Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
@Sisyfos : Yir, jeg går altid i byen på jesus, det er bare det FUCKING BEDSTE TRIP! Sådan ca. 400 mg næstekærlighed og tilgivelse kan holde mig kørende en hel aften... desværre er comedownet tit præget af syndsforladelse og skærsild, men hvis du har opført dig ordentligt kan du godt regne med et RET lækkert afterglow [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

@MDMA : Det lyder som om du har fået lidt mere fornuft ind i knolden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

@Alco : Hvis du synes festen er kedelig så er det nok fordi du kører i alt for højt gear, drop det speed og drik dig så lammestiv at du vælter rundt... ikke så intelligent men MEGET sjovere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Fenriz, jeg sniffer ik normalt til fester, sniffede heller ik i fredags! Sniffer kun til en fest, hvis der er nogle andre som gør det, så de også kan feste til den lyse morgen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
"God is awesome!" [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BTW, hvis du står en fredag og ikke lige kan få fat i jesus, så prøv 100 mg helligånd.... det er også ret lækkert og man forstår andre meget bedre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Undskyld jeg er lidt "Dummies" nu, men hvad er jesus og helligånd for nogle stoffer?? og nu vil jeg ikke høre at det er ham der der hænger på korset. Er for en gang skyld seriøs!!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af notjer:
Undskyld jeg er lidt "Dummies" nu, men hvad er jesus og helligånd for nogle stoffer?? og nu vil jeg ikke høre at det er ham der der hænger på korset. Er for en gang skyld seriøs!!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Det er sq ik noget stof... De joker [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
*ROFLMAO*
LOL [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] LOL!!!!!!!

@Notjer: Hil dig for din humoristiske værdi [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Der er IKKE noget stof kaldet gud/jesus/helligånd/helligbrøde etc. etc.!
Seriøst! Sidste gang spurgte du hvilken slags druesukker det var man blev lam af...

@Cuben: Har han ikke snart overgået dinmor.dk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Min lammeste kombo: 2gram dextrose, 100mg hellig ånd og et halvt gram gud [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ Notjer, Jesus og helligånd er det VILDESTE !! det er så sygt, forstil dig din motorik på Ketamin (lidt ligesom fear & loathing) forstil dig samtidig, den vildeste ekstase føelse som MDMA, og sidst men ikke mindst ligeså vilde Hallucinationer som på 2C-B, en føelse af kærlighed, visdom og frækhed ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Hold dog op [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] kunne ikke lade vær med at grine!

Muscelbund<< Det var sku ikke det jeg sagde din lammerik! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Måske skal du læse helt igennem og se hvad jeg har svaret på! der var jo bare et svar/tekst jeg ikke lige fik fattet ordentligt! syntes han sagde noget med at blive lam på druesukker. Er stadig snotforvirret [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg ved sku ikke hvad i kalder alle jeres små "guder" hist og pist [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hmm nu er jeg vidst ikke så seriøs mere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
PS: TAK

Når jo, lige en ting til, Hvad står ROFLMAO [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MuscleBundt:
*ROFLMAO*
LOL [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] LOL!!!!!!!

@Cuben: Har han ikke snart overgået dinmor.dk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<HR></BLOCKQUOTE>

Jep, WE HAVE A WINNER

Tillykke notjer, du er nu gået i min bog som den dummeste dreng nogensinde.... først druesukker, Deo, og nu dette TSK TSK

knægt hold dig seriøst fra stoffer til du er blevet noget ældre.

LOOOOOOOOOL det bliver bare værre og værre [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

hold da op [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

jeg begyndte først at få positive tanker om stoffer her i september ca. da vi havde projektuge [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Man ved jo ikke særlig meget på nogle få måneder! Men har da også tænkt mig at vendte [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tag jer nu sammen, der er ingen grund til at spørge om noget der er SÅ lamt, seriøst, tror du jeg tager Jesus eller hvad? (jeg har BTW taget jensus et par gange [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])

Tænk dig dog om eller søg så du undgår at blive totalt til grin, knægt. Det kan godt være at du er en lille barnerøv men undgå i det mindste at opføre dig som en.

@MuscleFyr: Du må pænt aflevere kronen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
HAHAHAHA! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

*brækker sig af grin*

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Seriøst Notjer, bare en LILLE BITTE SMULE logisk tanke gang er at foretrække. Prøv lige at tænke en ekstra gang over tingene.

Men på den anden side, jeg har i den sidste periode fået et par mægtige grinere over det, så måske du bare skulle blive ved
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] come on mand, men eller tror jeg at fenriz sagde det meget godt.

BTW, hvis Musclebundt har vidrer givet kronen, så kan han jo altid blive droning så han ikke føler sig helt strippet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
En kraftig bivirkning ved at trippe på Jesus er at det dræber flere hjerneceller end NOGET andet stof jeg kender...

du risikerer at blive afstumpet, snævertsynet, konservativ, påståelig og miste evnen til at tænke logisk

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
ROFLMAO=Rolling On the Floor, Laughing My Ass Off!
Notjer: Seriøst..Begynd at TÆNKE!
Alle jer andre: Der kan i se at nogen mennesker er parate til at tage stoffer når de er 15, og nogen andre...Ja, se for jer selv!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-Mathias..

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hvorfor sendte den beskeden to gange? Hmm.. Nå, men så kan i ihvertfald lære det!
-Mathias

[ 05 November 2002: Besked ændret af: Creatif ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
For fanden da... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Hey jeg fik bare et lille flip okay! Skal nok prøve at tænke logisk, men når fx alko de joker. så tænkte jeg; det var satans, hvad skere der nu, hvad er det så for noget?? andre de siger det ikke findes, men så vidt jeg har fattet det så, ja..... noget med nogle adskillige stoffer blablablabla har ikke forstand på det, lader sku vær med at tænke på det! Men det ernemt nok at sige, TÆNK LOGISK KNÆGT! når det lige kan være at man ikke har forstand på en skid af hvad i snakker om!(ja okay, stoffer)

fenriz<< slappen-sie-off-mann! vi har kun et liv(måske) og man kan blive barnlig engang imellem! men nogle gange nyder man det! Men skal da nok prøve at tænke lidt mere selv! Men ungdommen skal ikke løbe fra mig endnu! har et meget stærkt humør skift, næsten ligesom menstration, med den forskel at - seriøs, eller ikke seriøs! istedet for sur - glad!

Creativ<<< hentyder du til mig med parat, ikke parat. Tripper sku på mig selv [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Det er og's billiger!
indtil man ikke ville det mere!

Og ja, tak tak for den "fine,, krone! lad mig hellere polere og pudse den vær anden time!

Insane psychedelia user!

Zanniboy har fået sig en værdig afløser [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/Jensus

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]