Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg sad og trippede svampe før idag og da trippet var på vej nedaf (stadig lækkert), besluttede så at ryge lidt skunk....
Jeg blev blæst ret langt væk af det men ca 1-1,5 time senere opdagede jeg at jeg var følelsesløs i ansigtet, munden og tungen...
Det var ret skræmmende i længden faktisk...
Er der nogen der har oplevet det, eller ved hvorfra det stammer?

VH

Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Har prøvet noget lignende på skunk - vel at mærke uden at være påvirket af noget andet! Men jeg blev totalt tør i halsen og munden og på tungen, som du beskriver, og jeg tror, at jeg drak to liter vand uden at det hjalp. Samtidig var mine øjne og helt tørre, og jeg opdagede at jeg ikke blinkede automatisk, men hele tiden skulle huske mig selv det. Det var faktisk ret skræmmende, for jeg fik en fornemmelse af, at det var et evighedstrip, og at jeg skulle have det sådan for evigt; jeg blev bange for at få en psykose (!!!), at jeg skulle blive indlagt, og at jeg skulle være bange for evigt. Jeg begyndte faktisk at græde, så bange blev jeg, og jeg var ved at gå i panik, men heldigvis var der nogen til at trøste mig og sige, at jeg jo bare trippede og at det gik over igen. Og det hjalp faktisk. Men jag har aldrig haft det sådan siden, hverken på svampe eller skunk. Heldigvis [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
oplever ofte at mine ben + arme sover.. totalt underligt at blive helt følelsesløs

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Tør i halsen og på tungen.. har du overvejet at man får tørker på? Hehe :P

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
arkimedes siger tit at han ikke kan mærke hans læber.... har jeg sq aldrig bemærket - I ER SÆRE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Relativistisk båthorn

been there, done that
Det har kun været generende de gange jeg har skullet tygge noget, mens min tunge var følelsesløs (det er lidt klamt ikke at vide om man gnasker i sin egen tunge)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]