Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nu skal i høre lidt om den sidste uges tid ...

Jeg har igennem ca. 2-3 uger øvet mig på at blive lucid i mine drømme, til dem der ikke ved hvad lucid dreaming det er, er det når du drømmer og finder ud af du drømmer - her bliver du lucid, og kan gøre hvad du vil i din drøm ... fordi du VED det er en drøm!

Det hele startede med jeg en nat drømte, at jeg var hos mine forældre i jylland ... jeg var åbenbart lige kommet hjem fra et discotek, og jeg var på vej i bad. Begynder så småt at gøre mig klar, da en nøgen kvinde kommer ind i badeværelset! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Jeg står og glor på hende og vil til at ligge mig i badekaret. Jeg havde åbenbart taget hende med hjem fra byen, nu skal det lige siges at jeg har en kæreste iforvejen ... men inden jeg ligger mig i badet kommer min søster ind af døren. Hun kigger rigtig ondt på mig, og ser "hvorfor-er-du-sammen-med-hende-og-ikke-din-kæreste" agtigt på mig!

Jeg tager håndklæde omkring mig, og går ud til min søster ... Siger "Jamen jeg kender hende ikke, jeg aner ikke hvem hun er", og min søster kigger lidt på mig og siger "Der var også et badekar derude, det har de altså ikke mere?!". Det er flere år siden de havde badekar, nu har de kun bruser. Jeg står og ser underligt på hende, vi går derud og og kigger ... Der er sgu et badekar! Jamen hvad, erhm wtf!? "Det må sgu være en drøm det her, det er fanme underligt" siger jeg til min søster. Og her bliver jeg lucid, jeg tager kvinden i armen og siger noget som "kom ud herfra, det er sgu min drøm" ... drøner op til min kæreste (som ligger ovenpå) og vil strakt igang med noget kinky .. så vågner jeg ... damn! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Det var HELT VILDT underligt, jeg er helt oppe at køre da jeg er vågen ... fuck mand, det var fanme underligt. Nu begynder jeg så at finde links rundt på nettet for at vide mere om det, og jeg får læst en masse om lucid dreaming de næste 2 uger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er mange små tricks man kan gøre inden man skal til at sove, for at lære at huske sine drømme, blive lucid og styre de drømme man vil ind i! Nu er jeg meget interesseret i at prøve at kunne dette, og hver nat begynder jeg at lave disse forskellige øvelser. Men der går lang tid, og det ser ikke rigtig ud til at virke. Jeg prøver med andre metoder, at huske sine drømme - dette virker rigtig godt, efter en uges tid begynder jeg at kunne huske mine drømme om natten ... ikke bare den sidste man lige vågner op til, men 2-3 drømme kan jeg huske.

Efter næsten 2 uger får jeg en lucid drøm næsten hver nat! Jeg kan dårligt nok huske alle de drømme, man skal huske at skrive dem ned, men jeg gider ikke at skrive så meget hver eneste morgen. F.eks en drøm hvor jeg ser 2 biler støde sammen, der er en mand der hænger ud af bilen, og de er alle døde tror jeg. Ligepludselig vågner jeg, men prøver at tænke drømmen igennem igen, om og om igen. Prøver at visualisere den for mig, og jeg falder hen igen ... og nu er jeg inde i drømmen igen, lige før bilerne kører sammen! Jeg ser dem køre sammen igen, og jeg løber derhen nu er folk ikke døde, men jeg snupper bilen og begynder at køre RIGTIG hurtigt.
Jeg kører omkring 180 inde i byen, og jeg overhaler de mest sindsyge steder ... ligepludselig vågner jeg igen. FUCK det er fedt tænker jeg med det samme jeg vågner.

Jeg bliver så ved med at læse om dette lucid dreaming, hvordan jeg bliver inde i drømmen og om de forskellige ting man kan lave i drømme. Og det er jo helt vildt hvad folk har lavet i drømme, du kan prøve at gøre dine flyvefærdigheder bedre i dine drømme, gå igennem døre og tænke "når jeg går igennem denne dør, kommer jeg hjem til min bedste ven" ... og der er mange der har lucid drømme når de vil have det.

