Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Nogen af triprapporterne er så dårlige/elendige/misinformerende at de trænger til at blive slettet...
Så jeg tænkte på om vi ikke lige kunne sige til hvis vi falder over dem og der så lige var en admin der gad slette dem?

Her er en fx:
"Jeg fik 4 hawaian baby woodroce frø af en ven, jeg spiste dem med samme og en halv-anden time senere kunne jeg næsten ikke gå mine ben var som gummi. Og det enste jeg hade "taget" ugen for de frø var et morgen bong hovede. så jeg kan roligt sige de virker. De virke lidt ligsom svampe.
Jeg mistede heldt min tidsfornemmels, for det meste gik tiden langsom og det var fedt for man følte at man hade aldt tid i verden. Det eneste nederen vedem er at de er giftige og der for hade jeg det underligt i maven hele aften. Nå men jeg slutter nu, for det er mig til at ryge nu.
Yes!!!!!!!" <=== elendig/ikke informerende...

VH Jonas

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvis jeg skulle skrive en rapport:
STOF:PILLER
DOSIS:VOLDMANGE
STYRKE:+++++++++++++++++++++++++++++++++++

ÅÅÅHR HVAD!!? FUCK HVOR ER JEG LAM MARN! JEG ER HERREFUCKD LIGE NU!
NÅ, JEG VIL BARE SIGE AT DE DÉR GULE MED DET DÉR MÆRKE PÅ DER ENTEN ER EN FUGL ELLER ET PAR BUKSER ER HERRENAJS. TAG DEM! DU KAN IØVRIGT KØBE DEM AF MIG! BARE SPØRG EFTER JOHNI NEDE PÅ THE CAVE.

hehe...

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
hvod vil i ha triprapportern skal ind holle

jeg prøvet at lave en men fik svar: vad fanden skal vi brude den rapport til

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
@dankdawg

haha. hvor er du original...

Dedikeret medlem

@Speed86 klar beskrivelse af dosis, gerne en tids gennemgang af trippet, hvad der skete hvor lang tid det tog før det virkede og hvad der skete, oxo gerne en konklusion. kig evt. på tia'es repport om hash kager, eller nogle af apotekets

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Dankdawg : LOL! lyder desværre lidt for meget som noget man har læst et før? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Flere triprapporter med LSD, tak :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@DankDawg : LMAO!

Dedikeret medlem

Jeg har skrevet en lorte rapport engang i september/oktober omkring amf... Den har jeg ik noget imod blir slettet... Jeg syns faktisk det er iorden! Så hvis den ku blive slettet...

Forresten Woddy.... Den triprapport af min om DXM jeg rettede for mange uger siden er stadig ik kommer tilbage...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Jeg fik 4 hawaian baby woodroce frø af en ven, jeg spiste dem med samme og en halv-anden time senere kunne jeg næsten ikke gå mine ben var som gummi. Og det enste jeg hade "taget" ugen for de frø var et morgen bong hovede. så jeg kan roligt sige de virker. De virke lidt ligsom svampe.
Jeg mistede heldt min tidsfornemmels, for det meste gik tiden langsom og det var fedt for man følte at man hade aldt tid i verden. Det eneste nederen vedem er at de er giftige og der for hade jeg det underligt i maven hele aften. Nå men jeg slutter nu, for det er mig til at ryge nu.
Yes!!!!!!!" <=== elendig/ikke informerende...

Ojj jeg ville godt spørge om du har flere af de utrolige giftige frø..hvar?TArK der.

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 21 Januar 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> dosis: 1-2g
styrke: ++++
setting: Hjem
Den ondeste ryger. Nogle rødder i kbh havde lavet denne anordning, og den sagde BANG! Vi blev alle så ultraskæve at vi begyndte at spille skak. Hvert træk tog omkring ½ -1½ time, så vi indførte skakure... det blev det bare sjovere af.

Fyld en 10 liters spand med vand.

Tag en 1½ liters colaflaske, og skær bunden helt væk.
Mix 1-2g. god 50-60 kr. hash. Bland lidt tørt hjemmeruls tobak i. Hvis du har cigaretter kan de også bruges, men først skal de ristes ordentligt.

Mix det sammen så der er ca 7-8 dele hash, og 2-3 dele tobak. Put det hele i en chillum(som passer i colaflaskens top), og rul toiletpapair om det nederste af chillumen, for at lukke tæt.

Sæt nu colaflasken ned i spanden, så den fyldes med vand. Sæt chillummen ovenpå colaflasken, nu trækkes der langsomt i colaflasken, og der skabes et vacuum i flasken som suger gennem chillummen. Tænd med ligther, og bliv ved med at trække flasken til den er fyldt med røg. Start evt. med 1/4 fyldt flaske først!! Når flsaken er fyldt, tages chillumen væk, og man suger nu røgen, samtidigt med at man sænker flasken.

såååå letter vi...
<HR></BLOCKQUOTE>

hehe, det er en trip repport der i virkeligheden er info om at lave en spand....

