Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg sad lige og læste de 2 nyeste triprapporter (MDMA) og jeg blev godt nok irriteret! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
De består af intet anden end "så spiste jeg en kix og blev MEGABLÆST... jeg kan ikke huske mere fra den aften men det var rigtig fedt..."!
Det er ikke særlig fedt at læse... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Triprapporterne er der IMO for at vi andre kan læse hvordan det føles på forskellige substanser, ikke for at man kan blære sig med hvor blæst man var/er (!!!)... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Så hvis i overvejer at skrive en triprapport så overvej også lige om i overhovedet har noget relevant at skrive.... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Hvis ikke så post det i blæst-forummet... Det er det det er der for!

PS: sikke en masse sure smilies hva [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] !

VH Jonas!

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
Det må være en gammel rapport der ligger der så, fordi wOODY skal validere rapporterne nu, før de kommer ind.<HR></BLOCKQUOTE>

Nix!
De er fra henholdsvis den 26 og 27 i denne måned!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
"Vil bare glemme, kan ikke stoppe..." Har i glemt det laaange emne på philosophiboardet?
Forfatter: MDM@. Nu er det væk. Men MDM@ har lavet ett nyt forum på http://okkultisme.proboards2.com/index.cgi ...
...HVOR DER ER TRIPRAPPORT FOR ALLE PENGENE [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Helt ærligt - kan man ikke bare slette de rapporter? Der er sqda ingen der for noget som helst ud af at læse dem!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
jeg synes generelt triprapporter er fede, så lad endelig være med at slette dem. At de så er af svingende kvalitet er noget andet - men hvad kan man også forvente at finde under MDMA.

Mange af triprapportene om LSD og DMT på Lycaeum er møgfede, så den slags rapporter kunne jeg godt tænke mig at få nogle flere af her på boardet. Rapporterne, hvor der måske bare er en enkelt tankevækkende eller speciel oplevelse synes jeg også absolut er værd at læse.

Hvorfor sker der forresten ikke snart noget omkring det at få mulighed for at kommentere rapporterne, det ville også motivere folk til at skrive flere fede rapporter (som vil give respekt) og færre lamme (som man vil blive jordet for i kommentarerne).

Insane psychedelia user!

@Skat: Det har INTET med emnet at gøre så venligst hold det udenfor dette topic!
Start et topic med det hvis du mener det er vigtigt men hold det væk herfra!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Alle Admins på siden kan Validere de trip-rapport'er der bliver sendt.

Og vi beklager der ind imellem er en smutter, der måske ikke skulle have været med.

Fremover vil vi prøve at læse dem lidt bedre igennem selv, før der ryger op.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg er helt enig i, at der igen er valideret meget slappe rapporter.
Men da jeg har set _langt_ værre rapporter og ikke lige ville spille en afgørende bussemand på det tidspunkt, validerede jeg den nyeste fra i dag, d. 28.

Vi har talt om at slette de mest lamme rapporter, men må først blive enige om hvilke.

Edit: Det er sgudda den 28. i dag og jeg har valideret en anden rapport end den omtalte...sorry!

[ 28 November 2002: Besked ændret af: CannaChem ]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af CannaChem:
Vi har talt om at slette de mest lamme rapporter, men må først blive enige om hvilke.<HR></BLOCKQUOTE>

Titel: Psilocybinsvampe, Hr. af Sump.
Dosis: 50 stk psyller +2 x safe sex +alkohol +hash

Efter en vellykket svampejagt, skulle mig og et par venner til clubsplash i galten. Vi havde fundet omkring 400stk. spids nøgenhat, en ordentlig potion taget i betragtning at vi kun havde været ude og lede i 3-4 timer.
Da vi begge 2 havde prøvet skidtet før, mente vi sagtens kunne spise ca. 50 hver. Men det var måske ikke det bedste, da det i løbet af aftenen åbentbart var lykkedes mig at slå op med min kæreste, lave en fræk aftale med en anden, og tage en helt tredje med hjem. Hvordan alt detté hente, aner jeg intet om, men en ting jeg kan huske er.....DET VAR FOR VILDT!

Mit forslag: Slet alle rapporter der er lammere end den her! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Admins - I må hellere end gerne slette min gamle trip-rapport "En mitzu..." under MDMA. Den er simpelthen så latterligt dårlig! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Uddrag: "Min ven, prøvede at hive den fra mig, men så!
blev jeg vildt irriteret og flåede den fra ham igen, som en sindssyg... Som om jeg virkelig skulle ha\' den dyne.. Det var så sygt mand!" [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
SOLID LAMHED!!

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Sve***:
[b]Titel: Psilocybinsvampe, Hr. af Sump.
Dosis: 50 stk psyller +2 x safe sex +alkohol +hash

Efter en vellykket svampejagt, skulle mig og et par venner til clubsplash i galten. Vi havde fundet omkring 400stk. spids nøgenhat, en ordentlig potion taget i betragtning at vi kun havde været ude og lede i 3-4 timer.
Da vi begge 2 havde prøvet skidtet før, mente vi sagtens kunne spise ca. 50 hver. Men det var måske ikke det bedste, da det i løbet af aftenen åbentbart var lykkedes mig at slå op med min kæreste, lave en fræk aftale med en anden, og tage en helt tredje med hjem. Hvordan alt detté hente, aner jeg intet om, men en ting jeg kan huske er.....DET VAR FOR VILDT!

Mit forslag: Slet alle rapporter der er lammere end den her! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img][/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis de er på dette niveau, ud med lortet! Siger ikke det skal være en roman, mem de må da gerne bruge deres fantasi med forklaringer. Eller bare lade vær!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Det må være en gammel rapport der ligger der så, fordi wOODY skal validere rapporterne nu, før de kommer ind.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeps, det er temmeligt lamt, selv mine rapporter om nervepiller har været sjovere, ikk os' drenge?

-Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Speedy:
Det må være en gammel rapport der ligger der så, fordi wOODY skal validere rapporterne nu, før de kommer ind.<HR></BLOCKQUOTE>

Det er ikke kun mig der skal validere dem, jeg har lavet så den sender en mail til Dextrose og Truckeren - og jeg har IKKE valideret dem. Jeg mailer ALTID dem der har skrevet den hvis de ikke forklarer trippet bedre.

Så jeg ved ikke hvem der har valideret disse, måske skulle jeg bare validere dem selv da de åbenbart ikke bliver læst igennem af (sorry at sige det!) dex eller tm før de bliver valideret ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Skat:
"Vil bare glemme, kan ikke stoppe..." Har i glemt det laaange emne på philosophiboardet?
Forfatter: MDM@. Nu er det væk. Men MDM@ har lavet ett nyt forum på http://okkultisme.proboards2.com/index.cgi ...
...HVOR DER ER TRIPRAPPORT FOR ALLE PENGENE [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er på MDMA's EGEN! side ... Der må han HELT SIKKERT selv bestemme hvad han vil skrive.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]