<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Nad: Efter den anden dag at have læst denne tråd, uden dog grundigt at have sat mig ind i emnet, kom jeg til at tænke på om der ikke med tiden kan opstå et problem med at kende forskel på virkelighed og drømme... Altså at man f.eks. vågner i virkeligheden men stadig tror det er en drøm.
Jeg ved godt det er lidt ekstremt men det var bare lige en hurtig tanke...<HR></BLOCKQUOTE>
Jo det kunne det jo sagtens - MEN så skal dit syn, hørelse .. ja alle dine følelser være i top! I drømmen er det dit eget sind der skal lave denne verden, og den gøre dette ud fra hvad det har fået af input, hvad du har lagt mærke til etc. Og for at lave en *perfekt* drømme verden skal man virkelig have sit "væsen" iorden ...
F.eks i drømme virker kontakter ikke, tekster laves om hvergang man ser på dem osv osv, der er mange fejl i drømme verden, et reality check kunne afsløre det meste.
Jeg lå på min sofa idag og sov lidt, i min drøm vågnede på sofa'en .. altså I drømmen! ... Jeg fandt også først ud af det, da jeg checkede hvad klokken var 2 gange, og fandt ud af den var meget forskellig hvergang. Der snød drømmen mig helt sikkert [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] svært at vide uden at lave reality checks hehe
|