Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det er en aftale JEL [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hehehe
http://www.woodydrn.com/Lucidity/30-01-2003.01.txt

Endnu en nice drøm jeg har haft [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: 1553
Efter den anden dag at have læst denne tråd, uden dog grundigt at have sat mig ind i emnet, kom jeg til at tænke på om der ikke med tiden kan opstå et problem med at kende forskel på virkelighed og drømme... Altså at man f.eks. vågner i virkeligheden men stadig tror det er en drøm.

Jeg ved godt det er lidt ekstremt men det var bare lige en hurtig tanke...

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af wOODY:
Hvordan spolede du tiden tilbage ? hvad var din tanke da du gjorde dette ?<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg ved det faktisk ikke... Jeg tænker bare det her må ikke ske og så fordi jeg ved det kun er en drøm kan jeg hoppe tilbage til det sted hvor jeg har lyst til at ændre noget....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Nad:
Efter den anden dag at have læst denne tråd, uden dog grundigt at have sat mig ind i emnet, kom jeg til at tænke på om der ikke med tiden kan opstå et problem med at kende forskel på virkelighed og drømme... Altså at man f.eks. vågner i virkeligheden men stadig tror det er en drøm.

<HR></BLOCKQUOTE>

Jo det kunne det jo sagtens - MEN så skal dit syn, hørelse .. ja alle dine følelser være i top! I drømmen er det dit eget sind der skal lave denne verden, og den gøre dette ud fra hvad det har fået af input, hvad du har lagt mærke til etc. Og for at lave en *perfekt* drømme verden skal man virkelig have sit "væsen" iorden ...

F.eks i drømme virker kontakter ikke, tekster laves om hvergang man ser på dem osv osv, der er mange fejl i drømme verden, et reality check kunne afsløre det meste.

Jeg lå på min sofa idag og sov lidt, i min drøm vågnede på sofa'en .. altså I drømmen! ... Jeg fandt også først ud af det, da jeg checkede hvad klokken var 2 gange, og fandt ud af den var meget forskellig hvergang. Der snød drømmen mig helt sikkert [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] svært at vide uden at lave reality checks hehe

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
<HR></BLOCKQUOTE>

Det kan være svært at indse, at man drømmer når man gør det, men jeg tror man skal have seriøse psykiske problemer for at tro at man drømmer, hvis man i virkeligheden er vågen.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
kan ofte godt være i tvivl om jeg drømmer, NÅR jeg drømmer.

men så snart man vågner rigtigt er man ikke i tvivl mere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej det er rigtigt, der er altid forskelle fra den rigtige verden og drømmen. Men når man er i drømmen tænker man ikke helt godt, f.eks hvis jeg i "virkligheden" kunne flyve ville jeg nok undre mig over det - hvor i drømmen er det bare fedt man ligepludselig kan det.

Junior medlem

Geografisk sted: København
I have also had some lucid dreams. To have more these kind of dreams, I have a few tips:
Sleep a lot. Lucid dreams come when you are not exhausted anymore and you have slept "too much". Eat vitamin B-12. If you eat more than a pagage says, it may help you to get lucid dreams. Also some calming pills like muscle relaxants may help. But it also depens on person, some people just are more sensitive to see (lucid) dreams. I´m using my lucid dreams mostly to have sex in dreams with the people I want... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 07 Februar 2003: Besked ændret af: Ronja ]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
havde en lucid drøm i formiddags. 1. gang jeg overhovedet ikke var i tvivl.

jeg var ude at stå på skateboard, hvilket jeg ikke kan finde ud af.

jeg kommer så til en helt ekstrem stejl bakke, og jeg tænker. Dette må være en drøm. så stejle bakker findes ikke, og jeg kan jo heller ikke stå på skateboard.

jeg beslutter mig så for at køre ned ad bakken i fuld fart, og pludselig kommer der et vejbump. og jeg flyver op i luften.

og så ringer min forbandede sagsbehandler og vækker mig... ÆV :/

men de sidste 3 dage, har jeg kunnet huske ca 3 drømme pr. nat. så deeet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]