Det er jo en griner verden man kan komme ind i, alt er muligt - hele nøglen ved det er koncentration når du skal til at sove, og ikke blive helt vild når du finder ud af det er en drøm. Istarten blev kom jeg helt oppe at køre "det er FANME en drøm det her!! fuck mand" og så vågner man bare med det samme, og det er bare RIGTIG surt. I nat havde jeg den første lucid drøm hvor jeg beherskede mig selv, efter ca. 2½ uge hvor jeg har øvet mig hver nat.

Jeg bliver jagtet rundt i et hus af 2 ret store fyre. Huset er selvfølgelig kæmpe stort, og næsten alle dørene er låst eller alt for små at komme igennem! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg løber og løber rundt for at finde ud, huset her har et stort tårn og jeg kommer ud i tårnet og går længere og længere ned. Her er der et MINI hul, som man næsten ikke kan komme igennem, men jeg får mig møvet igennem alligevel. Her møder jeg en af mine venner og hans kæreste! HUH! Ret underligt, og drømmer drejer lidt her, til en drøm jeg har haft før - og her siger jeg til mig selv "Det har jeg drømt før" og puf! jeg bliver lucid.

Nu glemmer jeg alt om de andre fyre der er efter mig, og jeg vil bare ud for at prøve at øve mig på at flyve! Dette er intet problem at komme ud nu, jeg ser en åbning med det samme og går ud. Nu løber jeg ud på en græsplæne der er udenfor, samler mine tanker lidt om at svæve bare et stykke over jorden, nu ser jeg migselv sådan hoove 30cm over jorden ... se nu bliver det rigtig sjovt. Jeg prøver at få mig længere op i luften, men der sker ikke noget .. jeg ligger mig på ryggen og koncentrer mig rigtig meget om at jeg vil op i luften. Og jeg kan mærke migselv ryge længere op, jeg kigger ned og jeg er ca. 2-3m over jorden.

Hahaha jeg ligger bare og små griner oppe i luften og tænker hvor vildt det er, at det kan lade sig gøre! Nu kommer min ven og hans kæreste ud og ser jeg svæver oppe i luften, og de kan slet ikke forstå hvordan jeg kan dette, og jeg fortæller dem at det bare er en drøm ... De begge to står mundlamme og griner lidt over at de er i min drøm hehe

De vil ud og gå en tur, jeg prøver lige så stille at finde ud af hvordan jeg egentlig kommer rundt, og med små armbevægelser kan jeg dreje rundt og komme op og ned, frem og tilbage ... okay, det var der sgu ikke det store i. De går på en sti og snakker lidt, imens jeg ligger oppe i luften, 2-3m og svæver lidt rundt om dem. Der går måske omkring 10 minutter og jeg vågner.

WOW da jeg vågnede imorges sad jeg og grinede helt vildt, det var sådan en fed oplevelse ... og jeg bliver nød til at fortælle jer lidt om det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

ALLE kan gøre dette, det tager lidt tid før man kan få sine tanker på plads før man skal sove. Men bare vent, efter lidt tid så fortryder du det ikke! Jeg har aldrig haft så sjove drømme som nu [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg er først begyndt at kunne holde mig inde i drømmen, eller ihvertfald komme ind i drømmen igen ... men man kan jo heller ikke ligge og sove hele dagen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Mit næste mål er helt sikkert at komme ind i min egen historie, jeg har bygget en historie op, visualisere den hver nat og prøver at tænke på den indtil jeg falder isøvn, det er svært at visualisere den uden kun at tænke på den, men bare vent, det kommer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ligepludselig står jeg i en bank - i lucid mode - og laver et bankrøveri, "op med jeres fucking hænder!! det er et bankrøveri!!" ... skyder vildt omkring mig og er vold brutal. Escaper ved at gå igennem en dør og ud til en ven, så skal vi sgu bruge penge! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hehe That's lucid for ya!
http://www.totse.com/en/fringe/dreams_auras_astral_projection/ http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/1/index.html http://www.lucidity.com/ http://directory.google.com/Top/Science/Social_Sciences/Psychology/Dreams/Lucid_Dreams/?tc=1

