Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Helt sikkert, de skulle straffes meget hårdt, og langsomt.
Jeg håber fandme det også er dem som har udøvet den dyremishandling som er sket rundt omkring, så kan det da også få en ende.

Er det mig som er galt på den, eller kommer de ikke selv til at betale for den skade de har gjort???
Mener at have hørt tallet 20-25 millioner. Divideret med 7, så skylder de fandme mange penge væk hver især, resten af deres liv. Og forhåbentligt er der ingen som gider ansætte grav-skændere

Medlem

fandt lige et artikel der er endnu længere ude [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] http://www.stiften.dk/artikel:aid=98469

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det var da den dummeste artikel jeg nogensinde har læst ... der kommer en masse bla bla bla om svampe der er MEGA farligt at tage, fordi du bliver sindsyg af dem. Så til allersidst skriver de "I den nye sag fra Århus havde gerningsmændene i modsætning til i sagen fra 1999 bestemt sig for at begå forbrydelsen, inden de indtog stofferne." ...

Jammen hov, så var de jo "farlige" iforvejen, INDEN de tog svampene, og så får svampene skylden alligevel ... FLOT henrik rindom ... du er fanme for dum

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man skulle tro Kåre quist (eller hvordan du staver dit navn tåbe) der havde skrevet den [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Tror vist oxo at Rindom er i en "uvirkelighedstilstand" [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Man bliver da også kortvarigt sindsyg, dog for mit vedkommende på den positive måde!
Jeg vil skide på om det er nogle små snotunger som råber om hjælp, fordi de er blevet mobbet eller føler sig udstødte.
Det retfærdiggøre bare ikke handlingen for de mennesker som har set deres elskedes grave pisset på og smadret.
Hvis jeg havde været vidne til det, ville de ikke gå på 2 ben idag!
Respect the dead!
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Forresten ham Henrik Rindom, er der nogle som nogle af jer som har mødt ham i real life... I det afsnit af "De vilde unge" som kommer imorn, er han ihvertfald inde i Amager Bio... Så det kan være i møder ham en dag hehe...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nogen gange får man sq lyst til at rive armene af ham,og proppe kløpulver op i ende tarmen på ham. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det samme med folk,der laver sabotage på kirkegårde og lign.Det er for dumt. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 20 Januar 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Medlem

http://www.stiften.dk/artikel:aid=98685

lige endnu en artikel mens vi er ved det... Begynder de mon snart en anti svampe kampagne ligesom Ekstrabladets E kampagne??

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
NU HAR DE FANDME NÅET GRÆNSEN !!!

De skal SLET ikke begynde at angribe hallucinogenerne... de er sgu, når alt kommer til alt, de eneste stoffer der virkelig har værdig for mig.

"Åndelig udvikling gennem alkohol" - like that's ever gonna happen!

Dedikeret medlem

heh, min mor prøver at få mig til at gå i terapi hos ringdom, grundet lidt for højt alkohol forbrug+ andet, det tror jeg sq jeg dropper nu.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror nu fyren er okay ang. at få folk væk fra afhængighed, han skulle bare holde kæft med sådan nogle udtalelser, det er jo for lamt ...

Dedikeret medlem

han kan jo kun snakkeom de værste tilfælde, men det er desværrer også det vores samfund er baseret på, hvor galt kan det gå, oki så må i ikke det, uden at have undersøgt grundlaget for det i forvejen.

RINDOM er en opblæst supernar, og det er snart ved at blive en klassiker, at de skal have hans elendige meninger med. manden har jo aldrig selv taget stoffer.... hvad skal de med ham .,.. er man pludselig et andet menneske set fra staten når man har taget stoffer... JA åbentbart...

PRøv lige at hører dette interview med Idioter,.., nogle kan spiser flere 100 ecstacy piller .. hehehe
http://www.superchannel.org/Home/Channels/SITFLEX/MirrorheadTV/InterviewmedHenrikRindom.rm/player.html

[ 21 Januar 2003: Besked ændret af: -*+[S3K]+*- ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
[QUOTE]Originalt postet af -Cuben-:
[B]fandt lige et artikel der er endnu længere ude [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

jeg har læst nok af den arktikkel,

og euforiserende svampe med en "OPKVIKKENDE" VIRKNING. Og det er ifølge misbrugsekspert Henrik Rindom lige efter bogen for en blandingsmisbruger:

han er fandme en konservertiv bøsse det holder jeg på

den med den opkvikkene virkning det er vist kun hvis man sniffer det,
har jeg hørt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

jeg tøre sku ikke og tænket på hvor stor en gæld deres forælter før efter det.....
måske hver og tænket over sine medmensker hvad sådan nåde kan gøre ved dem...

og enlig er de drange nogen fucking hjarne død idioter [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
det er min skole der brænd af [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

efter det jeg hved om sagen(uheldivis hved jeg en del om begge sage)og har læst har.så vil jeg mest give Satori rat.i at det mange gang hanle om nogen problemer.i drange live .som de måske er ude af stand til at selv klare.og vis du så komme fra nogen bare lidt sociale belaste familer så kan det hurtig gå galt(tro mig) med svampe hash og ande godt over i.men jeg er ikke selv tilhænge af det de har gøret.man skal sku tænket med hoved og ikke den ande ende.men det er jo bare for det meste hoved norman tænket gang der går i stå.og andre ting der går gang..nå mere har vist ikke og sige luge nu...ande end [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

jow jeg har mere og sige

En anden vigtig ting er, at der ingenting er at være bange for - overhovedet ikke, intet som helst. Der er ingen der går ned på grund af stoffer. Der er nogen der går ned med, og nogen der går ned uden, men ingen går ned på grund af stoffer alene

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]