<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> dosis: 1-2g styrke: ++++ setting: Hjem Den ondeste ryger. Nogle rødder i kbh havde lavet denne anordning, og den sagde BANG! Vi blev alle så ultraskæve at vi begyndte at spille skak. Hvert træk tog omkring ½ -1½ time, så vi indførte skakure... det blev det bare sjovere af.
Fyld en 10 liters spand med vand.
Tag en 1½ liters colaflaske, og skær bunden helt væk. Mix 1-2g. god 50-60 kr. hash. Bland lidt tørt hjemmeruls tobak i. Hvis du har cigaretter kan de også bruges, men først skal de ristes ordentligt.
Mix det sammen så der er ca 7-8 dele hash, og 2-3 dele tobak. Put det hele i en chillum(som passer i colaflaskens top), og rul toiletpapair om det nederste af chillumen, for at lukke tæt.
Sæt nu colaflasken ned i spanden, så den fyldes med vand. Sæt chillummen ovenpå colaflasken, nu trækkes der langsomt i colaflasken, og der skabes et vacuum i flasken som suger gennem chillummen. Tænd med ligther, og bliv ved med at trække flasken til den er fyldt med røg. Start evt. med 1/4 fyldt flaske først!! Når flsaken er fyldt, tages chillumen væk, og man suger nu røgen, samtidigt med at man sænker flasken.
såååå letter vi... <HR></BLOCKQUOTE>
hehe, det er en trip repport der i virkeligheden er info om at lave en spand....
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> dosis: ? styrke: ++++ setting: Hjem Da jeg startede med Hash, var det OK, steneren og lidt grineren. for 6 maaneder siden kom jeg til USA, og de ryger en fandens masse pot. Da jeg startede med at ryge herovre, var det OK, men nu, er det ekstremt godt. Jeg har det ligesaa godt som paa svampe. Jeg ser ting som jeg aldrig har set for...ikke hallucinationer, men mere betydningerne af tingene, hvorfor mennesker gor hvad de gor, jeg kan paa en maade se tankegangen bag det man gor, som var den skrevet paa folks pande. Selvfolgelig kommer alt dette sammen med den ekstreme folelse af velvaere og grineren.....jeg tror godt man kan sige at jeg udvikler en sjette sans! Er jeg den eneste som gor det? Jeg kan staerkt anbefale at blande hash og alkohol, og Aderol(et medikament med ADHD, jeg ved ikke om det er i Danmark), eller Ridolun(det samme). Weed er klart det bedste stof derude, uden tvivl. <HR></BLOCKQUOTE> jeg har svært ved at se trippet....eller hvor oplevelsen bliver beskrevet. og det var bare lige et par eksempler jeg faldt over, faktisk åbnedede jeg 5repporter i cannabis og af dem var det kun lidt under halvdelen der intet havde med en repport at gøre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
|