Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tjah, jeg har aldrig helt forstået din problemformulering, Tias - så måske var det på tide at du kom med en...

For mig at se, er du den paranoide her, eftersom du -så vidt jeg har forstået- er bekymret for at os moderatorer og admins på psychedelia vil fucke sitet op, og misbruge det til vores egne formål (hvordan det så lige skulle kunne lade sig gøre)... Så forklar mig venligst hvad der gør dig så bekymret.

Desuden, eftersom du er sådan en gliiimrende debattør, burde det ikke undre dig at jeg bliver pissed af, at du kalder mig for psykotisk, for derefter at gå offline...

Er det sådan du plejer at gøre?
Svine folk til, for derefter at løbe din vej?

Desuden ved vi vist begge to, at du ikke havde været så flabet og provokerende, hvis du stod face-to-face og diskuterede det med mig.

Jeg har sgu aldrig set dig komme med nogen konstruktive svar på nogen spørgsmål vedrørende det som forummet oprindeligt blev etableret for - drugs!

Kan det måske være fordi at du ikke egentligt ikke ved en skid om emnet, og at du ingen praktisk erfaring har med det?

Det ligger til menneskets natur at være bange for ting det ikke forstår, og ting det ikke kan kontrollere... Og jeg tror det er hvad der sker for dig lige nu.

Jeg tillod mig at påstå at jeg ved mere om narko, kemi og harm reduction end 99% af den danske ungdoms narko(mis)brugere - og den påstand står jeg stadig fast ved.

Jeg ejer adskellige bøger omkring drugs, kemi, historie og filosofi - og jeg har de seneste par år læst/studeret adskellige tusinder trykte sider, videnskablige rapporter og bøger, desuden har jeg befundet mig i "det tunge" miljø de sidste par år - er det så en selvglad påstand at sige at jeg er belæst og bedrevidende?

Kald det bare for arrogance - jeg kalder det for selvbevidsthed!

/Dex!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Dex er bare københavnerdreng, og de skriver/taler som sådan nogle nu gør :-P<HR></BLOCKQUOTE>

Det er sgu værre på Ama'r! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Ja dex, hvis du lukkede siten ville jeg sq da ik ligefrem juble for jeg syns på en måde det er sq lidt hyggeligt, nok mere hyggeligt på #psychedelia men alligevel... Jeg syns det er fedt at vi faktisk nu er rundet 1100 medlemmer, som gider melde sig ind på den her sit. Selvfølgelig er der mange som ikke er aktive, men alligével... Jeg syns vi skal fortsætte med at holde den her sit kørende... Der SKAL gøres nogle ændringer for jeg syns sq der er for mange som taler om/gør forlader psychedelia.dk... Og det er sq træls!

<HR></BLOCKQUOTE>

Bare rolig dex lukker ikke nogen side... på det område er vi flere der har noget at sige.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Så find du bare smilet frem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skægt at jeg får kniven af TM når jeg ytrer mig, når det(så vidt jeg erindrer) var Dex som bragte det her på bane i dette topic.

Men som jeg sagde, det sidste ord er sagt(af mig, anyway), så luk da dette topic - Kunne godt forestille mig der kom et nyt af samme art [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace,
Tias.

[ 08 Januar 2003: Besked ændret af: Tias ]

[ 08 Januar 2003: Besked ændret af: Tias ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tias:
[B]
Men som jeg sagde, det sidste ord er sagt(af mig, anyway), så luk da dette topic - Kunne godt forestille mig der kom et nyt af samme art [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor da?

Har du problemer med at argumentere?

Det er jo klart nemmere og mindre pinligt at løbe sin vej, end at erkende at man har dummet sig...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej jeg har ej - Det eneste du laver på min ICQ før jeg placerede dig på ignore var at skrive 'DEBBATER DIN STORE BITCH', og jeg er ærligt talt hævet over den slags pis. Du kan tydeligvist ikke diskutere dette rationelt, altså sparer jeg både tid og tålmodighed på at ignorere dig istedet. Kald mig hvad du vil, det er kun komplimenter når det kommer fra en idiot.

Og luk så det her topic, jeg skriver ikke mere, men jeg tror ikke I får mere ud af det.

/Tias

PS. Jeg beklager til hvem end der føler sig stødt eller ulejliget over at læse dette, men jeg gider ikke sidde og lade Dex(eller nogen andre for den sags skyld) svine mig grundløst, foran alle jer andre medlemmer, hvis mening om mig rent faktisk ligger mig på sinde.

In our memories
Brugeravatar

Nej, det var ikke det jeg skrev... Jeg kaldte dig godt nok bitch, og jeg bad dig om at argumentere, siden du er så glad for at debattere.

Og hvis du tjekker de sidste par posts, så er der masser af rationelle spørgsmål du kan gå i gang med at svare på.

Jeg BRÆKKER mig over din sleske måde at undskylde overfor de andre medlemmer, så du kan få lidt opbakning...

[ 08 Januar 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Tidligere holdmedlem

må den bedste mand undlade at svare først!

In our memories

Jeg er med Dex her... dette site driver ikke sig selv... og det drives ikke KUN af folks julemandsønsker om hvad der kunne være anderledes.

Jeg har egentlig forstuvet min fod og ligger mere ned i denne uge end jeg sidder op, derfor er jeg ikke aktiv i denne vigtige diskussion.

