Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Mig og en kammerat har - af et meget vellykket growkit - høstet vor første bølger af de slimede blå paddehatte, og efterfølgende tørret dem. Jeg har tidligere erfaring med svampe, dog af slagsen hawaii, og har altid spist dem direkte fra posen - også tørret. Smagen har virkelig aldrig tiltalt mig, og da jeg hørte det var muligt at "koge" syren ud af svampene, og anvende vandet i en kop the, vækkede det selvfølgelig straks min interesse :). Mit spørgsmål og håb er så, om dette er muligt? - hvis ja, vil en venlig sjæl så lave en gennemgang af fremgangsmetoden?

På forhånd tak =)

Forresten; Er det muligt at ryge svampe ? - Jeg har hørt fra mange, at virkningen er minimal - hvis nogen overhovedet.

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
1. Ingen rygning.
2. Kog noget vand og lad det stå og afkøle 5-10 min.
3. Knus/smulder og kom svampene i en kop. Mængden bør være en anelse mindre, end hvad du ville have spist, da effekten, så vidt jeg ved, indtræder på 15-20, hvilket kan virke voldsomt på så kort tid.
4. Hæld vandet i og drik. Lad evt. theen køle af inden.

Har aldrig selv lavet the, men har læst et par tråde om et herinde, og det skal snart prøves, da jeg er ved at køre træt i at spise svampene.

Held og lykke!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: No clue..
Man kan som også bare putte svampene i et almindeligt glas postevand direkte fra hanen..
Gør jeg altid, så smager det bare af søvand, men ryger tilgengæld hurtigt ned!

Btw.. Mig og nogle gutter købte engang ca 30 gram tørrede svampe fra Thy lejren. Der var lidt forskelligt i posen.
Men alt det guf der lå tilbage i posen (jord og sporer og pis og lort) puttede jeg i en kop vand og tog EN enkelt tår af det
og spildte derefter det meste af koppen på min trøje. Så tørrede jeg det klamme vand af min trøje og kan derefter ikke huske noget som helst.
Da jeg kommer til mig selv, står koppen stadig på bordet foran mig med det resterende indhold.
Og jeg er så forvirret at ikk aner hvilken dag det er eller hvad klokken er, selvom jeg spurgte de andre om det konstant.
Resten af natten går så med bad trip med de ondeste hallucinationer! Det var sygt/rimelig fedt.
...lige lidt ubrugelig info :P

Go' koger, drenge ! :D

Dedikeret medlem

Du kan jo også altid tage et kig på "The Lemon Tek" for en alternativ indtagelsesmetode - men pas på, og læs "vejledningen".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har også bestemt mig for at prøve the næste gang.
Jeg er vant til at indtage svampe knust, i pillekapsler...

The tiltaler mig lidt mere, da det lyder som om det virker en tand hurtigere. Pluds jeg har en masse spids nøgenhat jeg ikke har mulighed for at komme i kapsler pt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]