Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg var dernede og trampe i forrrige uge. Der var en DJ der spillede Intact Instinct og det rykkede for vildt. Alt I alt var det en god tur. Der var masser af mennesker og godt gang i den, så jeg kan klart anbefale at i tager derned.
Venlig hilsen
Fråder

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

jeg ved ikke hvad du havde taget da du var der (no offence) men jeg var dernede i rimlig ædru tilstand, og jeg må godt nok sige at anlægget stinker... bassen overdynger alt, og diskanten skære i ørene, desuden så er det nye hule look, med til at gøre stedet langt koldere end før [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

jeg var godt nok skuffet [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hvorfor blev den egentlig lukket første omgang?

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
den blev lukket pga skattesvindel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
ejerne havde lavet et lille trick hvor de sparrede mange penge [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

well det der er er IKKE tuben hvem fanden tror det ?
Det er the cave og er BESTEMT ikke det samme!

Tuben blir aldrig det samme!

P.S jeg hader lammere der ikk kan diskuttere stoffer har lige siddet på en chat på www.wiccan.dk og diskutteret med en angående Stoffer og HR alle flippede ud og gik amok de lyttede SLET ikke til mine synspunkter fuck it!!!!

In our memories

Geografisk sted: København
Såvidt ejerne selv har oplyst, så havde de ikke råd til huslejen på ca 60.000 kr/måneden...

Og såvidt jeg kan forstå, så er det præcis de samme folk som står bag "Grotten"...

Og nøj, hvor er jeg glad for at den er åbnet, da vi så forhåbentlig slipper for al den disko-dasko knæklys trængsel som mine andre favorit fest-steder har været udsat for i det sidste halve år.

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zonker:
Såvidt ejerne selv har oplyst, så havde de ikke råd til huslejen på ca 60.000 kr/måneden...

Og såvidt jeg kan forstå, så er det præcis de samme folk som står bag "Grotten"...

Og nøj, hvor er jeg glad for at den er åbnet, da vi så forhåbentlig slipper for al den disko-dasko knæklys trængsel som mine andre favorit fest-steder har været udsat for i det sidste halve år.
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er korrekt de skyldte for mange penge væk...
Og de åbnede den så i en af dem der ejer dens navn altså en ny person... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] men stadig det samme team...

Er madsen stadig dørmand ?

In our memories

Geografisk sted: København
Dunno... kender ikke meget til stedet... er havnet dernede et par gange i årenes løb, fordi jeg ABSOLUT ikke havde andre steder at tage hen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men glædes over at der findes flere forskellige typer fest-steder, til alle de forskellige typer fest-folk! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
En af mine venner anbefalede mig at komme derind og han er altså typen der gi'r den op med UV-lys og neonbukser. Ikke fordi det gør så meget, men jeg tror han er en rigtig In-raver...

-Psyko

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Poke-> Problemet var nok at du var der i ædru tilstand =)

Jeg syntes nu det var ligeså godt som det gamle tuben, de grå vægge er vel en smagssag. Musikken var i hvert fald temmelig meget samme stil og helt fint at trampe til, Men det kan være det ikke var samme dag, for nogle gange er der nogle gæste DJs der ikke helt har styr på anlægget.

Meeen det har jo også totalt meget at gøre med hvad for et humør man er i. Men jeg var pænt grillet det meste af natten/morgenen. Jeg havde drukket lidt sammen med en ven da vi fandt på vi skulle derind af. Og han havde lige en lille pose amf så vi fik os lige en streg hver, derinde drak jeg videre og røg en lille jay+jeg tog en kiks, der vist nok hedder drage jeg kunne ikke se farve eller tegn for det var lyset ikke til, den slog ihvertfald helt fint =)
Venlig hilsen
Fråder

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja - drager ER gode.
er aldersgrænsen 18 år på the Cave?
og hvor god er kontrollen dernede (altså i døren)??

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Da jeg var der inde blev kun min taske tjekket! de ville hverken se ID eller sygesikring! det ville nu ikke have gjort noget hvis de spurgte!

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ MDM@ yup, madsen og negerne er tilbage igen, selv bartenderne er de samme....

@ Fråder, ja jeg var nok ALT for ædru for jeg gik op og spurgte dj´n hvad fanden der skete, om han stod og sendte et overstyret signal ud, men det gjorde han ikke.. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

de er faktisk selv godt klar over at lyden stinker, de ved bare ikke hvad de skal stille op med den.. og ang. stilarter :P
hæ, så og de også begyndt at spille prog/tech house dernede og ikke kun minimal og prog trance.. gad vide om Parsberg vender tilbage og spiller de gamle destination Goa skiver som han gjorde før i tiden...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Arkimedes:
Da jeg var der inde blev kun min taske tjekket! de ville hverken se ID eller sygesikring! det ville nu ikke have gjort noget hvis de spurgte!<HR></BLOCKQUOTE>

Hæhæ det er vist kun hvis man lige er fyldt 18 man vil have det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hvis de spurgte mig ville jeg være fornærmet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]