Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 385 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 nov 2009 16:22 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg elsker elektronisk musik, men er dog alligevel ret kræsen. Jeg hader når det lyder for primitivt synthesizer agtigt, fx. med simple sine/savtak/square waves eller lignene. Hvor det bare lyder lidt billigt. Det synes jeg desværre der er RIGTIG meget elektronisk der lugter af. Det er jo den nemme måde at lave lyde med synths på. En slags default lyd som er alt for let at havne i, fordi det er det nemmeste og dét der ligger nærmest en synths grundlæggende måde at fungere på. Der er så meget potentiale i synths, men kun få der hæver sig op på gourmet stadiet når det gælder original, detaljeret, smukt tekstureret og varieret lyd. Med varieret mener jeg også, at ingen grund er til at hver tone i en melodi behøver at være den samme lyd med forskellig pitch - som med et klaver - hver eneste tone kan have sin egen tekstur og udtryk, hvilket muliggør en deltaljegrad at fordybe sig i, der langt overgår almindelige instrumenter (intet ondt om dem i øvrigt). Der er heller ingen grund til at genbruge den samme synth-lyd særligt meget i et nummer, det er jo bare dovenskab, hellere bruge hundredevis af forskellige synth-lyde, og kun bruge lidt af hvert. Det kræver mere arbejde af kunstneren, men giver et meget smukkere, finere og mere langtidsholdbart lydbillede.

Lad mig komme med nogen eksempler på hvad jeg synes er ritti svedig brug af synthesizer:

Tipper. Elsker især hans lidt melankolske album "Surrounded", som jeg finder fuldstændig sublimt. Han forstår virkelig at udnytte sin elektronik til fulde, og skaber de mest vidunerlige lyde. Som en fint udskåren træfigur af tusindvis af små nirklede detaljer.

Boards of Canada. Synes jeg ofte også har denne sublime detaljerigdom, som i høj grad skyldes en ekstensiv brug af samples. Samples er godt, men de skal helst have en behandling og bruges gennemtænkt. Enhver idiot kan smide en sample ind i et nummer, men finessen opstår når de bliver vredet og filtreret og voldtaget og flettet ind mellem hinanden i en sammenhængende og konsistent lydbillede. Og masser af dem, uden genbrug - variation er nøglen. Dette synes jeg Boards of Canada mestrer på rigtig mange numre.

Massive Attack. Deres to nyeste albums "Mezzanine" og "100th Window" emmer af gennemarbejdethed og detaljenusning. Glæder mig som en lille hund til deres nyeste album de har været igang med i ca. 130 år. Gad vide om det nogensinde bliver færdig?

Som i måske kan fornemme, har jeg lidt en forkærlighed for det melankolske og melodiske. Men er nu heller ikke bleg for det hurtige og stramme som psytrance eller progressiv trance (jeg synes der er rigtig meget godt trance, men langt mellem det virkeligt sublime). Eller breakbeats. Eller alt muligt andet - surprise me!

Anyways, hele pointen her er jo at jeg gerne ville høre jeres forslag til albums der opfylder de kriterier jeg stiller op. Ingen bløde mellemvarer, færdigretter eller hurtige løsninger. Kun cremen af elektronisk lyd, hvor man kan høre at der er brugt timer på at nørkle med selv de mindste detaljer. Det der for jer repræsenterer det ypperste inden for intelligent og fuldendt brug af de mest moderne og avancerede synths, samplere, effektmaskiner og andet elektronisk grej. Kort og godt ekstremt gennemarbejdet, varieret, fint tekstureret og detaljeret lyd, der kan holde til utallige lytninger uden at trætte. Den elektroniske musiks gourmet-liga med tre Michelin stjerner. Now hit me! :)

Edit - tilføjelse til ovenstående: Genren er ligemeget. Fuck om det er melankolst, happy, hård, blødt, whatever... Det er produktionskvaliteten, lydkvaliteten og især detaljegraden og gennemarbejdetheden der er det centrale her. Det skal være albums hvor man tydeligt kan høre at kunstneren har brugt uforholdsmæssigt lang tid på selv de mindste detaljer.

