Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Ond svamp på brystet af en rund halset [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

btw tak for showet i aftes Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

piercer kan du ikke se om ikke du kan finde en hættetrøjer saa kan man jo ogsaa gaa med den nu!!! saa folk kan se den [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg er personligt ligeglade, om det er v hals eller noget... Og brystmærke er fedest [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Og bare klask den svampe på, og så ku vi må måske skrive pyschedelia bagpå, men ik psychedelia.dk!!! Det er for nørdet... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Okay "Den onde svamp" og "Brystmærket" er vedtaget.

Hætte trøjer finder jeg ud af når jeg har lavet T-shirts, Så bliver det noget med at folk kan betale forud for en hættet trøje og så får jeg nogle lavet på bestilling. Nu må vi se hvordan det går, med T-shirten.

Tænk på der er jo nogen der skal lægge penge ud for at få dem lavet. Hvis der er nogen der vil lægge 10.000,- på ubestemt tid (til hættetrøjerne er solgt) Så skal jeg nok lave en serie med hættetrøjer.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

hmm, @Piercer fedt at der endelig er en admin der har taget noget ansvar.......

og jo der sker noget med det jeg var igang med det inet selskab, og grunden til at jeg startede på det igen var at der ikke var nogle af admin'sne der vill lave noget. Men helt klart fedt at du arrangere det her.

btw: hvad er probet i at lave det med mere, du behøver sq da ikke lægge en skid ud? du får bestillingerne, giver folk dit kontonummer, får pengene overført til konto'en sender bestilling til selskabet når du har samlet bestilllinger nok ind [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

btw: evt kig på det link og det brev der ligger i tråden psy.dk trøjer

@alcoholic er det for nørdet at der står psychedelia.dk, yo makker hvad fanden laver du herinde hvis du mener at det er for nørdet, mini skrid ud og leg på motervejen...... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Det er super nice!!!
Det skal være mean shroom logo gerne på brystet el på ryggen.
Det ville dog være dejlig anti fag med rund hals.
(XL)
Det er sgu lækkert, jeg troede bestemt at det var en tabt sag!
RESPECT [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 23 Oktober 2002: Besked ændret af: DR-D ]

In our memories

Jeg vil gerne bestille en X-large, er det forsent?!

Peter

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
en i large til mig tak! black as the night! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Størelser osv er ikke bestilt endnu, de kommer i alle størelser næsten, hvis der er nogen der har brug for en XXL så skal de sende mig en PM.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
hmm, @Piercer fedt at der endelig er en admin der har taget noget ansvar.......

og jo der sker noget med det jeg var igang med det inet selskab, og grunden til at jeg startede på det igen var at der ikke var nogle af admin'sne der vill lave noget. Men helt klart fedt at du arrangere det her.

btw: hvad er probet i at lave det med mere, du behøver sq da ikke lægge en skid ud? du får bestillingerne, giver folk dit kontonummer, får pengene overført til konto'en sender bestilling til selskabet når du har samlet bestilllinger nok ind [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

btw: evt kig på det link og det brev der ligger i tråden psy.dk trøjer

@alcoholic er det for nørdet at der står psychedelia.dk, yo makker hvad fanden laver du herinde hvis du mener at det er for nørdet, mini skrid ud og leg på motervejen...... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er ik det, men tror du ik det ville se dumt ud når folk ik kender hjemmesiden... Og forresten jeg er jo ik helt så lille mer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Så kan de jo komme til at kende hjemmesiden!

Hvis det skal stå der, synes jeg helt klart også der skal stå .dk, jo vores forum vi skal støtte, ikke ordet Psychedelia

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jo tak, en t-shirt her(sort selvfølgelig med rund hals og logo på brystet, xl.)
Men jeg mangler squ også en trøje, så hvis vi kunne finde ud af et eller andet ang. det Piercer, ville det være fedt.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-Satori

[ 23 Oktober 2002: Besked ændret af: Satori ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja. den ONDE svamp, og halsen skal være rund (det andet er lidt ulækkert) - og mærket skal være på rygen - men det er der jo desværre ikke flertal for, men så kan man jo bare tage T-shirten forkert på hehehe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes klart at der skal stå "Psychedelia" og ikke "Psychedelia.dk".

"Psychedelia" er jo en gruppe stoffer der påvirker dig på en helt bestemt måde og udvider din bevidsthed... det er næsten en slags kultur - psykedelisk kunst, psykedelisk trance osv.
"Psychedelia" vil passe fint sammen med den onde svampe.

"psychedelia.dk" er for mig "kun" en hjemmeside

Dedikeret medlem

Men det jo forhelved dette forum der laver trøjerne!!! det er jo netop for at vise at vi er psy medlemmer vi skal have tingene.... det er jo netop for at vise at vi er andet end urban beskriver os som, at vi ikke er en hemlig loge, men at vi er stolte af være medlemmer at vi står inde for hvad vi siger, i rl som på nettet§!

Dedikeret medlem

Jeg tror bare desværre ik det hjælper os at få fler members herind. Der er sq da mange som synes at det kun er fucked up narkovrag herinde, efter de havde læst posts. Og jeg ved godt at det er fordi folk ik fatter at det er HR, men jeg tror det bare vil give meget mere dårligt omtale [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Syns da også helt sikkert der skal stå psychedelia.dk da det hele vel handler om denne side/forummet og IKKE blot om stoffer. Vi skal vel også vise at vi er andet end en flok kex-frådende, amf/cola sugende narkomaner...
Alt hvad der sker herinde omhandler jo ikke illegale substanser!
Derfor ikke narkologe men Open Your Mind, Svampen og psychedelia.dk logoet!

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ Piercer en sort str. M til poke drengen så han kan score på IN tak [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

lol!

men jeg vil nu også helst være fri for ".dk"
kan igen tiltrække dårlig opmærksomhed (ikke kun til siden, men også den anden vej!!)

NAJS!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]