Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lidt skuffende t-shirt, synes jeg. Det kunne have været cool med en hættetrøje. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 25 Oktober 2002: Besked ændret af: PsyGoA ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
tm hvor kommer de 20000 ind i billedet ??????
hvordan er det lige i laver det der ??

hvad med at i fik lavet DEN OFFISJELLE?? TØJE og så lave det sådan at folk kan pre-order sådan at der bliver sat en dato på hvornår det er sidste bestillings frist.
så finder firamet selv ud af det med rebatten alt efter hvor mange der har bestilt,så betaler folk så er der ikke mere i det, så vi kunne saktens lave hætte trøjer og kaffe krus uden det kommer til at koste dig en "krone",

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Morphos> Næste gang så træk lige vejret imens du skriver, og brug et par punktumer. Så kan det være man kan forstå hvad du skriver.

Det bliver noget bøvl hvis folk skal forud betale - så den mulighed er udelukket.

Det bliver en tshirt som piercer skriver det, og det kan ikke diskuteres.

Dedikeret medlem

PsyGoa> hvis det er så skuffende, så er det heldigt der ikke er nogle der tvinger dig til købe noget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Igen, det vil være ALT for dyrt at både få trykt hatte, tshirts, hættetrøjer osv. Der er ingen af os Admins der har råd til at smide 20.000 på bordet til en masse psychedelia.dk tøj.

Dedikeret medlem

det er jo ikke forud betaling.
men forud bestilling,
folk bestiler bare størelser og efter en dato så regner firma'et ud hvad det vil koste når der så og så mange
der har bestilt.

der efter kan folk jo betale dem med efterkrav eller hvordan folk nu har tænkt sig at betale.

det er også bare et forslag
men hvis du føler du har helt styr på det med trøjerne så kan du jo også bare gøre det som du har lyst til jo.

jeg venter på hætte trøjerne *ehh

[ 27 Oktober 2002: Besked ændret af: morphos ]

OKAY inden det her bliver til ren muderkastning så vil jeg bare sige at det med hættetrøjerne ikke er aflyst bare sat i bero til vi har fået T-shirts. Jeg ville helere have en Hættetrøje selv, men jeg har ikke tid eller lyst til at få en masse bestilinger ind på en masse trøjer. Og holde styr på, hvem der har betalt og hvad de skal have, hvad farve den skal ha og om de skal ha et par sokker med til halv pris og hvad i nu ellers kan finde på. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Når de er klar kan de købes og ikke før, ingen forud betalinger [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Morphos> Med forudbestilling vil det stadigvæk være en person der skal ligge alle pengene ud.. og hvis der skal ligges ud for både tshirts, hættetrøjer osv, bliver det beløb højere end de fleste af os herinde har råd til at undvære i den tid der tager, at få pengene indkrævet fra folk.

Medlem
Brugeravatar

Respekt for initiativet med t-shirts'ne... Og til alle brokkehovederne: Gå da selv i gang med at lave nogle hættetrøjer/rundhalsede/bøllehatte eller hvad I nu har lyst til!

Chiller

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Morphos> Med forudbestilling vil det stadigvæk være en person der skal ligge alle pengene ud.. og hvis der skal ligges ud for både tshirts, hættetrøjer osv, bliver det beløb højere end de fleste af os herinde har råd til at undvære i den tid der tager, at få pengene indkrævet fra folk.<HR></BLOCKQUOTE>

nej det er jo det der er det go'e ved det med forudbestillingen,
det er ikke en person her fra der skal bøvle med det men et evt firama som folk ringer og angiver bestillingen til og så må være enkelt betale til dem så har de bare sat en deadline på hvor når kan bestille hvis de alsår ville være med i en kolligtiv rebat ordning.

det ville alsår være lige som nemt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
sort L til mig.... hehehe, lær det n|dk din pumper [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
sendt 22 Oktober 2002 13:12 Profil for Piercer Forfatter's Homepage Email Piercer Send Ny Privat Besked Edit/slet post Svar med citat Okay så er sker der igen noget med den T-shirt mange har snakket om, jeg er blevet spurt om jeg ville lave den og ja det vil jeg gerne.

Jeg har valgt at starte med en T-shirt og så kan vi måske udvide til andet tøj senere.

Her er et link til den T-shirt vi har valgt. T-shirt m. V hals

Så skal vi bare ha valg hvad logo der skal på. Der er blevet beslutet at det bliver et af Cactus's logo'er men hvilket et af de tre syndes i der skal på?

Og skal det være logo på ryggen eller på maven?

Prisen kommer til at ligge på ca. 100,- plus porto osv.

Der vil værre mulighed for dem der bor i nærheden af en Admin at de kan komme og hente dem selv og spare portoen væk.

Flot unisex T-shirt. I forkrympet kvalitet.

Beskrivelse:
Kvalitet: 100% bomuld
Vægt: 155 -160g

Størrelser:
Voksne: S - M - L - XL

Farver:
Sort

MVH
Piercer

PS. Giv jeres stemme NU for Vi bestiller trøjen om få dage.

PPS. Vi siger til når i kan afgive bestillinger. <HR></BLOCKQUOTE>

narkomaner.......... læs nederste sætning............

..........

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Zik > Nemlig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hey, no dis the drugheads [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Hold nu op med at betche og diskutere så meget [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] !!!! Det er sgu da lækkert at det endeligt bliver til noget! Der er jo ingen der tvinger jer til at købe dem.
RESPECT

Dedikeret medlem

Morphos> hehehe.. okay - hvormanger firma'er tror du er med på den ordnet..

men lad os droppe diskution, det bliver ikke anderledes af den grund.

Dedikeret medlem

jojo det der faktisk mange der gøre.

men okey you are the boss,

så du finder bare ud af det så,

men jeg venter nu på hætte trøjerne.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
sort xl
jeg bor i aarhus c og kan evt dele ud til dem i århus for at spare porto ? vh doeneg

Insane psychedelia user!

Bare lige for at være helt sikker, er det i dette topic vi afgiver vores bestilling eller hvad ?

/Jensus

[ 30 Oktober 2002: Besked ændret af: Jensus ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis kællingen følger med t-shirten, er det sgu i orden. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

xl til eb

Der er desvære ikke sket så meget med trøjen endnu. Vi mangler stadig at skrabe nogle penge sammen, det gør vi så hurtig som muligt.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 82 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]