Out [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
der har været et topic omkring det før...
prøv at søge på lucid. der var en masse gode råd op og vende...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg søger ikke efter råd, jeg ville lære *jer* det ... læs mine posts istedet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Lyder alt for fedt. Det vil jeg sgu prøve, men det bliver ikke lige i aften - er for smadret til at læse alt muligt lige nu :P Usle terminsprøve...

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Det lyder helt bestemt meget interessant.

Vil jeg helt klart prøve at undersøge nærmere - tak for tippet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Til alle interesserede i lucid dreaming kan Carlos Castanedas "The art of dreaming" helt klart anbefales, hvis I altså ikke kendte den i forvejen... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Relativistisk båthorn

@woody; prøver du også drømmetydning samtidig? Min tanke er lidt at man måske kan blive endnu bedre til lucid dreaming, hvis man også har en ide om _hvorfor_ man overhovedet havner i de drømme man havner i.
Det er lidt svært at forklare, men hvis du forestiller dig du lige pludselig er blevet sat foran et computerspil og skal styre en 'mand', så kan det jo være rart at vide hvilket spil det er, før du bevæger manden, da det måske har indflydelse på om det er bedst at gå den ene vej eller den anden vej. Gi'r det nogen mening det jeg si'r?

Dedikeret medlem

læste om det efter at have haft mange lucide drømme (rem-søvn), når hjernen kører ned fra beta-stadiet til theta stadiet (eller også er det omvendt), i frekvens oplever man disse dybe indre oplevelser, ligesom når man er blæst på fx. tryptaminer, men jeg ved helt sikkert at det blot kræver en masse koncentration at have meget kontrol over drømmen, da man nemt bliver overrasket over de ting der sker, jeg har selv i flere omgange har fløjet rundt oppe under loftet.

har i prøvet at være Lucide og så ikke kunne vågne op hverken åbne øjnene eller bevæge sig, ligesom at være fanget i din egen krop. og være bevidst om det..

helt sikkert at man drømmer kun noget som man kan stykke sammen af virkeligheden, men til gengæld kan det blive sat sammen helt wicked, og overholder ikke nogle naturlove. så det er muligt at trace alle objekter i sin drøm til noget i virkligheden, ting eller tanke, (ens tanker er virkeligheden). så hvis man ser bort fra tingenes første indtryk, og istedet kigger på sammenhæng de har i drømmen, er sammenhængen jo et billede af hvordan ens hjernes sammensætning ser ud i under bevidstheden.
ret simplet...

men når en drøm blive lucid, kunne det så ikke være påvirket af om, ens koncentration/tanke på en bestemt hændelse/oplevelse, fx. hvis man nu i virkeligheden fx da man er lille, utrolig gerne ville flyve, man rigtig gerne ville, og tænker på det hele tiden, så har man koncenteret en masse tanker omkring det at flyve rundt, det bliver lageret i hjernen, som noget man ofte husker på/"en stor ting/oplevelse", mon ikke når man så drømmer har størrer sandsynlighed for at blive lucid med start i ens virkeligheds drøm om at flyve.

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Helt sikkert... Jeg har sq aldrig hørt om det før... Men jeg har det sådan når jeg drømmer... og det har jeg haft i flere år... Men så ved jeg hvorfor... Det var da fedt at finde ud af....