:arrow: Ny tilføjelse:

Til glæde for både nye og gamle læsere, har edeeo sammensat en youtube playlist med de fleste numre fra denne tråd:

:tnx: http://www.youtube.com/playlist?list=PLBB6455369303B56F

:arrow: Edit - har ændret trådens navn fra "Elektronisk musik der ikke lyder elektronisk" til "Elektronisk musik af højeste kvalitet", i erkendelse af den nye titel passer meget bedre til trådens indhold.


Senest rettet af Drupe 01 jan 2012 23:56, rettet i alt 4 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 17:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Youtube playlist: http://www.youtube.com/playlist?p=BB6455369303B56F


Update: Nu med eksempler!

https://www.youtube.com/watch?v=sohPtuMGqVQ
Flanger - I mine øre Flanger noget af det bedste produceret/programmeret elektroniske musik der nogen sinde er lavet på kloden Jord. Jazz er på mange områder topmålet indenfor musik generelt. Det er en legeplads for både sportmusikanter, musikgenier og legesyge musiker hvor spontanitet, eksperimenter og improvisation er nøgleorderne. At kombinerer jazz med elektronisk musik har af en eller anden årsag ikke været helt nemt. Mange har gjort gode forsøg igennem tiden, men det er tit faldet på gulvet og blev en flad omgang elevator muzak. Først i slutningen af 90erne lykkedes det den tyske duo Flanger at at kombinerer elektronisk musik med jazz på en meget elegant vis. Flanger revolutionerer både jazzen og elektronisk musik med bl.a. pladerne Midnight Sound og Templates, der er udgivet for snart 20 år siden. Baren blev sat meget højt, og kun et fåtal af kunstner har sidenhen nået op i nærheden af dem.


Mouse on Mars - Du efterlyser gennemarbejdet, varieret, fint tekstureret og detaljeret lyd.
Det vil jeg mene Mouse on Mars lever op til.
Jeg vil anbefale pladerne Autoditacker, Niun Niggung og Idiology.
Deres nye musik synes ikke så meget om, det er blevet for pop og for electro.


Autechre - Det vildest synthesizer musik. De har lavet ca. 10 albums, og har de eksperimenteret med mange forskellige måde at bruge synthesizer.
Fra gamle analogsynths til MaxMsp hjemme programmeret software synths.
De er også kendt for at lave meget symfoniske numre, der ligesom frø vokser sig store til træer, stille og roligt.
Deres musik er hel unik, men bestem også temmelig abstrakt.


Badun - Dansk. Virkelig gennemarbejdet og varieret lyd.
Deres musik er som en lang uformelig masse der hele tiden er i forandring og meget uforudsigelig.


Burnt Friedman - Tysk lydgøgler. Finurlig og super produceret. Jeg vil anbefale alle hans plader, måske lige pånær hans nyeste plade. Men en utrolig interessant kunstner. Lyt lyt lyt


Uwe Schmidt - Har udgivet et hav af plader under navne som Atom Heart, Atom™, Señor Coconut, H.A.T., Lisa Carbon, Lassigue Bendthaus, Midi Sport og Los Samplers.
Han er en mester til sampling, og pioner inden for click'n'cut og glitch musik

_________________
Den røde knap →


Senest rettet af snufkin 03 okt 2018 12:02, rettet i alt 25 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 17:34 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jun 2009 18:01
Indlæg: 36
Geografisk sted: CPH
Aphex Twin minder lidt om Boards of Canada. Fra albummet I Care Because You Do:

http://www.youtube.com/watch?v=mUT3KoxVzQg

Prøv at høre Airdrawndagger albummet med Sasha. Her er et link til et nummer netop derfra:

http://www.youtube.com/watch?v=Vwvr7HuGuw4

Ellers kan jeg anbefale The Future Sound of London, fra double-albummet Lifeforms:

http://www.youtube.com/watch?v=HdGkPripAig

Sig endelig til hvis det ikke er din stil så kan vi bedre pinpointe hvad du søger...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 18:13 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
@eedeolla: Tak for anbefalingerne. Kender ingen af de navne du nævner (særlig godt), så der er noget at kigge nærmere på.

@Klunk: Kender godt Sasha - Airdrawndagger albumet. Det er da fint nok, men synes slet ikke det matcher de kriterier jeg stiller op. Synth-lydene er simple og uvarierede og der er MASSER af genbrug - faktisk hele albumet igennem. Holder ikke til særligt mange gennemlytninger. Fedt du nævner Future Sound of London, det navn havde jeg helt glemt, jeg synes også det er rigtig godt. Aphex Twin ved jeg ikke rigtig med...

