Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: så grimt !!!
Medlem

Geografisk sted: nordjylland
har lige set på zulu at staden er blevet ransaget. så vidt jeg husker var 100 kg hash + 20kg skunk og nogle kilo svampe. der blev vist anholdt ca. 10-12.

min dybeste sympati til alle dem der har mistet alle deres vare og til dem der er blevet anholdt(heldigvis nåede en masse vist at slippe væk)

man græmmes over dette totalt perspektiv løse indgreb. denne aktion får jo ik nogle til at stoppe deres hash forbrug. man køber det da bare af nogle andre eller venter indtil staden er oppe igen. jeg fatter ikke hvorfor politikerne ik legaliserer tjald. de vil aldrig kunne kontrollerer tjald - salget uanset hvor mange offentlige resurser de bruger...!!!

igen min dybeste sympati for de sagesløst forurettede [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

btw jeg kunne ikke poste det under nyheder så det blev under general disk.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det er vist kun admins der kan poste under nyheder. Bare rolig knejt, staden er sandsynligvis allerede oppe at køre igen, der plejer ikke at gå mere end 1 time efter den sidste politibil er kørt, så sælges der! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko

Medlem

@psyko
k! det lyder sq godt. blev sq lige pludselig nervøs [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ransagningerne på staden er et PR nummer, den borgelige befolkning behages ved nyheden om "at deres hårdt betalte skattepenge bruges til at slå hårdt ned på stofferne"
Danske politikere kan kigge i dansk statistisk årsbog og smile over at se vi har det politi i verdenen der konfiskere mest hash pr. indbygger.
Og politiet kan lige nå ud og udføre deres arbejde i kaffepausen og stadig få papirerne til at se ud som om de laver en helvedes masse arbejde.

Ja jeg kan blive ved i en evighed hvordan cirkusset fungere :-)

Men vær glad for at politiet i det hele taget tillader Christania at eksistere, de kommer jo ikke derud hver dag og slår ned på folk med amarikanske manere. Og hvis de gjorde så ved de sku godt det ville ende med borgerkrig i danmark.

Stoffer skal nok blive legalliseret en dag, men hav tålmodighed, samfundet er ikke parat til det endnu, en fuldkommen legallisering idag ville ende i kaos! Men når tiden er kommet skal det nok ske :-)
i morgen THC piller til DS, HIV og kræft patienter, i overmorgen en delvis legallisering af hash som nydelsesmiddel, og iovermorgen...........

det skal nok komme, vi skal bare vise dem at folk der tager stoffer godt kan fungere i samfundet uden problemer.

Mvh Bøh

Medlem

Geografisk sted: københavn
Jeg troede der var vagter på christiania... det fungerede måske ikke godt nok?

Stoffer som helhed legaliseret?
Den tror jeg alligevel ikke på, hash er nok det nærmeste man kan komme - Det skal bare udbredes lidt, og så skal nogle af alle de fordomme væk. - alkohol er jo legaliseret... hvorfor er det så? Det kunne jo tænkes at det var fordi alle bruger det unge som gamle... og endda politikere, måske skulle man få nogle der har prøvet stoffer (måske bare hash) i folketinget?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Blobs:
[B]Jeg troede der var vagter på christiania... det fungerede måske ikke godt nok?

B]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik den her gang... De fortalte noget i programmet om dem... De havde bla sporet sig ind på deres signaler... Men den her gang snød de vagterne, kan ik huske hvordan....

Medlem

Geografisk sted: københavn
Lortepoliti (måske bare politikerende

man skulle måske blive politikere og legalisere nogel ting...

[ 10 November 2002: Besked ændret af: Blobs ]

Medlem

Geografisk sted: DK
En civil lastbil med ca 20 betjente kørte midt ind i hjertet af pusher-street og beslaglagde alle boderne, sdåan at de fleste ikk flygtede- derefter kom der et hav af politibiler....Tror nok vagterne blev rimeligt overraskede [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
WTF, de kunne jo havde kørt en halv snes legende børn ned på vejen derind, hvad fanden tænker psykopaterne på???

-Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Politiet har jo mange mand på arbejde i KBH pga. EU-topmøder. Men da de ikke har nok at lave, så kan de jo ligeså godt bruge dem til et eller andet, derfor har vi set at de har ransaget meget mere i år end de har gjort i de sidste mange år. Vi kan jo håbe at det går over når DK's EU-formandskab er ovre.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
jeg syntes også at politiet her i dk er bløde det burdte de også være ved et sted som fks staden,
hvis det var en rocker borg måtte de sådan set godt bruge de metoder de nu vil finde nødvendige,
så en gang et program i fjerneren hvor de smed flashbangs ind af vinduerne bag efter sparket de døren ind og sendte en ordenlig håndfulde aggrsive hunde der ind hvor de så bagefter stormet det hele og rykket folkne ud af huset mens hunde stadig væk havde bidt sig fast i folkne,

saføldig er det er politisk spil,
staden er jo også en penge maskine ud over deres budskabbet

hvaaa var der ikke noget med at de ville lukke staden hvis ikke handlen stoppet der ude hva sker der så nu ???

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
VK-regeringen har givet Christiania et år til at stoppe hash-handelen. Det er selvfølgelig ikke muligt, selv om mange af de gamle derude måske helst så at den blev stoppet. Desuden er det underligt at politikerne tror at Christiania fungerer som en samlet enhed der bare kan vedtage at stoppe hash-handelen..haha..de har vist aldrig været derude så.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]