Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: fab-unge
Junior medlem

Geografisk sted: DK
har i set den side hvor unge kan få hjælp til at komme ud af misbrug? adressen er www.fab-unge.dk

det er jo altsammen fint nok, bortset fra at de garanteret har digtet det hele selv.

de skriver feks at skunk er et unaturligt stof [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

kig selv her http://www.fab-unge.dk/basicsite/dk/document/414

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lam side! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
nu har jeg ikke læst artiklen men efter min mening er skunk ikke narturligt pga. kunstig lys massere af kunst gødning og visse dyrknings metoder er heller ikke naturlige, meg jo det er en plante, fremdyrket meget unaturligt vh. doeneg

ja jeg har også altid fåd af hvide skunk er unaturlig.
og til siden så er den da udmarke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Skunk er ligeså naturlig eller unaturlig (definitions spørgsmål), som havre, æbler og porrer. Skunk er jo bare finavlet Cannabis.

Junior medlem

for det første er en plante jo ikke "unaturlig" bare fordi den er dyrket under kunstlys og med gødning... Og man kan jo se at de som regeringen prøver at prakke os på nemlig at skunk er unaturligt, tilsyneladende er slået igennem hos en del af befolkningen, blandt andet brugere af dette forum.

for det andet så skriver de på deres side at skunk er gensplejset, på samme måde som kyllinger uden vinger og ben feks.

I virkligheden er det som Ashoka siger, nemlig bare cannabis der er blevet forædlet gennem lang tid...

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tvivler på at nogen undergrunds-kemikere har adgang til udstyr til DNA-splejsning... men igen, hvem ved? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
lol i testen om man er afhængig af hash: Resultat : Jo, her er ikke så megen tvivl, du fremstår ud fra testen som ret hashpræget.

Og hvis skunk er unaturligt, så er vores danske grise fanme unaturlige - de er lige så "fint arvlet" som skunk ...

ja de kan sige men de er jo igen en af de ting man kan se fra fler side .

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
almindelige danske svin er fandme unaturlige ligsom hollanske drivhus sprøjtede gruntsager og og noget skunk som dyrkes på den måde for mig er noget naturligt når det er dyrket naturligt, økologisk fks. jaja jeg er en helse freak men jeg kan nu godt lide at ryge lidt kemi skunk ved lejlighed vh. doeneg

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg thor ikke at hamp planten selv ved at den er unatorlig når mennesker omkring den forbedere dens leve vilkor med henblink på at den skal tilpasse sig og blive mere potendt.
det med kunst gødningen så er det 100% praktisk fordel at bruger det,

jeg vil gerne henvises til et sted hvor der bliver solgt "DNA-splejsning FRØ" ( anybody !!!!

shit man kan blive chokeret når man ser med sine egne øjn hvad ens skatte penge bliver brugt til

Junior medlem

nu ved jeg ikke om det er mig der misforstår noget, men det jeg ville frem til med denne post, var eller er at de påstår skunk er ligeså unaturligt som gensplejsede kyllinger og majs der ikke kan blive sygt, og vi ved jo alle sammen at skunk sagten/meget let kan få sygdomme.. og skunk er ikke gensplejset, og som dex siger hvem skulle dog lave sådan noget?

om skunk så er unaturligt fordi det får kunstgødning kan man jo diskutere alt efter hvor rød man er men det mener jeg nu ikke betyder det store,, måske lige på smagen..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis man bare flusher rødderne et par dage før høst og undgår gødning, påvirker det ikke smagen.

I Ashokas bog er skunk naturligt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Sæføli er skunk sgu da naturligt, ellers ville man ikke kunne få noget som helst der er naturligt! Korn og kartofler er da også forædlet og gødet det vildeste!
Og det med at planten er kunstig pga sygdomsresistens er altså fodi der er splejset et gen ind der gør den resistent... Alle gensplejsede planter/dyr er ikke nødvendigvis resistente, de kan ligeså godt få et gen så de bliver større, mere potente (ja tak!), modnes hurtigere osv osv... Kun fantasien sætter grænser!!

De har endda lavet selvlysende mus!! (ikke fordi det er så relevant, men det ku da være griner at have dem til at rende rundt når man er blæst !!)

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
for det første mener jeg at alt der selv gror(altså er levende) er naturligt uanset hvordan man modificere det eller hvad man nu bestemmer sig for

kan desuden ik se hvor de vil hen med det. der er der ik noget galt med unaturlige ting. vil da se frem til en viderudviklet type hash [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
De der skrøner, er der ikke bare en anelse sandhed i dem??? prøvede og læse dem igennem, og synes det lød meget nomalt! Og bortset fra at de ikke fortælle om de der har det fantastisk med stoffer, lyder det da rigtigt nok, gør det ikke?? de er jo forskelligt fra person til person!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvis man har testet sig selv, og der står man har et problem, henviser de til netstof.dk...
Hvorfor tror alle den side er så god!!! De kan jo ik engang kende forskel på GHB og Poppers...

Dedikeret medlem

well, synes egneligt at det er en forbløffende god side, der informere uden at fordømme alt for meget, den største forskel på psy og den, er vel bare at psy opfodre folk til at ekspermitere, her opfodrer de dem til at stoppe

Junior medlem

Geografisk sted: Lyngby
Hmm der er da en af deres skrøner jeg godt kan li, og det er ikke det sædvanlige pis man ellers ofte hører fra myndigheder etc.

"Alle misbrugere starter med hash: Faktum er, at de fleste unge, der i perioder ryger hash, stopper igen, efter en periode da de skal videre i deres liv - og så har de prøvet hvordan det er at ryge hash! - Men hvis vi f.eks. ser på de unge mennesker der er indskrevet i Ungeafdelingen i dag, så er der omkring 90% af de unge, der har, eller har haft, et misbrug af hash.
-Men hvis man med denne udtalelse mener, at hash er det stof der sætter gang i misbrugsadfærd hos mennesker, så skal der også huskes på at hash er sjældent det stof de unge debuterer på, da de fleste starter med alkohol! Eller almindelig tobak!"

Men den med at skunk er gensplejset, det lyder ret vildt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]