Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Tias>>> Du er nok negativ hva! Først i den post inde omkring hamp og nu her! Slap da lidt af i stedet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alcaholic>> Man bør forholde sig kritisk som stofbruger. Kritisk til sine omgivelser, til sit (mis)brug og kritisk som psychedelia.dk medlem over de informationer der kommer ud.

Måske DU skulle tænke over hvad du skriver. Nu jeg er ved det, synes jeg du skal rette dine off-topic kommentarer til min ICQ eller PM.

Peace,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
He der er ikke sket meget her hva?

fed post rylle, men det har sq været problemet altid herinde, og jeg gir tias totalt ret, jeg har surfet lidt rundt, og der hersker (stadig) den der lidt nedladende elitære tone fra nogle medlemmer, faktisk syntes jeg det nærmest er blevet værre med en enkelt eller to der måske er lidt for højt på strå...

anyways, pas på jer selv i det nye år

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ax/Chill>> Rart at noget kan se det. Hvordan går det med dig? Nu bliver jeg vist mere off-topic end jeg selv formaner mod, men kan du ikke lige maile/ICQ'e mig? Få mit nummer fra Speedy, Elven eller Dex.

/Tias

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er sjovt, som I alle pludselig er så hellige, når det omsider bliver bragt på bane.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Luk røven....

In our memories
Brugeravatar

Hvorfor i alverden skulle jeg dog "lukke røven", som du så flot kan formulere det?

Dedikeret medlem

fordi du er et irreterende fjols,

og svaret på denne tilsvinging beehøver du ikke fylde topic'et med, så send dem til min pm eller icq #91646735

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød... Tror jeg?
Slap nu af!!! Hvordan kan det være at man ikke kan drøfte et seriøst topic herude, uden at i begynder at "bitche" over hinanden?!?! Jeg ved godt at jeg ikke er en engel selv, men som Rylle sagde, skal vi altså finde et løsning. Jeg tror at HVIS vi finder en løsning, om et eventuelt leksikon, ville vi automatisk få mindre "Dumme spørgsmål" (Har selv stillet en masse... Gør det stadig!), og så vil folk være mindre jumpy... Måske...

Jeg ved det ikke... Jeg er ingen "professor"... Men noget skal der gøres!

C U

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Dex - jeg elsker dig dit fjols.

Insane psychedelia user!

ROFLMAO og du kalder mig en whiner fordi jeg skred ?! Du er krafteddermandme en af de største grunde til at jeg forlod sitet, og nu tuder du selv, OVER SANDHEDEN!!! Du kan sgu da bare styre dit ego, og lade vær med altid føre dig frem som om du var gud.

Dig og speedy kan stikke jeres hykleri langt op i røven !!!

I've had it!

"MVH"
Jensus
tidligere mod.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jensus - du skred uden at forklare hvorfor. Tag dog lige og klap hesten. Hvis du ikke gad at forklare det den gang, kan du sgu ikke bare komme tilbage for at give Dex et spark. Det er sgu for tyndt.
Du ved at jeg godt kan lide dig, så det er ikke fordi jeg er efter dig eller noget, men det dér holder satme ikke.
Hvis du er ude af sitet, så skrid og hold din kæft. Hvis du stadig er en del af det, så deltag ordentligt i debatten. Når du ikke er bruger hér længere, har du ihvertfald ikke noget at sige længere. Tag lige og bestem dig for hvad du vil.

Dex gør et glimrende stykke arbejde efter min mening. Alle der er utilfredse, kan jo selv prøve at gøre lidt for sitet sammen med de andre admins og moderatorer. Erfaringen fra alle andre sites viser at man aldrig ville kunne gøre alle brugere af et site glade, hvis man altså skal prøve at holde en nogenlunde sober linje, som vi prøver at gøre med dette site.

I må forstå at et site som dette ikke er, og aldrig kan blive et demokrati, da det vil tage alt for meget af den frivillige arbejdskraft. Men der er måder man kan påvirke tingene på, bl.a. ved at forbedre sin egen opførsel, eller at tilbyde sin hjælp.

OG STOP SÅ DET KLYNKERI - ALLE SAMMEN

Dankdawg

PS. jeg synes at det tager al for meget energi, som vi kunne have brugt på gaysnak dette her.

In our memories
Brugeravatar

Jensus > Jeg kaldte dig whiner, fordi at du tog det så skide personligt at folk tog pis på dig på IRC.

Jeg har personligt før rost dig for det arbejde du gjorde, og den engagering du lagde i sitet - hvis du ikke kan huske det, så er du enten meget glemsom eller totalt blind overfor positiv kritik.

Tror I egentlig det er piece-of-cake at køre et site som psychedelia?

Tror I det er for sjov jeg og andre overtog sitet efter at det var kommet i mediernes søgelys og meldt til politiet?

Jeg er godt træt af at få jeres lort smidt i hovedet, over ting jeg har gjort, ting jeg ikke har gjort, eller ting jeg ikke har gjort godt nok...
Hvis jeg lukkede sitet, ville I sikkert begynde at vræle op, så hold jeres kæft, og acceptér, at dette forum bliver styret med hård hånd...

Spørg jer selv, hvad fanden I egentlig selv har bidraget med, ud over at bitche. (Især dig, Tias!)

TAKE IT OR FUCKING LEAVE IT!

/En pissed-off Dex!

[ 08 Januar 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Dedikeret medlem

well, har lige et par små ting.

1. at admins er højrøvet er verdens orden, på et inet forum er admin gud, så FUCKING simpelt er det sq!

