ATT. Annette Hagerup.
Jeg retter min henvendelse til jer efter jeres annonce D. 14. Januar Anno 2002 Kl. 07:16.
Da i og jeres "Kollegaer" hos Urban. Begge udgiver Websitet Psychedelia.dk som en Narko-Logè udstiller i os som var vi slum.
I gør alt for at sælge jeres uinteressante blad, og grunden til det er uinteressant skyldes at jeres historier ikke er gennemarbejdet ordentligt.
I den angivne Artikel anklager i Psychedelia.dk for at være en Narko Logè for unge stofmisbrugere, hvor vi på sitet udveksler adresser og bytter Narkotika med hinanden.
Det kan jeg så reinformere jer om at det ikke er tilfældet med vores website, men derimod at skabe større sikkerhed for unge der benytter sig af rusmidler.
Vores Website beskæftiger sig derimod med det der kaldes for H.R (Red. Harm Reduction), Hvor vi går ind for skadereducering.
Så ideèn med Psychedelia.dk er simpelthen at vi ved Danmark har et problem med stoffer og at det ikke kan stoppes.
Derimod kan vi gå hen og give hinanden råd til hvordan man passer bedst på sig selv under, og efter et trip og hvad der gøres i tilfælde af de såkaldte "Bad Trips".Jeg selv
MÐM@ fra Psychedelia.dk har tidligere været ude i et misbrug af diverse rusmidler og er rent faktisk kommet ud af mit misbrug med stoffer.
Dette skyldes at jeg var meget tæt på en psykose og havde angstandfald, og ikke vidste hvad jeg skulle gøre.
I min angst for dette skrev jeg et indlæg på Psychedelia.dk hvor jeg blev rådet til at holde en pause fra stofferne for ellers ville det gå galt.
Oveni det at de anbefalede mig en pause, var der ekstremt mange der gav gode råd såvel tilbød mig at besøge/inviterede mig over for at snakke og få lidt styr på det hele.
Jeg benytter stadig Psychedelia dagligt og benytter mig af at vidergive råd til andre så de slipper for ubehagelige oplevelser jeg selv har været igennem.
Gode Råd Er Dyre? i skriver i jeres Artikel at det er et Professionelt site men hvad i ikke tænker på er at det er en free service der blir udbudt med hjælp og gode råd.
Henrik Rindom mener at forsøg med stoffer / hjemmelavede eller købte kan være dødelige jeg vil kalde det uvidenhed fra hans side.
Det er eksperimenter fra nogen af Psychedelia.dk`s brugere og formålet er at skaffe så rent narkotika som muligt og ikke at lave dødelige bomber.
Jeg vil slutte denne e-mail af med et citat fra en meget klog person fra Psychedelia.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Information wants to be known
Dette er hvad jeg har i sinde at sende til BT.
Er det okay med jer herinde ville poste det før det er sendt!
Begrundelsen er deres artikler om psychedelia der os blev beskæftiget i topicet BT.[ 23 Januar 2003: Besked ændret af: MÐM@ ]