Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg går som sagt i 9 nu her, og vi er jo i gang med at lave vores eksamens prjekt... Vi har emnet unge som både omhandler alt om unge fra arbejde til weekendnarkomaner...

Jeg har gået og spekuleret lidt over om der måske var en som man kunne arrangere et real-life meeting med som bor tæt på Fredericia, altså helst bor på Jylland eller Fyn...
Man kunne nok også finde ud af noget over tlf/irc eller noget...
Jeg ville bare gerne have et interview med i vores rapport. Det vil være nok være ca 10 spørgsmål, og det blir selvfølgelig anonymt...
Jeg tænkte lidt på hvis MDM@ måske gad ( er du der [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) . Det skulle også helst være en lidt "erfaren" bruger, men post lige hvis i vil gøre et par små børn fra 9 glade [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@alkoholic, du deltager jo med dine mangfoldige viden (BAAAH!) i alle posts stort set, hvad skal du dog bruge et interview til?

Undskyld svineren men du fyrer sq ret meget lort af knægt!

(ikke fordi at dette topic er noget lort)

Insane psychedelia user!

Godt nok har jeg sjældent tid på hånden, men det kan nok arrangeres hvis det har interesse. Jeg bor i Vejle.

/Jensus

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvis i laver en opgave om bøsser, så bare sig til, så kommer jeg sgu til 7000! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jensus:
Godt nok har jeg sjældent tid på hånden, men det kan nok arrangeres hvis det har interesse. Jeg bor i Vejle.

/Jensus
<HR></BLOCKQUOTE>

Nice nok... Er du selv hvad du vil kalde en erfaren bruger??? Hvor gammel er du??? OG når du siger du ik så tit har tid, mener du så travlt eller MEGET travlt???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Hvis i laver en opgave om bøsser, så bare sig til, så kommer jeg sgu til 7000! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Nu hænger den der igen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
@alkoholic, du deltager jo med dine mangfoldige viden (BAAAH!) i alle posts stort set, hvad skal du dog bruge et interview til?

Undskyld svineren men du fyrer sq ret meget lort af knægt!

(ikke fordi at dette topic er noget lort)
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu er det snart den 3 post jeg skriver det i! JEG SKAL NOK LADE VÆRE MED AT POSTE MER LORT!
Jeg ville bare gerne have et real-life interview med en...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]