Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: nedværdigne
Medlem

Geografisk sted: kbh
synes i admins ikke at i nogle gange er lidt for hurtige til at banne folks i og gi folk advarlser sad og læste et topic i ecstasy forumet hvor en person havde slettet sin fejl og blev bannet på en overlegen og uværdi måde af dex jeg mener hvis han selv har slettet sin fejl burde han da ha en chance istedet for at banne hans ip men generalt mener jeg dex nogle gange er lidt for hurtig med sit utfse og advarsel #1 lidt smart at høre på kan man også sige (magt misbrug) er der andre som har samme opfattelse eller er det bare mig og dex hvis du føler dig stødt over det synd for dig så må du jo slette min profil men håber selvføgeligt at du både kan ta ris og ros og og bare nøjes med at argumentere imod min påstand og hvis det ikke er tilfælde så Farvel

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Rylle postede ang. UTFSE, og jeg har ikke set mange siden da ... Hvor ser du topic hvor der er en der blev banned (som du lige har læst), jeg kan ikke finde det.

Vi har et reglsæt, som vi skriver at folk skal læse ... hvis de ikke har læst det og spørger hvor de kan få deres stoffer, eller poster links med hvor de kan få det. Ja så er det også lidt deres egenskyld. Man kan vel tænke sig til at man ikke spørger om det, så en advarsel #1 er på sine fine plads.

Der er jo langt til advarsel #3, hvis man ikke bare er dum og poste videre om det ...

Dedikeret medlem

det skal jo først være når folk direkte skriver

"KØB så mange af dem her, for SÅ mange penge.."

"eller ring på tlf. 1-800-even-more-pills og bestil alle de kiks du kan bruge..."

DEt som var skrevet i den omtalte post hvis indhold er slettet, var noget med om der var nogle der havde prøvet nogle bestemte kiks, altså det er der jo ikke noget galt i...

og hvis man laver et kikse-forum så må man jo også forvente en tilstrømning af bestemte typer beskeder.

bare kig på pill reports i deres, user comments så skal vi da vidst være glade,...

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
[off topic]no offence - but give the man a break.

på forsiden står der at zonker netop lige er gået bort. synes ikke det er lidt hårdt at begynde at kritiserer dex for en handling i et næsten måned gammelt topic? han har jo skrevet at han var venner med zonker og at han har det dårligt. synes istedet vi skal prøve at hjælpe hinanden. jeg ved godt at dit indlæg er ment konstruktivt men synes bare det er det forkerte tidspunkt(no offence intended!). jeg er da self med på at tage denne her diskution op på et senere tidspunkt men lige finder jeg det upassende[/off topic]

btw han spurgte om der var nogle der ville sælge ecstasy piller til ham.

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
btw. tak for de rosende ord wOODY [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
brok dig lige så meget du vil - dex forlader nok ikke umiddelbart posten som admin.

og bortset fra det så er vi blevet nød til at stramme op - nogen går simpelthen for tæt på kanten.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvis ham fyren der virkelig spurgte om man hvor man ku købe kex henne, er det sq iorden han blir IP bannet...

Jeg har selv fået en advarsel, og så ved man jo hvad man ik må... Og så gør man det ik igen... Derfor kan folk vel ik blive vel stødt over der blir delt advarsler ud!

DN>>>> Jeg synes også det er et dårligt tidspunkt at begyndte at rakke ned på Dex...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu vil jeg sige det så pænt jeg magter, alle omstændigheder taget i betragtning:
Det er i det hele taget et dårligt tidspunkt at diskutere noget som helst, givet tidens tragiske hændelser, og jeg synes heller ikke dette er det rette tidspunkt at tage det op på.

Det betyder bare ikke at undoit ikke har en pointe, så lad også være at rak ned på ham, okay?

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

jeg ved godt dette er et uheldigt tidspunkt..

men.. speedy du skriver "brok dig lige så meget du vil - dex forlader nok ikke umiddelbart posten som admin.
og bortset fra det så er vi blevet nød til at stramme op - nogen går simpelthen for tæt på kanten."

hvem er VI ?.. er vi dex og dig eller hvad ?

Der er flere der har noget at sige på dette site end dex og dig.. og jeg har intet hørt om nogle opstramninger ang. regelsættet, det samme tror jeg heller ikke woody har.

Det er fint med mig at vi banner folk der gentagne gange overskrider regelsættet, men alle skal have en advarsel først. Det er nemt at overse det regelsæt..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Definér "overlegen og uværdig"..?

Vedkommende præsterede at spørge om køb af stoffer med sit allerførste post.

Det gav mig umiddelbart det indtryk, at personen ingen interesse havde i at diskutere noget egentligt fornuftigt, men blot havde registreret sig på boardet for at finde kontakter til narko.

Det er ikke den målgruppe vi ønsker at ramme, så jeg var nok rimelig hurtig på aftrækkeren der... Lær at leve med det.

Mht. om hvorvidt jeg har tænkt mig at forblive administrator her, så siger man jo at ukrudt ikke forgår så let, men alligevel har de seneste par dages hændelser fået mig til at overveje om jeg overhovedet gider at investere mere tid i de forfaldne rester dette webboard.

Jeg kan komme med nok så mange positive eller belærende posts uden at få nogen credits for det overhovedet - men så snart nogen af jer føler jer trådt over tæerne, så er i absolut ikke langsomme til at brokke jer højlydt.

Som jeg før har spurgt... Hvad har i egentlig selv bidraget med for nyligt?

/Dex

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det eneste der er dårlig ved det er alle disse fights, hvis folk bare kunne være lidt flinke og have lidt mere tolerance overfor hinanden ville det gå meget bedre. "can't we all just get along??"

Man behøver jo heller ikke at få credits for det man har gjort, folk ved hvem der poster og plejer at sige tak for det. Gjordt er gjordt, lad os holde os til de 2-3 advarsler - så banne dem hvis de virkelig ikke forstår det. Hårdere er det jo heller ikke at bare slette en post eller referer til reglsættet og aflevere en advarsel.

Og så nok om det ...

Medlem

TABS og der ingen advarsel #1
jeg aner ikke hvad vedkommende har skrevet
da han selv havde slettet det det er en post fra december jeg først har læst i dag jeg mener bare at når vedkommende selv er opmerksom på at han har lavet en fejl og prøver at rette op på den burde han få en chance jeg syntes bare den overlegne måde dex reagerede på var lidt for smart (Vedkommende er slettet, IP'en er bannet og topic'et er låst...
God jul!) måske bare mig som er i kritisabelt humør efter en hård nat på den dårlige [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 19 Januar 2003: Besked ændret af: undoit ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm ja den er ret hård, nu kan jeg ikke se den første post - den eneste der handler rigtigt er DN der prøver med HR. Topic har en ret dårlig stemning ... Du må vente til dex kommer online, det er vist bare hans ord nu ...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
everybody deserves a second chance, maybe even a third.

Medlem

det som jeg opfatter som overlegen og uværdig var den måde du skrev på Vedkommende er slettet, IP'en er bannet og topic'et er låst jeg er ked af hvis det var et upassende tidspunkt at lave dette topic på havde ikke læst det med zonker og kondulere til dem som kendte ham [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg skrev sguda "Go' Jul" - gjorde jeg ikke? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]