Der er mange små tricks man kan gøre inden man skal til at sove, for at lære at huske sine drømme, blive lucid og styre de drømme man vil ind i! Nu er jeg meget interesseret i at prøve at kunne dette, og hver nat begynder jeg at lave disse forskellige øvelser. Men der går lang tid, og det ser ikke rigtig ud til at virke. Jeg prøver med andre metoder, at huske sine drømme - dette virker rigtig godt, efter en uges tid begynder jeg at kunne huske mine drømme om natten ... ikke bare den sidste man lige vågner op til, men 2-3 drømme kan jeg huske.
Efter næsten 2 uger får jeg en lucid drøm næsten hver nat! Jeg kan dårligt nok huske alle de drømme, man skal huske at skrive dem ned, men jeg gider ikke at skrive så meget hver eneste morgen. F.eks en drøm hvor jeg ser 2 biler støde sammen, der er en mand der hænger ud af bilen, og de er alle døde tror jeg. Ligepludselig vågner jeg, men prøver at tænke drømmen igennem igen, om og om igen. Prøver at visualisere den for mig, og jeg falder hen igen ... og nu er jeg inde i drømmen igen, lige før bilerne kører sammen! Jeg ser dem køre sammen igen, og jeg løber derhen nu er folk ikke døde, men jeg snupper bilen og begynder at køre RIGTIG hurtigt.
Jeg kører omkring 180 inde i byen, og jeg overhaler de mest sindsyge steder ... ligepludselig vågner jeg igen. FUCK det er fedt tænker jeg med det samme jeg vågner.
Jeg bliver så ved med at læse om dette lucid dreaming, hvordan jeg bliver inde i drømmen og om de forskellige ting man kan lave i drømme. Og det er jo helt vildt hvad folk har lavet i drømme, du kan prøve at gøre dine flyvefærdigheder bedre i dine drømme, gå igennem døre og tænke "når jeg går igennem denne dør, kommer jeg hjem til min bedste ven" ... og der er mange der har lucid drømme når de vil have det.
Det er jo en griner verden man kan komme ind i, alt er muligt - hele nøglen ved det er koncentration når du skal til at sove, og ikke blive helt vild når du finder ud af det er en drøm. Istarten blev kom jeg helt oppe at køre "det er FANME en drøm det her!! fuck mand" og så vågner man bare med det samme, og det er bare RIGTIG surt. I nat havde jeg den første lucid drøm hvor jeg beherskede mig selv, efter ca. 2½ uge hvor jeg har øvet mig hver nat.
Jeg bliver jagtet rundt i et hus af 2 ret store fyre. Huset er selvfølgelig kæmpe stort, og næsten alle dørene er låst eller alt for små at komme igennem! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Jeg løber og løber rundt for at finde ud, huset her har et stort tårn og jeg kommer ud i tårnet og går længere og længere ned. Her er der et MINI hul, som man næsten ikke kan komme igennem, men jeg får mig møvet igennem alligevel. Her møder jeg en af mine venner og hans kæreste! HUH! Ret underligt, og drømmer drejer lidt her, til en drøm jeg har haft før - og her siger jeg til mig selv "Det har jeg drømt før" og puf! jeg bliver lucid.
Nu glemmer jeg alt om de andre fyre der er efter mig, og jeg vil bare ud for at prøve at øve mig på at flyve! Dette er intet problem at komme ud nu, jeg ser en åbning med det samme og går ud. Nu løber jeg ud på en græsplæne der er udenfor, samler mine tanker lidt om at svæve bare et stykke over jorden, nu ser jeg migselv sådan hoove 30cm over jorden ... se nu bliver det rigtig sjovt. Jeg prøver at få mig længere op i luften, men der sker ikke noget .. jeg ligger mig på ryggen og koncentrer mig rigtig meget om at jeg vil op i luften. Og jeg kan mærke migselv ryge længere op, jeg kigger ned og jeg er ca. 2-3m over jorden.
Hahaha jeg ligger bare og små griner oppe i luften og tænker hvor vildt det er, at det kan lade sig gøre! Nu kommer min ven og hans kæreste ud og ser jeg svæver oppe i luften, og de kan slet ikke forstå hvordan jeg kan dette, og jeg fortæller dem at det bare er en drøm ... De begge to står mundlamme og griner lidt over at de er i min drøm hehe
De vil ud og gå en tur, jeg prøver lige så stille at finde ud af hvordan jeg egentlig kommer rundt, og med små armbevægelser kan jeg dreje rundt og komme op og ned, frem og tilbage ... okay, det var der sgu ikke det store i. De går på en sti og snakker lidt, imens jeg ligger oppe i luften, 2-3m og svæver lidt rundt om dem. Der går måske omkring 10 minutter og jeg vågner.
WOW da jeg vågnede imorges sad jeg og grinede helt vildt, det var sådan en fed oplevelse ... og jeg bliver nød til at fortælle jer lidt om det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
ALLE kan gøre dette, det tager lidt tid før man kan få sine tanker på plads før man skal sove. Men bare vent, efter lidt tid så fortryder du det ikke! Jeg har aldrig haft så sjove drømme som nu [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg er først begyndt at kunne holde mig inde i drømmen, eller ihvertfald komme ind i drømmen igen ... men man kan jo heller ikke ligge og sove hele dagen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Mit næste mål er helt sikkert at komme ind i min egen historie, jeg har bygget en historie op, visualisere den hver nat og prøver at tænke på den indtil jeg falder isøvn, det er svært at visualisere den uden kun at tænke på den, men bare vent, det kommer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ligepludselig står jeg i en bank - i lucid mode - og laver et bankrøveri, "op med jeres fucking hænder!! det er et bankrøveri!!" ... skyder vildt omkring mig og er vold brutal. Escaper ved at gå igennem en dør og ud til en ven, så skal vi sgu bruge penge! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hehe That's lucid for ya!
http://www.totse.com/en/fringe/dreams_auras_astral_projection/ http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/1/index.html http://www.lucidity.com/ http://directory.google.com/Top/Science/Social_Sciences/Psychology/Dreams/Lucid_Dreams/?tc=1 Out [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]