Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: danmark
hey there.. så var det nytår og jeg var på bationen.. og hvor var det fed.. men jeg havde ikke hørt et eneste af de numre der blev spillet derude.. er der nogle der kan hjælpe.. og godt nytår punks

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
send mig en PM om hvilket tidspunkt du synes der rykkede mest [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg var også på bastionen.. og sjældent har jeg hørt så dårlig musik. det suttede for vildt.

på ca 5 frimærker kan man sku ikke danse til melodisk eller pumpe musik.

så hvis jeg nogensinde kommer derover igen skal jeg enten være mega ramt på uppers og pisse stiv eller der skal noget ordentligt gak gak tramp på [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: København
Godt jeg fik nys om en fest i Tårnet på B&W... gratis indgang... hippie-fest... du gjorde hvad du gjorde, hvor du nu havde lyst til at gøre det... masser af folk jeg ikke har set siden guderne-må-huske-hvornår-jeg-sidst-har-været-til-fest! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dog ingen stoffer af særlig interesse... folk og deres ecstasy-piller [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]... Dette miljø har brug for en stor dosis syre... og DET var der bestemt ingen der havde (for jeg spurgte alle... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])

Ellers dejligt vejr at gå hjem i... med min lækre minidisc, som jeg snart overvejer at lægge mig på knæ for, fordi DEN fungerer... man trykker på knappen og vupti! Effekt!

Ikke ligesom player-piger, som fra nu af må skyde i selvmål i stedet for at spille med mig! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

(Ja, Zonker er det nærmeste han kan blive på at være sur... aftalebrud er en synd! Især når det er fucking piger, som har fucking SMS'et een siden marts for at mødes, og så når man endelig begge kan.. såååå.... Grrrr... Piger, vær søde ved drenge... de vil jer kun det bedste - dvs hygge og lækre timelange gensidige gentagne seksuelle nydelser... er det så slemt?)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Broken Hearted.....eller hvordan dælen det nu staves.... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
poke: vi kom ved 2-tiden og der var det ret fedt.. men jeg syntes egentlig det meste var fedt.. men omkring ved 2-tiden var det cool..

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
ok der var det kmillo fra mexico som spillede en del prog/tech house, bla. Steve Lawler, Marc o Tool, Mara, Saled & Palash, Allen & Healy, The Coffee Boys for at nævne et par stykker [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Mmmmm ... Allen & Healey.

De har nok været 2 af de bedste i år ... både sammen, og i diverse sideprojects.

God stil [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Og det skulle selvfølgelig være sidste år [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]