Jeg var hjemme hos nogle af mine venner igår, drak 3,5 cl. diazepam opløsning, hvilket burde svare til ca. 80 mg. (bare rolig drenge, jeg drak ikke det hele på een gang). Absolut ingen virkning, udover alkoholens, så jeg drak et enkelt shot jägermeister eller to. Der kommer flere folk og jeg beslutter mig til at løbe hjem efter mit allersidste narko. Faktisk havde jeg kun tænkt mig at tage to ketoganer, men for en sikkerheds skyld tager jeg alle fire med. De to af dem sluger jeg et kvarter efter jeg er kommet tilbage. På et tidspunkt popper jeg lige en til, så går der ikke lang tid før folk forsvinder, dog får et par af dem smagt på min medbragte whisky. Aight, folk forsvinder og jeg ligger mig i en sofa og kokser ud, tror det er her jeg peaker. Monster behageligt omend mit ansigt klør temmeligt meget. Aftalen har hele tiden været at vi skulle videre i byen, men da vi ikke kan komme til privatfest, beslutter vi os for at tage på værtshus. Klokken er vel to da vi får nosset os sammen til at ringe efter en taxa. Vi er kun tre mennesker på daværende tidspunkt. Jeg popper den sidste pille og vi smutter afsted i taxi'en. På vejen derind bliver den ene af mine kompagnoner ved med at stikke hovedet ud af vinduet og råbe efter div. personer der passerer forbi. Vi når til et værtshus på Christianshavn, hvor jeg bestiller en dumle (cuba caramel+coccio), derudover får jeg også en bajer, som jeg dog kun tager en enkelt tår af. Vi snakker så med nogle folk fra jylland og det er komplet umuligt for mig at fokusere, hele tiden glider mit hoved bagover og mine øjne lukker i. På et tidspunkt går jeg atter op i baren, hvor jeg får mig et shot bacardi lemon. En eller anden fuld spade vælter sin øl udover mig og jeg overtaler ham til at give mig en kvaje-bajer. Med mine spirituøse drikke fortsætter ned på min plads. Pludselig vælter en af min mors veninder ind af døren og jeg får et kæmpe chok, heldigvis klarer jeg den ved at gå ud på toilettet og sjaske vand i hovedet. Mine pupiller er ganske små, men jeg tager det rolig og går tilbage til bordet, hvor jeg tømmer halvdelen af min carls special. Shottet skyller jeg ned, men så er det at jeg føler en kvalmende fornemmelse. Vi beslutter os for at forlade selskabet og slår et smut forbi seven-eleven. Her køber jeg en Genorate, en coccio og et franskbrød. Stortsmovsende bevæger de to af os (den tredje tager et andet sted hen) os over mod metrostationen for at komme hjem til amager. Alt imens min kammerat er halvvejs på vej ned af trapperne ser jeg en pige der står og vinker efter en taxa. Med munden fuld af mad spørger jeg hende hvor hun er på vej hen. Hendes svar passer perfekt med vores destination, så efter lang tids konversation bliver vi enige om at køre med hende. Hun betaler stortset fra turen, bortset fra at min kammerat stikker hende 28 kr. Vi står af meget tæt på hvor jeg bor, takker pigen og så følger jeg ellers min kammerat hele vejen hjem. Selvom det vistnok regner på daværende tidspunkt. Der er nu heller ikke så langt, problemet opstår først da jeg skal hjem til mig selv. Jeg vandrer ned til busstoppestedet og lægger mig halvvejs til at sove, imens jeg venter på natbussen. Bliver dog vækket med jævne mellemrum fordi det er så koldt og vådt. Ender med at jeg opgiver og trasker hele vejen hjem, hvor jeg så knækker mig udover det hele på badeværelset og går direkte i seng. Klokken er på daværende tidspunkt omkring seks om morgenen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Puha, sikke en smøre...
-Psyko
|