Vær kræsne folkens! Kun det bedste er godt nok (i denne tråd). Hellere nævne ét sublimt album end 10 gode.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 19:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Shpongle - Shpongle Falls (Are you Shpongled?): http://www.youtube.com/watch?v=oD59YybDrg8

Hallucinogen - Solstice (In Dub): http://www.youtube.com/watch?v=A4rchQSCNqM

Vibrasphere - Sweet September (Archipelago): http://www.youtube.com/watch?v=WEW0XQc5 ... 4D79541F67
(ved godt den ikke er så variet, men hva fanden, det er jo vibrasphere ^_^)

Higher Intelligence Agency - Shado part 1big bang universe 11 dimension: http://www.youtube.com/watch?v=5JiW8PyHIqE

Kan det bruges? =) ved ikke om de lever helt op til kriterierne, men elsker dem alligevel og vil gerne dele glæden med jer

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 19:39 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Nej, nej, .... NEJ!!!!. Dette er ikke en nævn-alt-de-elektroniske-du-lige-kan-komme-på-tråd!!! :x - det er lige præcis det der IKKE er meningen her. Vi har rigeligt at den slags tråde, hvilket er fint, men ikke pointen her.

Hvis du bare vil remse lidt tilfældigt elektronisk chill op så brug http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 32&start=0 til dette.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 19:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Ok, den sidste kommentar kan godt streges, jeg gav faktisk mit bedste bud. Hvis jeg skulle nævne alt det elektroniske musik jeg lige kunne komme på, ville det være en 20 siders rapport, så prøvede at beherske mig med de mest catchy, harmoniske, elektroniske, gennemarbejdede, osv sange jeg havde i tankerne.

Ellers, så giv lidt konstruktiv kritik, og forklar hvad der er galt med de nævnte tracks..

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 22:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Drupe prøv at lyt til Ulrich Schnauss' album "Far Away Trains Passing". Noget jeg er begyndt at lytte til på det sidste - utroligt rart og imo melankolsk.

Pole ville garanteret også være noget for dig. Han har en meget skrattende og lofi dub lyd, som jeg virkelig sætter pris på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 23:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2006 01:37
Indlæg: 301
Geografisk sted: Maryland State Senate
The KLF - Chillout er måske nok en gammel svinger, men emmer klart af den tidløshed, som er kendetegnende for et mesterværk. Chillout er godt nok i klassen ambient/koncept album med masser af sample-nørderi, men man skal ikke tage fejl, pladen besidder et umiskendeligt udtryk af engelsk melankoli.

Whitehouse - Bird Seed. Har har vi så antitesen til alt "pænt" elektronisk musik i form af William Bennets "power electronics", som vel mest af alt er en form for noise. Jeg er personligt ikke den store fan af noise eller af Whitehouse for den sags skyld, men lige netop Bird Seed har en form for dragende modbydelighed som jeg simpelthen ikke har oplevet andre steder. Om kvaliteten ligger i selve musikken eller i teksterne og Bennets måde at udtrykke dem på skal jeg lade være usagt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2009 23:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2009 15:37
Indlæg: 229
Et af mine mest interessante elektroniske finds de seneste par år, har uden tvivl været Bibio. På trods af at det er meget meget forskelligt fra BOC, rummer det mange af de kvaliteter der gjorde at jeg i sin tid skamlyttede netop BOC - og som det på mig lyder som om du efterspørger: Den der tykke, varme og organisk klingende elektronik.
Bibio er et soloprojekt, og manden bag er oprindeligt guitarist. Musikken er båret af obskure reallydsoptagelser, knitrende tapeloops og manipulerede guitarsamples - der er ingen trommer overhovedet. Det lyder mest af alt som noget der er optaget på en nyreligiøs happy-go-lucky hippiefarm i Iowa anno 1973, efterladt på farmen efter kultmedlemmerne lod sig beame op i deres rumskib (eller hvad fanden det nu er, den slags mennesker tror på), for derefter at være blevet fundet igen 35 år efter, og forgæves forsøgt restaureret.

