Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Nytårsaften
Medlem

Nytårsaften regner jeg med at være rimelig lam....Suprise [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Men jeg blev ligepludselig lidt nervøs. Fordi planen var at sniffe en bane speed (jeg er typen der går kold ufatteligt tidligt(gik engang kold til opvarmning til en fest)), æde en kix, ryge fed og drikke bajere.
Men da det var jeg tænkte over det har jeg hørt at det der med at blande stoffer ikke er den bedste ide.

Tilgengæld ved jeg at der er speed i kix, så er det egentligt så slemt??? Og speed gør har den fede effekt at man ikke bliver så fuld at det tager overhånd. Og fede skal der jo ryges før vi lukker og slukker året der gik.

Lyder det som en utrolig dum blanding for jer med lidt mere erfaring???

Medlem

Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
Nej jeg vil syns det en normal blanding...
Som speedy siger nul E uden en ryger...
Som jeg siger nul aften uden stoffer lige meget hva...

Mhv batt

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Hvis jeg var dig Davidana så ville jeg nok gemme det speed til lidt senere, hvis du skulle se og blive godt og grundigt træt, æd en kiks først, og glem ikke hashen, mener dr. dex har udtalt at det skulle være sundt for den lille grå at ryge en masse hash på comedownet fra MDMA (altså i det her tilfælde din kex)
Men overvej lige hvor meget du drikker, for hvis du er meget fuld og happer en halv kex så bliver du pænt ristet... så ta´ dine doser med forbehold [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

ps. God Jul.

pss. Batt "Som jeg siger nul aften uden stoffer lige meget hva..."

Du er da lidt fucked så, ikke knægt ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg ville nu også synes du skal vente med speeden... Når din E ik rigitg virker mere, så kan du jo tage speed så du blir frisk igen, for som vi lige har diskuteret i et andet topic, er det ikke sundt at tage flere kex, når man er på vej ned...

Jeg har også overvejet at prøve kex første gang nytårsaften, men det er nok ikke så fedt når jeg også skal drikke...

Insane psychedelia user!

Er du ikke kun 14? Lad dog være med at ødelægge den e-møddom med amfetamin! Nøjes med e og hash og måske bajer.

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Han er 15år [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] det har han fortalt, ved at nævne at han havde fødselsdag, engang i sidste måned tror jeg det var [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg syntes kix og alkohol er en god kombination, man skal, som poke siger, ikke være alt for stiv når man spiser kixen.... man kan altid drikke mere bagefter, hvis man syntes det passer

Dedikeret medlem

Jamen når det er første gang vil jeg gerne være sikker, og vil også gerne mærke den "rigtige" virkning, så jeg ved præcist hvordan det var...

Dedikeret medlem

Yep jeg er fyldt 15 [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men jeg ville skam heller ik tage amf, hash osv osv, første gang jeg vil tage E... Det jeg mente var bare at jeg ville gøre det en dag, uden at drikke osv... Vil opleve den fulde rus... Men du må sq have misforstået noget... Prøv lige at læs hele topicet igennem igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

2 flasker champagne til mig tak! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

come on.. kex viker da klart bedst, hvis man er møghamrende stiv først!
Effekten er sååå dejlig! mmmmmm..

kan ikk hukse hvornår jeg sidste har taget kex uden at drikek først ?

Jeg er klart oxo Champange drikker, hold den rene linje med ren champange og så får men den fedeste brandert der kan skabes. Husk ikke at drikke andet en champange hvis dette vil opnåes. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH
Piercer

PS. En go Phillis med LÆKKER skunk i er jo et MUST eller hvordan? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hey Piercer, hvor køber du champagne henne? Er der nogen mærker du kan anbefale og hvad er prisen?

På forhånd tak, mvh. Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Vueve Cliqout (ved ikke lige om det staves såen) er standarden min ven! aka. Den Gule Enke! Koster 280/flasken i diverse supermarkeder!

In our memories

Det lyder...Ehhh, dyrt, men lad os se om Piercer har noget at tilføje.

Mvh. Psyko

In our memories

Geografisk sted: København
Nu er jeg ikke 15 år længere... og da jeg var 15 år gammel drak jeg mig kun stiv... indtil jeg stoppede med at drikke... indtil jeg moderat begyndte ind imellem at drikke mig stiv.

Til techno-fester er en god kombination (i mangel af -for mig- bedre ting) at starte med en streg god amfetamin, sammen med nogle øl... og så lige når jeg kommer til festen spise en E (understreger igen - i mangel af bedre) - og eventuelt supplere med endnu en streg speed laaangt ud på morgenen (hvis jeg ikke føler mig oplagt længere), og halve ecstasy-piller i løbet af natten.

Og ryg en fed ud på natten, hvis du er til den slags, det vil få virkningen af din ecstasy til at komme tilbage med et brag, hvis du vel at bemærke stiller dig midt på dansegulvet bagefter og bare lader musikken ramme dig fra alle hjørner! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men da jeg var 15 år gammel drak jeg mig bare stiv og dummede mig for vildt... ville ønske jeg kunne blive stiv som dengang jeg var 15 år gammel! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det må være en lækker nytårs-kombo.; champagne + meth!

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Yeah Zonker, det var godtnok den gyldne tid, men sådan er det ikke rigtig længere. Jeg har ihvertfald svært ved at drikke mig stiv, ikke fordi jeg ikke nyder en brandert, men fordi jeg har svært ved at tage mig sammen. Medmindre det altså smager lækkert det jeg drikker, som f.eks god champagne...

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
MDMA + Strawberry Daquries må da også være en lækker cocktail? Eller MDMA og Piña Colada!

Bajere, fede og ephedrin er dog for rigtige stoddere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Kan jeg ikke lige få nogle bud på gode champagne mærker? (det gør ikke noget hvis de samtidig kan betales for penge).

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]