som et yderst inspirerende menneske med megen viden. Jeg nyder at læse de tekster og svar du er kommet med i denne tråd, og vil bare sige Thumbs up :tnx:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak gæst - jeg bliver helt varm omkring hjertet- det vidst første gang jeg hører den her på psy.dk...

Nice mand

P.L.U.R til dig

og god vind mod solen

Svar med citat  
Child of Aum skrev:
Opis skrev:
Men hvis der så skal være balance, så må man også kunne skabe liv, alså jomfrufødlser.

Den energi der driver mennesker er IMO en form for +/- og uden den ene, så er den anden der heller ikke -

Hvad er så balancen for døden?

Jeg forstår ikke helt hvordan du får balance i tingene ved at man kan slå ihjel i drømme men ikke skabe liv.

Svar med citat  
Medlem

Child of Aum skrev:
Tak gæst - jeg bliver helt varm omkring hjertet- det vidst første gang jeg hører den her på psy.dk...

Nice mand

P.L.U.R til dig

og god vind mod solen

Hov jeg var ikke logget ind. Men det var mig som skrev det :). Jo tak og i lige måde

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gæst skrev:
Child of Aum skrev:
Opis skrev:

Den energi der driver mennesker er IMO en form for +/- og uden den ene, så er den anden der heller ikke -

Jeg forstår ikke helt hvordan du får balance i tingene ved at man kan slå ihjel i drømme men ikke skabe liv.

Drømme er gråzonen imellem liv og død efter min overbevisning - stedet hvor alt kan ske - du kan sagtens skabe liv - fordi alt kan ske - men det liv der bliver skabt i drømme - ligger jo i gråzonen imellem livet og døden... så derfor er det intet af delene.... Livet bliver skabt i vågen tilstand... du planter et frø, elsker med din kæreste og får et barn... Balancen i døden... Der er ikke balance i døden eller livet - der er balance imellem liv og død.

Da vores ikke fysiske energi, normalt er istand til alt når den er i et med det store hvide (eller død som det kaldes fysisk) - så er eksistensen udstyret med en gråzone hvor at den ikke fysiske energi kan udfolde sig frit for ikke at føle sig for bundet af de fysiske regler, som livet påbyder energien.

Det at eksistere er aldrig noget man holder op med, men det jeg som styrer mange af ens handlinger, vil fade væk og ren energi vil være tilbage - en ren energi der er fri for et ego til at bestemme - fri for at blive dømt af et ego - som egentligt er skabt af andre energiers fysiske forms handlinger.

Det store hvide er varmt, men monotont - hvor livet er af skiftende temperatur, men progressivt. Begge dele er vidunderlige - derfor man ikke skal frygte nogle af dem... Det eneste man skal frygte er at blive fanget i gråzonen - der man hverken i live - eller i et med det store hele - der man alene i sin egen energi, fanget imellem 2 steder, fanget et sted som næsten ikke eksisterer, men alligevel så er man der.... Fanget i drømmen. Frygtelig skæbne at lide.

P.L.U.R

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ExobiT skrev:
Child of Aum skrev:

Nice mand

P.L.U.R til dig

og god vind mod solen

Hov jeg var ikke logget ind. Men det var mig som skrev det :). Jo tak og i lige måde

Så det endda en bruger - he he - øeh. Jepperdi right precisely totally early in the morning eller det der.

Er skide dårlig til komplimenter, har jeg altid været - hvad kan jeg sige... det lettere når folk bitcher - der ved jeg præcis hvordan jeg skal reagere.

P.L.U.R

der

Svar med citat  
Child of Aum skrev:
... det lettere når folk bitcher - der ved jeg præcis hvordan jeg skal reagere.

Ja og du har bevist der mange steder klart og tydeligt :peace:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gæst skrev:
Child of Aum skrev:
... det lettere når folk bitcher - der ved jeg præcis hvordan jeg skal reagere.