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> dosis: ?
styrke: ++++
setting: Hjem
Da jeg startede med Hash, var det OK, steneren og lidt grineren.
for 6 maaneder siden kom jeg til USA, og de ryger en fandens masse pot.
Da jeg startede med at ryge herovre, var det OK, men nu, er det ekstremt godt. Jeg har det ligesaa godt som paa svampe. Jeg ser ting som jeg aldrig har set for...ikke hallucinationer, men mere betydningerne af tingene, hvorfor mennesker gor hvad de gor, jeg kan paa en maade se tankegangen bag det man gor, som var den skrevet paa folks pande. Selvfolgelig kommer alt dette sammen med den ekstreme folelse af velvaere og grineren.....jeg tror godt man kan sige at jeg udvikler en sjette sans! Er jeg den eneste som gor det?
Jeg kan staerkt anbefale at blande hash og alkohol, og Aderol(et medikament med ADHD, jeg ved ikke om det er i Danmark), eller Ridolun(det samme).
Weed er klart det bedste stof derude, uden tvivl.
<HR></BLOCKQUOTE>
jeg har svært ved at se trippet....eller hvor oplevelsen bliver beskrevet. og det var bare lige et par eksempler jeg faldt over, faktisk åbnedede jeg 5repporter i cannabis og af dem var det kun lidt under halvdelen der intet havde med en repport at gøre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

synes nu vejledningen i at ryge spand er god nok, okay det er ikke en reel triprapport, men de små lærer jo hvordan man ryger spand hehe, og det er der jo ikke noget galt i :-)

mener også vi burde have en lille guide i hvordan man ryger joint hehe, rulning, ristning, tænde den, regler og skikke, ryge lege osv.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil lige opfordre jer til at huske at læse Shulgin's vejledning i bedømmelse af tripintensitet... overraskende mange ++++'ere vi har på selv de lammeste rapporter!

Shulgin Rating Scale

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
hmmmm. måske burde det link ligge under triprapportsektionen istedet for at stå i et topic der er glemt om en uge... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Burde nok også lige siges at Shulgin skalaen ikke rigtig kan bruges på så meget andet end hallucinogener. Jo sefølig kan den, men lad mig forklare [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Tvivler på der er mange (nogen overhovedet?) der har oplevet ++++ på amfetamin, den rating mener jeg udelukkende skal bruges på hallucinogener...

Sefølig kan de andre +, ++ og +++ bruges på andre stoffer....

Dedikeret medlem

Jeg vil nu godt mene man kan bruge ++++ på andre rapporter. Feks MDM@ hvor han æder 24 kex....

Ellers ku vi jo lave vores egen korte rating, på dansk... Så alle gad læse den...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Nogle af mine tidligere triprapporter er heller ikke specielt informative, såeh - det gør skam heller ikke noget hvis de ryger i en evt. oprydning...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Jeg vil nu godt mene man kan bruge ++++ på andre rapporter. Feks MDM@ hvor han æder 24 kex....

Ellers ku vi jo lave vores egen korte rating, på dansk... Så alle gad læse den...
<HR></BLOCKQUOTE>

At han har ædt en ustyrlig høj mængde piller, har intet med ++++ at gøre... det er ret tydeligt at du overhovedet ikke har læst definitionen af denne sjældne karakter!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>PLUS FOUR (++++)
A rare and precious transcendental state, which has been called a 'peak experience', a 'religious experience,' 'divine transformation,' a 'state of Samadhi' and many other names in other cultures. It is not connected to the +1, +2, and +3 of the measuring of a drug's intensity. It is a state of bliss, a participation mystique, a connectedness with both the interior and exterior universes, which has come about after the ingestion of a psychedelic drug, but which is not necessarily repeatable with a subsequent ingestion of that same drug. If a drug (or technique or process) were ever to be discovered which would consistently produce a plus four experience in all human beings, it is conceivable that it would signal the ultimate evolution, and perhaps the end of, the human experiment.<HR></BLOCKQUOTE>

Det er sandt nok, at Shulgin-skalen ikke kan bruges på stimulanser, men websitet hedder trods alt Psychedelia.dk, og til at starte med var det netop hallucinogenerne som var i fokus.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Sve***:
hmmmm. måske burde det link ligge under triprapportsektionen istedet for at stå i et topic der er glemt om en uge... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg kan se der slet ikke er nogen der har set på triprapporterne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Den har været der i 2 uger snart [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hehe

Dedikeret medlem

Dextrose, hov så lærte jeg da også noget nyt idag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]