Her i nat drømte jeg (det bliver kort) at min fyr blev dræbt af nogle af mine venner... Og jeg var så ked af det, og så kom jeg i tanke om at det kun var en drøm, min drøm, så jeg spolede lige tiden tilbage og fik stoppet dem i at dræbe ham...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -*+[S3K]+*-:
har i prøvet at være Lucide og så ikke kunne vågne op hverken åbne øjnene eller bevæge sig, ligesom at være fanget i din egen krop. og være bevidst om det..<HR></BLOCKQUOTE>

Det fænomen kaldes Hypnogogia eller Hypnopompia, alt efter om det foregår når man er ved at falde i søvn eller ved at vågne...

Det er for det meste et rimelig ubehageligt stadie, hvor kroppen er faldet i søvn, men hjerne stadig er vågen... Jeg har hørt mange rapportere om det (og har selv oplevet det) efter en god tur på Ecstasy.
Dog har jeg ikke oplevet det, siden jeg begyndte at bruge 5-HTP til harm reduction.

/Dex

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af JEL:
@woody; prøver du også drømmetydning samtidig? Min tanke er lidt at man måske kan blive endnu bedre til lucid dreaming, hvis man også har en ide om _hvorfor_ man overhovedet havner i de drømme man havner i.<HR></BLOCKQUOTE>

Jo det ville give mening, men jeg har bare en anden opfattelse hvor drømme kommer fra. Jeg tror ikke drømme bare kan tydes, eller overhovedet skal tydes ... Det må være din krop der igennem dagen får en masse input - når du sover eller drømmer, lukker den af for virkligheden ... dine følelser, hørelse og hvad du ser, og den bygger en verden af tanker.

Jeg tror ikke den har noget med bevidstheden at gøre, mht. hvordan en drøm opstår eller hvad du drømmer om siger lucid forskerne, at du ligger og tænker før du skal sove - dine tanker flyver over det hele, hvis du har oplevet noget stærkt denne dag, eller har tænkt på en bestemt ting meget - så er sandsynligheden for at man drømmer om det også stor. Og hvis jeg samler mine tanker inden jeg skal til at sove, skulle jeg kunne komme ind i det jeg nu tænker på.

Det er ihvertfald det de skriver, jeg har øvet mig en del på at komme ind i den drøm jeg gerne vil ind i - men uden success endnu. Men jeg tror ikke at det er min underbevidsthed der laver disse drømme, det må være hvad jeg har tænkt på ligefør jeg falder isøvn - en hvad jeg tænker på efter det. Og når min krop lukker for mine fysiske sanser når jeg kommer i min REM søvn, vil mine tanker blive udarbejdet i hjernen og blive visualiseret og blive til en drøm.

Sådan tror jeg nu det hænger sammen, måske er den en meget lille change for at det er underbevidst - jeg ser ikke alt hvad der sker hen af dagen, nogle gange opfatter kroppen noget som jeg ikke selv ligger mærke til ... måske disse ting kommer med i drømmen, og derfor er "underbevistheden" der skaber disse ting. Meeen jeg er nu ret sikker på det er mine egene tanker der laver min drøm, jeg bygger bare selv videre på det når jeg sover.

Well min idé om drømme [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -*+[S3K]+*-:
læste om det efter at have haft mange lucide drømme (rem-søvn)<HR></BLOCKQUOTE>

Efter hvad jeg ved, er REM søvnen den dybe søvn når du sover - den kommer efter 30-40 minutter (skriver de på de fleste lucid sites), men lucid er nu ikke helt = rem søvn. Hos lucidity skriver de at 20-30% af de test personer de har haft, drømmer også før de kommer ind i REM søvnen.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
har i prøvet at være Lucide og så ikke kunne vågne op hverken åbne øjnene eller bevæge sig, ligesom at være fanget i din egen krop. og være bevidst om det..

Jeg læste at det med ikke at kunne bevæge sig, hang sammen med at du er ved at vågne - men stadig er i drømmen, dine fysiske sanser(irl) er ikke "tændt" og du hænger imellem din drøm og virkligheden. De samme ting med, hvis du prøver at flygte fra noget i din drøm, kan man nogle gange ikke løbe, eller bare ikke løbe hurtigt nok - man vælter osv.