2. tjaaa, om folk kan tillade sig at kalde spørgsmål dumme, well hvis folk stiller et spørgsmål uden at have lavet bare 30 sek arbejde for at finde ud af det, så er det som regl et irrelevant og latterligt spørgsmål!
Hvor fucking svært er det??? hvis man vil vide noget om hvordan et stof virker så UTFSE, virker den ikke så brug lige 10 min på at gå ind på google og søg, brug 10 min på at læse, og derefter 5 min på at skrive, hvis man ønsker hjælp, så gør noget for det, dette er ikke fucking bistand! i ønsker at folk skal bruge noget af deres sparsomme fritid på at hjælpe jer, så gør dog noget for at stille et kvalificeret spørgsmål!

3: jeg vil så sige som flere at jeg meget gerne ville se dette site blive mere seriøst, både i politisk retning og oplysningsmæssigt!

4: personligt er jeg begyndt at gå ind for størrere nivue deling af brugere, dvs. at vi har 3-4 bruger nivuer med særskilte fora's på forskellige nivueer (jeg kan ikke stave til det ord... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) så vi kan få en mere saglig og velkvalificeret debat!
for fanden psycheliske stoffer er ikke legetøj!
Men sådan bliver det sq nærmest opfattet af en stor del af brugerne (ingen nævnt, ingen glemt)!

En Zik som sq egenligt godt forstår, at visse admins bliver pissed!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
For det første : Det her forum blir ik ændret af sig selv... Det hjælper admins, moderators jo osv med til... Jeg syns sq at det er flot at folk virkelig gider bruge deres tid på at gøre det, og i det hele taget hjælpe andre... Fordi at folk som ved Dextrose ved mere end måske nogle andre, skal han ik hakkes ned, fordi i lige syns han virker "overklog", hvis man kan bruge det ord. Jeg syns tit Dex skriver nogle lange og brugbare oplysninger.

Det er der også mange andre som gør, og ligeså mange som skriver noget lort ( ja jeg ved godt jeg ik selv er for klog til tingene, og at jeg selv har postet en masse lort )... Men jeg gør i det mindste en indsats. Jeg sætter mig ik bare ned som det første og skriver om den og den kex er god... Jeg postede først efter jeg havde kigger på pillreports, for at være "sikker".

Ja dex, hvis du lukkede siten ville jeg sq da ik ligefrem juble for jeg syns på en måde det er sq lidt hyggeligt, nok mere hyggeligt på #psychedelia men alligevel... Jeg syns det er fedt at vi faktisk nu er rundet 1100 medlemmer, som gider melde sig ind på den her sit. Selvfølgelig er der mange som ikke er aktive, men alligével... Jeg syns vi skal fortsætte med at holde den her sit kørende... Der SKAL gøres nogle ændringer for jeg syns sq der er for mange som taler om/gør forlader psychedelia.dk... Og det er sq træls!

Så jeg forstår faktisk godt hvorfor Dex er sur... Hvis det var mig ville jeg fandme også blive sur...

PS. Og nej jeg skriver ik det her en skid for at kysse røv eller noget, bare så den ik kommer!

PPS. Jeg syns også vi skal være lidt mere seriøse nogle gange. Selvfølgelig er det pisse grineren og læse latterligt og blæste kommentarer, men feks når Daffy skriver han er ved at komme ud i et GHB misbrug, og Speedy skrev inde på irc om nogle personlige problemer blir det sq ik tage seriøst nok! Selvom det er en " narko-site " , kan man sq godt hjælpe med alle former for problemer.

Og no offence Speedy og Daffy, i var bare lige nogle gode eksempler!

[ 08 Januar 2003: Besked ændret af: Alcoholic ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Dex er bare københavnerdreng, og de skriver/taler som sådan nogle nu gør :-P

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:

Dex gør et glimrende stykke arbejde efter min mening. Alle der er utilfredse, kan jo selv prøve at gøre lidt for sitet sammen med de andre admins og moderatorer. Erfaringen fra alle andre sites viser at man aldrig ville kunne gøre alle brugere af et site glade, hvis man altså skal prøve at holde en nogenlunde sober linje, som vi prøver at gøre med dette site.
<HR></BLOCKQUOTE>

Enig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

I Må også selv gør noget, hvis I er utilfredse.
Hvis har ideer til forbedring af siden er I også meget velkomne til at kontakte en af os Admins.

[ 08 Januar 2003: Besked ændret af: TruckerMuffin ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er da pænt at dig at gøre det offentligt uden mit vidende eller samtykke, Dex [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Jeg er glad for at du skriver IMO, da mine miner ikke blev sure på noget tidspunkt før du overfusede mig - Føl dig truffet hvis du har lyst, alt hvad jeg kom med var en velment og konstruktiv kritik af sitets administration på nuværende tidspunkt. Da dette for dig var en undskyldning til at knalde ud og sige at jeg og/eller andre har mistillid til dig, så vil jeg vove at påstå at du misforstod mig.

Jeg gider ikke diskutere det med dig, da du for mig at se er for smålig og paranoid til at tro at nogen andre end dig vil det bedste for det her site.

Så, de sidste ord ud af mig i denne sag: Rend mig, og pas dig selv. Jeg vil med glæde fortsat frekventere dette site og hjælpe til, men jeg skal nok lade være at fremsætte mine bekymringer om 'ledelsen' igen.

/Tias

Dedikeret medlem

Er vi virkelig nødt til lukke dette ellers gode topic pga. folk ikke kan holde deres indbyrdes diskutioner væk fra boardet ?...

Tag jer lige sammen, mennesker !

Dedikeret medlem

ok, jeg vil sige som TM, det her er kraftedme symptomatisk for psychedelia.dk's probs!!!!

2 fucking internt uenige medlemmer gør sig selv til guder og mener at de er ene grunden til at psy har probs?

ærligt talt jeg gider ikke hører om jeres probs, og hvis jeg gør,så ber jeg om en udybning på irc eller icq!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]