Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 23.30
Medlem

Geografisk sted: nordjylland
ok ved godt det er sent men har først set det nu.

der kommer en hollandsk documentar omkring amr. narko politik

håber ik det er for sent [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

btw. det er på DR2

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
wow. nok de mest overbevisende samling argumenter mod krigen mod stoffer jeg nogensinde har set.
jeg er lamslået over at det står så slemt til i USA lige netop nu. Det system kan da ikke bare blive ved med at vokse og vokse og begå den ene bunduretfærdige handling efter den anden, det må da bryde sammen på et tidspunkt!

In our memories

Øv øv øv..
Ku vi ikke poste lidt flere af den slags tips i god tid?!
Hvem så NGC udsendelsen Drugs, som blev vist i julen? Opdagede det selv midt inde i programmet, men den blev heldigvis genudsendt 2 timer senere. Nåede derfor at optage det på min computer. 3,64GB in best DVD kvali'. Hvis nogen sku være "meget" interesseret, kan vi evt. finde ud af noget..
Hvem så i sin tid, den udsendelsesrække der var om stoffer på DR2(flere år tilbage)?
Hver udsendelse omhandlede hver gang et nyt drug og varede ca. 1 time.
Ved nogen hvem der havde produceret de udsendelser?
Husker specielt den udsendelse der omhandlede MDMA, hvor en ældre dame op i 70'erne, havde prøvet MDMA sammen med sin familie, og hun sagde, at hun var så glad for den oplevelse og hun ville ikke ha' været den foruden.
Afsnittet afsluttede den ældre dame med ordene, at stoflovgivningen måtte op til en revurdering... hehe
dEEP

[ 15 Januar 2003: Besked ændret af: dEEP ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
En god udsendelse. Virkeligt god!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dEEP:
husker specielt den udsendelse der omhandlede MDMA, hvor en ældre dame op i 70'erne, havde prøvet MDMA sammen med sin familie, og hun sagde, at hun var så glad for den oplevelse og hun ville ikke ha' været den foruden.
Afsnittet afsluttede den ældre dame med ordene, at stoflovgivningen måtte op til en revurdering... hehe
<HR></BLOCKQUOTE>

nogen der ved hvor man kan hente det afsnit ? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja det ku jeg også godt tænke mig...

Forresten kan i huske det program for et par år siden... Vist nok 48 timer : Weekendnarkomanerne

Har aldrig set nogle så lamme narhoveder! Man fulgte dem igennem hele weekenden... Har aldrig set nogle så dumme, som stiller sig op for landsdækkende tv og siger at de tar stoffer hele weekenden,hver weekend! ØH!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Alkoholic: Pas på med hvem du sviner - ud fra dine udtalelser her på siden danner du ikke ligefrem et billede af dig selv, der er meget bedre end det af Brian-stofbrugerne fra provinsflækken i det TV-program du omtaler.

Nu har jeg ikke noget TV og gider ikke se TV fordi 99,999% af det de sender er til at brække sig over. Resten er film og nyheder der også er på nettet. (hvorfor så betale licens) Men skulde nogle lige inde med div. gode drug relaterede ligne på deres putter vil jeg meget gerne have fat i dem. (programmerne altså)

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
@Zarathustra: Jeg mener jeg så programmet, og hvis det er det samme som Alcoholic tænker på, kan jeg fortælle dig at de - næsten - var ligeså Brian som Alcoholic [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ja, et fantastisk informativt program. Jeg vidste faktisk ikke at der var så meget økonomisk interesse i at føre "the drug war". Noget der undrede mig var at politiet stolt sad og fortalte hvor mange penge, der var i buste de små fisk og hvordan det sponserede deres arbejdsplads. Jeg vidste godt at de amerikanske retssystem var uretfærdigt, men at det var så fordærvet og korrupt overraskede mig noget. Bare ideen om obligatorisk minimums straf er absurd, og det er måske endnu mere absurd at politikerne ikke aner at loven ikke indebærer mulighed for prøveløsladelse. Programmet bliver desværre nok aldrig sendt på de store landsdækkende amerikanske tv-kanaler, det amerikanske folk skal jo ikke have nys om sandheden.

"The corporations run the country and then they make the news" - David Rovics

Mvh
Ashoka

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
HEY! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
No offence, s`føli.... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

er der nogen der har optaget programmet på dr2 14/1 på video? min video valgte sjovt nok at udelade lydsporet. vil gerne have en kopi.

Medlem

Geografisk sted: danmark
piercer: hvorfor kan man ikke have tv bare fodi man ikke betaler licens... mit virker sgu fint uden.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]