http://www.youtube.com/watch?v=DcytHU0jgSo
http://www.youtube.com/watch?v=VwcETD_A4BI
http://www.youtube.com/watch?v=aniFhwg-UII
http://www.youtube.com/watch?v=K-I6_aoKglQ


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2009 01:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Badun har en rigtig interessant tilgang til musikproduktion. Noget med, at al bas bliver moduleret igennem Max, og ligger til grund for langt de fleste lyde i deres tracks...
Og ellers Jahbo. Han har desværre ikke lavet et helt album (endnu) men har flere udgivelser rundt omkring. Nok er der mange dygtige psytranceproducere rundt omkring, men der er i mine ører ikke noget, der kommer i nærheden af den detaljegrad og lydkvalitet, som han præsterer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2009 10:44 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Fed tråd drupe :D

Her er et band, med en karismatisk front-figur, der har inspireret mig flere gange, og som jeg ser op til. Jeg hørte først om ham/dem da jeg gik i skole, så det er nærmest en evighed siden.

EBN

Emergency Broadcast Network

Det er loops ikke kun i lyd, men også i billed.

Du kender dem nok allerede :)

Der er en hel række flash-streaming HQ-video'er på dette website, som jeg kun ka' anbefale at man ser mere end 1 gang:

"Web-only video release of their 1995 album "Telecommunication Breakdown". For the full album, please see EBN's official site for the videos:"

http://www.emn-usa.com/ebn

På youtube er der nogle ekstra som ikke er med på websitet, hvis man ikke ka' få nok af dem.
Personligt synes jeg EBN er noget af det ypperste i total-kunst indenfor det elektroniske, hvilket selvfølgelig er en smags-sag.

De er dog ikke for sarte nerver, vil jeg lige sige.

Det er svært at sige hvilke af deres ting der er bedst, men her er et par youtube-links til nogle af mine egne favoritter. Men jeg synes helt klart man ska' ta' og se hele showet på websiden. Det er unikt (Coldcut og hexstatic har også lavet nogle ting der er i samme retning).

EBN - Psychoactive drugs: http://www.youtube.com/watch?v=VGSrag79KMY
EBN - Chopper: http://www.youtube.com/watch?v=lLQMN5LHQ-0
EBN - syncopated ordinance demonstration #1: http://www.youtube.com/watch?v=DoFGUQaJqSk

1993 interview med EBN: http://www.youtube.com/watch?v=Tbx29CSaoSE

Loops og EBN, sådan er det bare :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2009 11:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
noname skrev:
Badun har en rigtig interessant tilgang til musikproduktion. Noget med, at al bas bliver moduleret igennem Max, og ligger til grund for langt de fleste lyde i deres tracks...


Badun kan jeg også godt skrive under på!! De bruger desuden også instrumenter, ihvertfald når de optræder live... Men det er musiknørder af allerhøjeste kaliber - lidt jazzet, lidt blipblop, lidt syret - meget fedt! Har desværre ikke hørt deres nyeste udspil endnu...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2009 11:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Ellers vil jeg anbefale, Flying Lotus... De veksler imellem elektro og hele vejen til rendyrket hiphop - ihvertfald interessant i mine ører, de har udgivet en del albums, og der er nyskabelse fra deres side, på alle skiverne!=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2009 14:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Rart at se at Budun er blevet nævnt så mange gange i den her tråd. Det er nogen af mine gode venner. De er gået lidt væk fra det med instrumenterne og optræder nu 100% elektronisk (laptop og MachineDrum)

Lige et par anbefalinger mere:

Murcof - Mexicaner, super spændende, velpoleret og meget atmosfærisk og dyster/mørk i lyden. Han har arbejdet meget med sampling af komponisten Arvo Pärt.

Xploding Plastix - Norsk elektronisk duo. De blander tit en masse stilarter sammen på elegant vis. Høj detaljegrad og vel komponeret og produceret.

Amon Tobin - Hvis du ikke kender ham i forvejen, er det på tide. Han er en pioner og mester til sampling. Det siges at alle hans plader udelukkende er lavet v.h.a. sampling fra vinyl

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2009 15:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Nååja End. er også mega fede!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2009 16:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jun 2009 18:01
Indlæg: 36
Geografisk sted: CPH
Var det ikke også Badun der spillede til Stadens fødselsdag, eller er det mig der tager fejl?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2009 19:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...

