Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
heh, opsøg miraculix -

nu skrev du at en god fest fredag, nemt resulterede i at man pludselig stå midt i mandagen, med meget tunge ben og skuldre og øm kæbe (???)
det er vel ikke så mærkeligt, hvis du står op fredag morgen og går i seng en gang søndag eftermiddag/aften -jeg har stort set ikke de problemer længere, da jeg er begyndt på at gå i seng mellem fest-afterne. Og så ellers huske at spise meget før og et trip, og hvis jeg kan, også imens.
men søvnen er helt klart en væsentlig faktor

In our memories

Okay, jeg er problemet... Hvis jeg bare kunne udtrykke/formulere mig lidt bedre, så havde jeg nok sparet alle de indlæg...
Jeg skrev: og det der med fest om fredagen, kan pludselig ta' overhånd, og vupti, så er det mandag igen...
en sjælden gang, det var bare et eksempel....
Sorry, jeg efterlyser stadigvæk tilgængelige forbyggere, reparation kit's, og tak til alle dem der har svaret alt andet end mad, væske og hvile...

Deep

[ 29 Oktober 2002: Besked ændret af: Deep ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Du kan bestille sådanne nogle Vitamin repair kits over nettet, men jeg ikke om det virker [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
De heder sådanne noget som: After E. After C

Meeeen jeg tror dog at du leder efter rusmidlernes hellige gral [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Hvad er der i? I tilfælde af det virker, så er det nok billigere at købe ingredienser løst!!

deep

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
Ud over de der matrielle ting er det oxo vigtigt, for mig at jer er klar mentalt udrusted, og har det godt før jeg gør det, og ikke ovrbelaster eller overdosere ellers vil man jo naturligt få bivirkninger, og os dagen efter er det godt at værer god ved sig selv fks, have købt ind mad og drikelse, en sød pige er heller ikke værst, og så lade vær med at bebrajde sig selv, at man har det som man har det, men værer bevidst om at det kan værer en naturlig reaktion, og tager man på flere dages narko tur skal man nok regne med næsten tilsvarende recover tid før man er på toppen igen, i værste fald har je oxo en god medicin kuffert, med hvad der kunne behæves [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] vh doeneg

Junior medlem

Geografisk sted: Lyngby
ALA er lovligt i DK, men ikke lovligt at sælge i DK, så vidt jeg ved, men her er lidt mere info om stoffet...
[url=http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=2192&forumID=16&catID=1&search=1&searchstring=&sessionID={33E6A9CC-314B-46EC-9016-D505AB8E5832}]http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=2192&forumID=16&catID=1&search=1&searchstring=&sessionID={33E6A9CC-314B-46EC-9016-D505AB8E5832}[/url]

Medlem

Geografisk sted: VesterBrooklyn
Ikke at jeg har fundet den hellige gral, men udover nogle ganske udenmærket råd, hist og pist, undres jeg dog lige over at, ingen nævner noget om motion..
R man i form, har man også en tendens til at komme sig hurtigere, psykisk som fysisk.

D siger mine erfaringer mig, såvel som andres...

Dertil må jeg nok lige skynde mig at nævne, jeg mener ikke en løbetur lige inden eller efter.. Men som sagt, er man generelt i form, synes man også, at klare sine hangovers en tand bedre..

Simone ja motion virke altid....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
SÅ SMUT SÅ NED I F&F SÅ JEG KAN RIVE JER BØSSERØVE RUNDT!

Ingen muller, Ingen Duller [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Ingen deca'kur, ingen duller [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Jeg kan informere om at After E indeholder følgende:

1 kapsel og 1 tablet.

Tablet indeholder: C-vitamin, Rose hip extract, bioflavanoid complex (?) og magnesium.

Kapsel indeholder: 5-htp, B6-vitamin.

Så det stemmer jo meget godt overens med det som ellers er blevet anbefalet herinde at tage efter E. Og så er prisen på såden et "kit" altså ikke ret dyr. Men det er selvfølgeligt billigst hvis man selv køber det hele løst og selv blander.

Men Happy HR

-Cuben-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]