Citat:
men når en drøm blive lucid, kunne det så ikke være påvirket af om, ens koncentration/tanke på en bestemt hændelse/oplevelse, fx. hvis man nu i virkeligheden fx da man er lille, utrolig gerne ville flyve, man rigtig gerne ville, og tænker på det hele tiden, så har man koncenteret en masse tanker omkring det at flyve rundt, det bliver lageret i hjernen, som noget man ofte husker på/"en stor ting/oplevelse", mon ikke når man så drømmer har størrer sandsynlighed for at blive lucid med start i ens virkeligheds drøm om at flyve.

Jo helt sikkert, der er flere ting der tricker at man bliver lucid. Hvis du iforvejen ved at der er noget der hedder lucid dreaming, og du har det i tankerne inden du sover gør en kæmpe forskel. Når du har prøvet at være lucid flere gange, er der mange ting der kan tricke lucidity, f.eks du har drømt det før (dejavu agtigt), der kommer en nøgen kvinde hen til dig, du flyver ... ting som egentlig ikke sker normalt i virkligheden.

Før jeg ikke havde gjordt så meget ud af lucid dreaming var der ikke noget der trickede mig, men efterhånden når der sker noget underligt, siger jeg til mig selv i drømmen at det er en drøm. Reality check, se om det er virkeligt, noget der bare ikke kan ske sker. Nu når jeg ser en nøgen kvinde, siger jeg det til mig selv med det samme (hvilket sker ret tit hehe) og jeg bliver lucid.

Jeg tror folk skal finde sit eget punkt, hvor de kan blive lucid - jeg tror ikke at du i en normal drøm, hvor der intet unormalt sker, kunne finde ud af at det ikke er virkeligt.

I mine drømme har jeg det svært med at finde ud af hvad jeg skal lave, jeg kan ligepludselig ikke huske hvad det er jeg skal øve mig på - f.eks at flyve i min drøm. Hvis jeg f.eks er på fyn i min drøm, kan jeg bare ikke tænke den tanke "dette er ikke rigtigt, fordi jeg ligger og sover i københavn" - så jeg tror der skal være en tricker i drømmen, så du kan skelme imellem virkeligheden og drømmen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Nille:
Her i nat drømte jeg (det bliver kort) at min fyr blev dræbt af nogle af mine venner... Og jeg var så ked af det, og så kom jeg i tanke om at det kun var en drøm, min drøm, så jeg spolede lige tiden tilbage og fik stoppet dem i at dræbe ham...<HR></BLOCKQUOTE>

Hvordan spolede du tiden tilbage ? hvad var din tanke da du gjorde dette ?

Lyder for Cool, jeg ville ønske at jeg kunne huske mine drømme, men det har jeg ikke kunnet siden jeg var barn. Så nej ikke pga. hash, måske også derfor.

Men lyder heltsikkert Syper Cyyl

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yeah har læst om at thc gør ens REM søvn kortere, og derfor kortere drømme. For at kunne huske dine drømme bedre skulle man tænke en historie igennem før du falder isøvn. Hvis dine tanker drifter væk fra historien, så tilbage til den igen.

Hvis du har tid til det, så ta et nap hen af dagen, og sæt dit ur til at ringe ca. efter 1½ times tid, det er mere end nok til at du er godt inde i drømme verden. Når du vågner, så bliv i sengen og husk drømmen igennem, skriv den ned ... hvis du gør det nok, kommer du til at huske hvordan dine drømme ser ud, flere forskellige ting der er ens osv.

Hvis du holder pause med hash'en kommer der et lang stykke tid hvor du har meget lange REM søvne, og rigtig gode muligheder for at blive lucid ...