Så lækker musik....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2009 23:31 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Drupe skrev:
Jeg elsker elektronisk musik, men er dog alligevel ret kræsen. Jeg hader når det lyder for primitivt synthesizer agtigt, fx. med simple sine/savtak/square waves eller lignene. Hvor det bare lyder lidt billigt. Det synes jeg desværre der er RIGTIG meget elektronisk der lugter af. Det er jo den nemme måde at lave lyde med synths på. En slags default lyd som er alt for let at havne i, fordi det er det nemmeste og dét der ligger nærmest en synths grundlæggende måde at fungere på. Der er så meget potentiale i synths, men kun få der hæver sig op på gourmet stadiet når det gælder original, detaljeret, smukt tekstureret og varieret lyd. Med varieret mener jeg også, at ingen grund er til at hver tone i en melodi behøver at være den samme lyd med forskellig pitch - som med et klaver - hver eneste tone kan have sin egen tekstur og udtryk, hvilket muliggør en deltaljegrad at fordybe sig i, der langt overgår almindelige instrumenter (intet ondt om dem i øvrigt). Der er heller ingen grund til at genbruge den samme synth-lyd særligt meget i et nummer, det er jo bare dovenskab, hellere bruge hundredevis af forskellige synth-lyde, og kun bruge lidt af hvert. Det kræver mere arbejde af kunstneren, men giver et meget smukkere, finere og mere langtidsholdbart lydbillede.

Anyways, hele pointen her er jo at jeg gerne ville høre jeres forslag til albums der opfylder de kriterier jeg stiller op. Ingen bløde mellemvarer, færdigretter eller hurtige løsninger. Kun cremen af elektronisk lyd, hvor man kan høre at der er brugt timer på at nørkle med selv de mindste detaljer. Det der for jer repræsenterer det ypperste inden for intelligent og fuldendt brug af de mest moderne og avancerede synths, samplere, effektmaskiner og andet elektronisk grej. Kort og godt ekstremt gennemarbejdet, varieret, fint tekstureret og detaljeret lyd, der kan holde til utallige lytninger uden at trætte. Den elektroniske musiks gourmet-liga med tre Michelin stjerner. Now hit me! :)


Det du søger er MANUAL! jeg kunne iøvrigt skrive de første 50 kunstnere der opfylder dine krav. er jeg dog for træt til lige nu. hjernen bag Manual, Jonas Munk, er IMO den med afstand mest spændende aktør på den danske musikscene igennem 00'erne. Han arbejder både med synth og guitar(han er i al ubemærkethed danmarks egen Hendrix!! tjek Causa Sui hvis det lyder interessant for dig.)

her, et åh så yndigt slowdive cover.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jDEFqL7sBYU&feature=related&fmt=18[/youtube]
hvis ikke man bliver helt salig af det her, så er der ikke meget håb tilbage.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1jGXcj5pz7g&fmt=18[/youtube]
det her er fra The North Shore. det er sådan lidt knas og knitren. meget lignende Autechre.

det bedste han har har lavet er IMO "Azure Vista". det album er så svimlende ambitiøst, at kun Jonas kunne slippe fra det. du kan lytte hele albummet igennem her: http://www.boomkat.com/item.cfm?id=1055 ... ght=105563 min varmeste anbefaling! jeg lover dig, når du ligger på ryggen i sandet en sommerdag med høj himmel og Azure Vista i ørerne, så giver livet sjældent meget mening.

Af andet kan jeg anbefale Hammock:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c-ayuRE5xd8&fmt=18[/youtube]

Boards of Canada, Ulrich Schnauss, Stars of the Lid, autechre og andre WARP-ting.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2009 02:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Tjek Aphex Twins - Flim. Bare en sang.
Hvad med Carbon Based Lifeforms? Er møjvild med Flytta Dig specielt.
Eller Bluetech. Synes at de lange passager der er, er gudeskønne - fordi, når bassen (f.eks.) kommer på, fornemmer man pure bliss, da det er så gennemtænkt hvornår sit humør skal skifte. Dette gælder også for C.B.L, begge er topkvalitets chill musik, som du formentlig allerede kender.

Ellers http://www.myspace.com/membran VILDT lækkert musik fra eeodella, tror jeg nok han hedder :) Herinde fra.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 385 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team