Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

jeg tænker så tit over hvordan mit liv ville være hvis jeg ikke tog lidt i weekenden, for jeg synes at alle vegne hvor jeg kommer så støder man ind i artikler omkring det, eller også møder man andre der tager det, jeg synes det fylder utroligt meget i ens hverdag, er jeg den eneste??

Har i fortrudt at i begyndte?? jeg ved ikke helt om jeg har....

Hvor lang tid vil man foresætte?? jeg kan ikke forestille mig at jeg sidder som 35-årig med en joint i den ene hånd og en gram cola i den anden... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

nok beder du ! uden elle de porbleme [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Jeg tror, at for de flestes vedkommende, kommer det med at stoppe helt automatisk, i det øjeblik man bliver "voksen" (har ikke noget med alder at gøre, men ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere det). Dvs. seriøst overvejer at få børn, få en karriere osv. Men indtil da kan jeg ikke se noget galt i at "lege" lidt..

[ 05 Februar 2003: Besked ændret af: Dica Pirt ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Tina, jeg er 31 nu. STILL GOING STRONG! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Jeg kender da også en gut som er godt oppe i 40'erne og nyder at tage et trip i ny og næ.

Og han har både kone, børn, villa, godt job og bil.

Det er forskelligt fra person til person.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Lige inden Dankdawg's post kom vidste jeg bare han ville skrive noget lignende [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Min trip-veninde har da også et barn... Hun fester bare igennem hver anden weekend når hun ik har barnet...

Og tror også der er mange forældre som ryger lidt engang imellem...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dankdawg > Mener du ikke still going WRONG ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Well... personligt tvivler jeg på at jeg nogensinde holder op med hallucinogenerne - her mener jeg LSD, DMT, svampe, meskalin, 2C-B, etc.
De har åbnet mine øjne så meget (især det 3. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]), at det ville være spild at lukke dem igen!

Stimulanserne er jo sjove til party-forbrug, men jeg er allerede ved at være træt af dem - selvom min næse stadig godt ka' li' en god streg speed, tvivler jeg på at jeg bliver ved med det.

MDMA og diverse analoger, har jeg stadig et ambivalent forhold til... de ligger i mellem stimulanserne og hallucinogenerne, da Ecstasy jo helt klart er sjovt til party-brug, men samtidigt har en del positive egenskaber - og helt klart har lært mig en del om mig selv!
Men det bliver helt klart i ren form - piller er ved at være en passé!

Hash..? Jeg tvivler sgu meget på at jeg kan holde nallerne fra den fede - men dette er især et stof der skal tages med måde og behandles med respekt.

Alkohol og Nikotin - Det bliver sgu nok svært... smøgerne har jeg et fint forhold til, selvom jeg nogen gange syntes jeg burde undvære dem.
Det samme gælder sådan set alkohol - men hey, det er jo statsnarko og man siger jo det er sværere at komme ud af et alkohol-misbrug, end et heroin-misbrug (ikke fordi jeg har nogen af delene), af den simple årsag at du kan købe bajere på et hvilket som helst tidspunkt af døgnet i KBH (og sikkert også de fleste andre storbyer i DK).

/Dex

Medlem

Geografisk sted: Gnyflandia
Jeg vil sgu nok fortsætte med at trippe i ny og næ når jeg bliver lige så gaaaaaaaaaammel som dankdawg. Og jeg vil da helt klart ryge en pind eller tre engang imellem.!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]