Tjah, jeg har aldrig helt forstået din problemformulering, Tias - så måske var det på tide at du kom med en...
For mig at se, er du den paranoide her, eftersom du -så vidt jeg har forstået- er bekymret for at os moderatorer og admins på psychedelia vil fucke sitet op, og misbruge det til vores egne formål (hvordan det så lige skulle kunne lade sig gøre)... Så forklar mig venligst hvad der gør dig så bekymret.
Desuden, eftersom du er sådan en gliiimrende debattør, burde det ikke undre dig at jeg bliver pissed af, at du kalder mig for psykotisk, for derefter at gå offline...
Er det sådan du plejer at gøre? Svine folk til, for derefter at løbe din vej?
Desuden ved vi vist begge to, at du ikke havde været så flabet og provokerende, hvis du stod face-to-face og diskuterede det med mig.
Jeg har sgu aldrig set dig komme med nogen konstruktive svar på nogen spørgsmål vedrørende det som forummet oprindeligt blev etableret for - drugs!
Kan det måske være fordi at du ikke egentligt ikke ved en skid om emnet, og at du ingen praktisk erfaring har med det?
Det ligger til menneskets natur at være bange for ting det ikke forstår, og ting det ikke kan kontrollere... Og jeg tror det er hvad der sker for dig lige nu.
Jeg tillod mig at påstå at jeg ved mere om narko, kemi og harm reduction end 99% af den danske ungdoms narko(mis)brugere - og den påstand står jeg stadig fast ved.
Jeg ejer adskellige bøger omkring drugs, kemi, historie og filosofi - og jeg har de seneste par år læst/studeret adskellige tusinder trykte sider, videnskablige rapporter og bøger, desuden har jeg befundet mig i "det tunge" miljø de sidste par år - er det så en selvglad påstand at sige at jeg er belæst og bedrevidende?
Kald det bare for arrogance - jeg kalder det for selvbevidsthed!
/Dex!
|