Relativistisk båthorn

har i prøvet at være Lucide og så ikke kunne vågne op hverken åbne øjnene eller bevæge sig, ligesom at være fanget i din egen krop. og være bevidst om det..<HR></BLOCKQUOTE>

Det er modbydeligt. Jeg har prøvet det 1 gang og det var godt nok et mareridt.
Min krop var som en klump materie, mens 'jeg' var inde i den, ligesom var det en kæmpe hul hule. Ingen exits nogen steder, så man var totalt fanget.
Jeg forestiller mig det må være sådan at være zombie (levende død)

Der er også historier om folk der oplever den slags, mens de bli'r opereret. De si'r de var bevidste om hvordan der blev skåret i deres krop under operationen, selvom de sku' være under narkose. Og det sku' også være en ret væmmelig oplevelse.

@nille;

Citat:
så kom jeg i tanke om at det kun var en drøm, min drøm, så jeg spolede lige tiden tilbage og fik stoppet dem

Hehe, det har jeg også prøvet nogle gange. Feks hvis jeg i en drøm er gået igennem en dør, som jeg bagefter finder ud af ikke var smart at gå igennem, så kan jeg (det er bare noget jeg gør, men jeg kan ikke forklare hvordan) spole drømmen tilbage til _inden_ jeg valgte hvilken dør jeg ville igennem og så vælge en anden dør. Det kan jeg gøre flere gange, indtil jeg er tilfreds med det valg jeg har truffet.
Jeg er bevidst om at det er en drøm og ved at hvis valget jeg træffer er forkert, så kan jeg bare træffe et andet. Og det virker.
Jeg kan også indimellem pause drømmen, sådan at hvis nogen løber efter mig, så kan de pludselig ikke bevæge sig. I mellemtiden kan jeg så overveje hvilken vej/løsning jeg vil bruge inden jeg 'trykker play' igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg har ikke haft rigtige mareridt, siden jeg 'lærte' (eller opdagede) disse muligheder.

@woody;

Citat:
Nu når jeg ser en nøgen kvinde, siger jeg det til mig selv med det samme (hvilket sker ret tit hehe) og jeg bliver lucid.

Jeg ved ikke om drømme kan tydes, men jeg har hørt at man ikke har kontakt til sin feminine side af sig selv, hvis man drømmer om piger/kvinder. Jeg drømte selv meget om skønne smukke piger engang (dengang jeg var slipse teenager og højre-radikalist med Venstre og Uffe ELlemann som forebillede. Det var tilbage i skoletiden), men efter jeg blev 'experienced' har jeg kun haft 1 drøm af den slags (kan ihvertfald kun huske denne ene drøm). Jeg ved ikke hvorfor, men skal jeg tro drømmetydningsbøgerne, så er det altså fordi jeg kom i kontakt med de dele af min egen bevidsthed som de kalder de feminine sider (det var også omkring samme tidspunkt jeg skiftede politisk standpunkt og gik over på venstre side istedet for højre)
Den ene drøm jeg har haft siden da, var med Buffy (the vampire slayer) og den var...well, der er 'børn' der læser med, så jeg tier bare stille tror jeg, hehe [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Buffy ! hey hun er min [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hende har jeg også drømt om hehe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Hun er fanme nice at erhm ... hun er fanme nice [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg ville nu mere tro at fordi der kommer nøgne kvinder tit, er måske fordi man tænker over dem mange gange. Men jeg ved nu heller ikke hvor godt jeg kender min femine side, tror ikke det er den bedste side jeg har [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Relativistisk båthorn

Well, Woody, vi kan godt lave en aftale, hehe, for jeg vil faktisk helst ha' hende den rødhårede (Buffy's ven)
Jeg kan ikke huske hendes navn, men mener det er noget med Allison eller sådan noget lignende.
Hun er bare så cute [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
Så vi laver en dobbeltdate, du med Buffy og mig med 'whats-her-name'

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
@Piercer: En simpel måde at lære at kunne huske sine drøme, er at sige til sig selv lige før man ligger sig til at sove, at man vil kunne huske sine drømme når man vågner. Fx sig til dig selv 10x "Jeg vil vågne med viden fra en drøm", det lyder måske lidt gay men d virker [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] og når du vågner så lig lige et stykke tid uden at bevæge dig og tænk over drømmene.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]