Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ham som er mest hadet i DK lige nu, må da uden tvivl være Kåre Qvist!

Det er mit bud, som også er det bedste!! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Ham (M/K) der "opfandt" AIDS.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sygdomstime med onkel Tias! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

De ansvarlige for at AIDS spredte sig til menneskeracen var en lille gruppe mennesker(antageligvis af Afrikansk afstamning), der havde sex med aber, der oprindeligt var de eneste som kunne få sygdommen. Da menneske og abegener som bekendt ligner hinanden lidt, muterede HIV-stammen til en form der kunne fås af mennesker da disse kødhoveder følgeligt havde sex med andre mennesker.

Derudover hader jeg inderligt de få mennesker der åbenthjertet og fuldt troende forsøger at argumentere for racehad, fascisme og diskrimination. Men jeg er også lidt radikal, som bekendt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

/Tias

ZIKTERION>> Tjek din PM for helvede!!!!! Det haster.

[ 06 December 2002: Besked ændret af: Tias ]

Site Admin

Ja, Kåre Quist og Lene Espersen er to gode bud [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hvor inkompetent er den so ikke, at hun lader sig "rådgive" af en miserabel undkskyldning af en journalist som Kåre Quist. Hun baserede rent faktisk en LOVændring på hvad den spade skrev.

Hvis hun havde brugt bare fem min på at søge på Google ville hun kunne se at ALT hvad den tumbe har skrevet er sladderjournalistik og sentations historier( urban afslører etcetc)

De skulle begge klynges op og hænges i deres egne tarme, da menneskeracen ville blive bedre og mere kompetent uden sådan en gang gøg og gøkke!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
sadam hussain ??

det ville nok være mit bud på dk, mest havde person [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af doeneg:
her kan vidst tydeligt se hvem af os der er tv 3 serie bumser, fuck i er blæst<HR></BLOCKQUOTE>?!?!

Du ka ikke se noget som helst.Af dette års Robinson har jeg set 3 afsnit,og det var lige da de ting skete.
Har du lidt svært ved at lade folk have de intereser DE har lyst til,eller er du typen der syntes alle er blæst hvis ikke de gør som dig?!
Du må sq undskylde,men jeg syntes klart det er dig der er en smule tåget under håret.
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Psygoa eller Pia K.

Medlem

Danmarks mest hadede person? nå, men hva så med bush... eller de aliens i independence day?

Nej, jeg har det: den person som er skyld i at jeg ikke (fra biblioteket) kan læse sider hvor der står s e x eller f u c k!!! røvhul [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
LENE ESPERSEN... den lamme kælling.. hun er typen man knepper i røven uden smørelse og smider en 20'er på hendes natbord og spytter hende i ansigtet inden man forlader rummet... dumme dumme kælling.. samme tur kunne lone "lillepige" hattesen fra rob-on sgu få.. argh!!!! yes! now i said it!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af fonky:
LENE ESPERSEN... den lamme kælling.. hun er typen man knepper i røven uden smørelse og smider en 20'er på hendes natbord og spytter hende i ansigtet inden man forlader rummet... dumme dumme kælling.. samme tur kunne lone "lillepige" hattesen fra rob-on sgu få.. argh!!!! yes! now i said it!!<HR></BLOCKQUOTE>

Helt klart!;o)
Det skulle være sådan,at man kunne blive skrevet op,og så komme ind(det skulle være på et skrivebord i folketinget),og så tømme sig i hende(..)

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 14 December 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>TIAS: De ansvarlige for at AIDS spredte sig til menneskeracen var en lille gruppe mennesker(antageligvis af Afrikansk afstamning), der havde sex med aber, der oprindeligt var de eneste som kunne få sygdommen. Da menneske og abegener som bekendt ligner hinanden lidt, muterede HIV-stammen til en form der kunne fås af mennesker da disse kødhoveder følgeligt havde sex med andre mennesker.
<HR></BLOCKQUOTE>

hvor ialverden har du fået den tåge historie fra???
sidst jeg så de, lå den på dnsb's hp.......

og btw: JEG HAR TJEKKÈT MIN PM, og hvorfor var du ikke ude til demo igår morges?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den er go' nok, lidt fjendsk, men den passer faktisk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Og jeg demo'ede kun i dag, jeg håbede på at møde dig derude..(Men jeg regnede da også med at du ringede?).

/Tias

Junior medlem

Geografisk sted: KBH.
@Tias: Agree, folk der spreder had er dem jeg hader mest (paradox [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] )

Jeg stemmer i øvrigt for at der skal måles på massen af had, derfor bliver Pia K. en meget hadet person...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]