Ja og du har bevist der mange steder klart og tydeligt :peace:

En eller anden dag har jeg vel fået det så godt jeg kan klare at høre på bitcheri eller også holder folk vel op med at bitche på et tidspunkt:)

<<<<<<<<plur

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg er blevet ret interesseret i dette emne "Lucid dreaming" .. Jeg har søgt en masse på nettet om det, bla. wikipedia. Jeg har læst mig frem til at det er noget alle kan lære at udnytte. Men jeg syntes ikke rigtigt jeg kan finde nogle guides til hvordan man gør i praksis .. Nogen som ligger inde med det? Så vil jeg meget læse det :)

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Dreamviews.dreamviews.com

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Problemet er at mit engelske ikke er særlig godt, og derfor ikke får særlig meget ud af den side. Har kigget på den før.
Jeg søger en dansk guide til lucid dreaming? Men ved desværre ikke om det findes :(

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Google translator

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil gerne lige være med her. Fremprovokerer du selv drømmende om din afdøde veninde, eller kommer de helt af sig selv?

Hvis de er fremprovokerede, hvordan gør du så??

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Speedfreak skrev:
Jeg vil gerne lige være med her. Fremprovokerer du selv drømmende om din afdøde veninde, eller kommer de helt af sig selv?

Hvis de er fremprovokerede, hvordan gør du så??

Den fortvivlede skrev:
Jeg har i lang tid praktiseret lucide dreaming og på den måde har jeg for tid til anden mødtes med en person der betyder meget for mig.

Svar med citat  
Medlem

Er der nogen som ved hvordan hvordan man gør? Har en afdød ven som jeg ville give alt for at 'møde' igen...

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Elven_Raver skrev:
Gæst skrev:
Child of Aum skrev:
Opis skrev:

Drømme er gråzonen imellem liv og død efter min overbevisning - stedet hvor alt kan ske - du kan sagtens skabe liv - fordi alt kan ske - men det liv der bliver skabt i drømme - ligger jo i gråzonen imellem livet og døden... så derfor er det intet af delene.... Livet bliver skabt i vågen tilstand... du planter et frø, elsker med din kæreste og får et barn... Balancen i døden... Der er ikke balance i døden eller livet - der er balance imellem liv og død.

Da vores ikke fysiske energi, normalt er istand til alt når den er i et med det store hvide (eller død som det kaldes fysisk) - så er eksistensen udstyret med en gråzone hvor at den ikke fysiske energi kan udfolde sig frit for ikke at føle sig for bundet af de fysiske regler, som livet påbyder energien.

Det at eksistere er aldrig noget man holder op med, men det jeg som styrer mange af ens handlinger, vil fade væk og ren energi vil være tilbage - en ren energi der er fri for et ego til at bestemme - fri for at blive dømt af et ego - som egentligt er skabt af andre energiers fysiske forms handlinger.

Det store hvide er varmt, men monotont - hvor livet er af skiftende temperatur, men progressivt. Begge dele er vidunderlige - derfor man ikke skal frygte nogle af dem... Det eneste man skal frygte er at blive fanget i gråzonen - der man hverken i live - eller i et med det store hele - der man alene i sin egen energi, fanget imellem 2 steder, fanget et sted som næsten ikke eksisterer, men alligevel så er man der.... Fanget i drømmen. Frygtelig skæbne at lide.

P.L.U.R

Jeg føler mig virkelig ovenpå når jeg læser at folk som dig, Raven_Raver tør stå frem på en internetside i en verden der er så unuanceret i deres opfattelse af spiritualitet. Fantastisk! :)

-Kan vi ikke please, holde brugernes navne til de nuværende navne, og ikke hvad de tidligere har heddet? :?:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Speedfreak skrev:
Er der nogen som ved hvordan hvordan man gør? Har en afdød ven som jeg ville give alt for at 'møde' igen...

Guiden til at møde personen du savner (selv om denne er død)
Her står det :)

Svar med citat  
Medlem

Mange tak for linket :) Der er lidt at gå i gang med... Men måske det ville hjælpe at lægge feden på hylden først :P

Svar med citat  
Har brugt svampe til lucide dreaming, gør det noget nemmere :)

Har også brugt dem til at løse mareridt.

Har gjort en del i drømmestyring og har også haft god brug af drømmethe og skunk.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]