Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hey... er ikke lige den vilde indlægs-forfatter herinde, men har da lige et lille spørsmål nu da jeg har været lidt ude af undergrunds-scenen her det sidste aaalt for lange stykke tid. høh!.. en 3 år snart .. som sagt alt for længe..
men for at komme til sagen igen, er der nogle undergrundsfester/communities rundt omkring som bliver hemmeligholdt eller er det, til stor sorg, ved at være slut med den dansk techno scene som vi kender den fra gamle dage?
Ved godt at KBH har en masse ongoing derovre, men hvad med jer jyder ?
Er selv igang med at arrangere noget for hele år 2003 fra april af men er den gamle entusiasme og opbakning der stadig ? er det stadig muligt at lokke de folk ud af busken, som har givet op og kun holder privat fester?

håber da at få lidt feedback fra jer..

Hugz all over, herfra..

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
hehe. Ja , jo . kender godt TT og andre div. steder, men det er ikke enkeltsåtende arrangementer jeg mener. Jeg mener faste steder hvor der sker noget hele tiden.
Lisom Candy CLub i Aalborg og Club Escape i Hjørring og Tuben i Kbh.
Det er jo før opdaget at et bestemt diskotek har arrangementer hver lørdag eller noget , men som er hemmeligholdt og kun spredt fra mund til mund... Det var nu mener den slags jeg tænkte på. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
tjaa... det ku jeg osse godt tænke mig at vide, men tror sq ik du ka finde ud af det her [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Har Tuben nogensinde været underground? Ellers så findes der nok fester for indcirklen af folk i technomiljøet, men når man ikke er medlem af den - så blir man ikke indviteret..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvis der er nogle hemmelige undergrunds fester, er de nok hemmelige for en grund [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] men hvis du ikke kender til www.trancetunnel.dk så check der ... der er altid en god fest [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tuben var faktisk undergrund engang, har jeg ladet mig fortælle... men det var vist længe før jeg røg min første joint.

Og undergrunds-scenen eksisterer da stadig, men jeg må nu indrømme at den ligesom resten af den danske techno-scenen er i forfald....

Tag f.eks. Bastionen - jeg var der første gang nytårsaften 2001/2002 ved et tilfælde... en gammel beskidt bastion halvfyldt med hippier på syre der kæderøg joints uden at blive generet af dørvagterne, og lækker psykedelisk trance. (Kan stadig huske jeg havde Logic Bomb - Drop Out på hjernen på vej hjem)

I løbet af året blev stedet godt og grundigt trashet af kommercielisme, kokain, vodka, stereoider og sure miner!

Lad os håbe der sker noget sjovt i de danske skove til sommer! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

...måske var det en god ting at Tuben genåbnede?

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hehe.. da altid noget at århus stadig har et par fester med stenede hippier på syre som kæderyger joints [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

og at de resterende fester heller ikke er alt for overrændt af gale kola sniffende steroide vrag.

men helt sikkert. jeg glæder mig også til det bliver tid til skovfester igen til sommer

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Hva Tjille er technoms fester ikke lidt undergrund dejlige hippier og musik der ikke er til at holde på E & Coke.. det burde da fjerne de fleste stereo typer..

[ 21 Januar 2003: Besked ændret af: poke-1-kenobi ]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
p0ke>> jeps.. technoms festerne kan man vidst godt kalde undergrund... hører da tit om folk der ikke gider at komme til festerne fordi musikken er før fucked up [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] just the way i like it [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

men der kommer skam en gruppe goadrenge med knæklys, men de er ganske flinke, siger undskyld når man vælter ind i dem fordi man er så fucking syreblæst [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
helt underground er det vel ik, de skriver jo deres fester på festlister [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]