Men jeg har før tilbudt en vis form for hjælp mht Psychedelia.dk til Dex, og denne hjælp udvides gerne til udarbejdning af FAQs og den slags - hvad der nu behøves - og evt hjælp til udredning af HVAD der egentlig behøves... men det kan han og jeg (eller os alle sammen, hånd i hånd) altid snakke om andetsteds.

Udover hvad I/vi finder ud af her, s'føli... men som sagt... så er jeg ikke on-line så meget i denne uge, så manglende posts herfra skyldes at jeg ligger og sumper i min seng, i en smertestillet himmel [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mvh Zonker

Dedikeret medlem

jeg er ikke med nogle af dem.....
jeg synes dette var en fed diskution indtil den fovandlede sig til ren bitchfight.....

men Zonker har en pointe, jeg vil også gerne være med til at sætte en liste op for hvad der skal laves, også få lavet en gruppe (mig selv inklusiv, sansynligvis) der påtager sig enkelte opgaver inden for en deadline.

der er jo både programerings opgaver og skrive opgave.
+
rene tåbe opgaver som at sidde og finde 3 mia links og derefter sortere i dem, så vi kan få en imponerende og effiktiv link sektion, eller fx. en til at gennemlæse alle trip reporterne og sortere i dem, og få alle 25 linjers: "Jeg kan klare så og så meget på så og så kort tid", fra.

men jo, lad os først få denne debat gjort saglig igen.

GROUPHUG [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

og dank fjern hånden fra min røv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

I skal bare være klar over, at en enkelt fejltagelse dvs. misinformation måske kan have fatale følger... ellers, go ahead.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
fordi du er et irreterende fjols,

og svaret på denne tilsvinging beehøver du ikke fylde topic'et med, så send dem til min pm eller icq #91646735
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu er det i forvejen ved at være fyldt med urelevante posts, så det ser jeg ingen grund til. Svaret? Måske rettere spørgsmålet, som jeg dog ikke forventer besvaret. Jeg ved, at du ikke er i stand til at argumentere for, hvorfor jeg er et irriterende fjols (at jeg siger min ærlige mening er et ubrugeligt argument). Jeg ved, at jeg intet kan opnå. Intet ordentligt svar få. Hvorfor spilde min tid?

Medlem

[ 12 Januar 2003: Besked ændret af: Nietzsche ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Ax/Chill:
...og der hersker (stadig) den der lidt nedladende elitære tone fra nogle medlemmer, faktisk syntes jeg det nærmest er blevet værre med en enkelt eller to der måske er lidt for højt på strå...<HR></BLOCKQUOTE>

Efter privat konfrontation af (IMO) Tias' sure miner, er jeg begyndt at føle mig mere og mere truffet.

Hvis nogen føler at jeg er nedladende overfor andre, vil jeg sgu meget gerne have det at vide... (Alle ved jo at jeg er elite! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])

Som sagt, så er det et ulønnet, krævende og ikke altid skideskægt job at køre psychedelia, som efterhånden har vokset sig større end de oprindelige admins havde regnet med.

Når jeg sætter folk som jeg har mødt personligt og stoler på, til at moderere andre forums og på den måde fordele arbejdsbyrden, bliver jeg kaldt en facist med hang til nepotistisk oligarki (fede ord, zara! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) - ikke ligefrem noget der får mig til at engagere mig mere i at redde resterne af hvad der engang var et fedt site, og som muligvis kunne blive det igen, med en fælles indsats.

Jeg bliver kaldt arrogant, fordi jeg mener at jeg er en del mere velinformeret end 99% af den danske ungdoms stof(mis)brugere - tak, Tias!

Det der driver mig i at køre dette site, er fordi jeg hader at se andre folk skade sig selv - kald det næstekærlighed, eller hvad fanden i vil.

Hvis jeg åbenbart er sådan en skidt person, så ser jeg mig nødsaget til at trække mig fra sitet og bede jer om at bygge jeres egen fucking lejr! (Go ahead, trash the place!)

/Dex

In our memories
Brugeravatar

Jeg har sgu min tvivl om det overhovedet bliver til noget... Se bare på T-shirt topic'et, hvad blev der af det?

Folk kan/gider simpelthen bare ikke at gruppearbejde.

Medlem

[ 12 Januar 2003: Besked ændret af: Nietzsche ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
I er fanme allesammen for meget at høre på, det er da utroligt. Stop det ... er i allesammen små børn eller hvad ?! utroligt. Folk skrider herfra, folk som har været her i lang tid for den grund at de bliver bitchet - "mooooaaar de driller mig, nu går jeg altså ... huuuuuuut". Kom her og blæst i hornet, så skal jeg tøre dine tåre væk.

Geez mand, ta jer lige sammen folkens [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ... giv hinanden jeres icq nummer, så kan i give jeres verbale tæsk der.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af wOODY:
giv hinanden jeres icq nummer, så kan i give jeres verbale tæsk der.<HR></BLOCKQUOTE>

Det er lidt svært, når man bliver svinet til, for straks derefter at blive sat på ignore...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

wOODY>> Can do.

Dex>> Du er blevet kontaktet via PM - Jeg har ikke floodere på min ICQ.

/Tias

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhagen
Det er skægt som et topic om at vi skal svare hinanden ordenligt og om at psy.dk skal blive bedre, ender med at folk bitcher hinanden .... ?!?!? Helt ærligt.. .. Brug jeres skide icq eller irc.. Seriøst, tror i nye brugere gidder at læse at i bitcher hinanden.. ?!?! Det lærer de ikke så meget af.. Kun at der er dårlig stemning og ingen karma på psy.dk.. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

( beklager men det er sq det indtryk man får når man er ny!! )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]