Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Blodprøve!
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hey hey!

Jeg står lige den uheldige situation, hvor jeg snart skal have taget en boldprøve, for at tjekke for stoffer...
Nu har jeg søgt lidt rundt omkring, men kan ikk lige finde nogen konkrete oplysinger om hvor længe stofferne MDMA og Amf, bliver i blodet [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

P.S Jeg har læst de andre topic's om emnet, men kunne ikk finde de nødvendige oplysninger?!

På forhånd tak!

mvh Zyro

Insane psychedelia user!

Så vidt jeg kan kan amfetamin og MDMA max spores i blodet/urin 1 - 1,5 uger efter indtagelse.

Jeg er som sagt ikke hel sikker, men hvis der er gået 1,5 uge burde du være safe!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
de nye tests de har til at spore mdma, kan spore det i op til 8 uger efter indtagelsen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hej - hvis du skal have taget en blodprøve, så skal du ikke have taget stoffer i 7-8 uger, hvis det ikke skal kunne spores

det med de 7 dage er kun gældende ved urin-prøver

Psyko har lavet et topic der hedder metabolisering og udskildelse, som måske kan hjælpe dig lidt http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000720

værsgo´

Junior medlem

hey

tak for de gode svar!

Lige et par spørgsmål mere...Nogen der ved hvilken slags test der bruges normalt?

Jeg kunne forestille mig det var urin-prøve, men ved ikk med hår/blod???
Er det noget man for taget på hospitalet, og koster det noget?

På Erowid var det ukendt hvor langtid mange stoffer bliver i blodet, ergo må blod-tests værer ret sjælne?! eller er jeg helt lost?!
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvad med session?
Tager de pis-prøver der oder was?
Jeg skal nemlig ind og stå ret foran lægerne på næste mandag...

VH

Site Admin

Muscle>
Da jeg var til session var jeg til fest natten før hvor jeg blev æske stiv, skæv, blæst på alt muligt lort. Desuden fik jeg en flænge i min kæbe og fik min hvide t-shirt smurt godt ind i blod. Jeg tog naturligvis direkte til session i det samme klamme tøj og bad om en bajer i venteværelset... Det kunne de ikke lige forstå [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg gav også med glæde pis-prøve men de brokkede sig aldrig over noget, men sagde bare: "Velkommen i forsvaret unge mand!"

Det korte og lange er at de ikke checker din prøve for andet end lidt sygdomme(ellers var jeg nok aldrig kommet ind).

Session er pisse sjovt hvis man bare tager det lidt let [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Lad være at gå i bad en uge før etc bare for at være så klam som mulig! De læger skal jo ikke ha det godt når de rør en!

God fornøjelse

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
lidt info her [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
http://www.drugtesting.com.au/dta_detection.htm

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
du skal nok ikke regne med at de andvender hår prøver - de skulle såvidt jeg husker koste på oversiden af de 100.000 pr. prøve, og indtil videre kun kunne udføres i usa.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
men skulle du være bange for en hår prøve - så klip dig skaldet. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Moderator

Jeg var på session idag, og der var ingen urin-prøve.... de kiggede blot på mig og sagde: ARRRH .... we don´t need you.

ej jeg kom ind, men de tog ingen prøve.
jeg tror heller ikke der med hårprøen er sandsynlig. og jeg tror også at du slipper med en urinprøve, medmindre det er i forbindelse med an anden sygdom, eller noget retsmæssigt, hvor det har betydning!

Site Admin

hvorfor kunne de ikke bruge dig? Er du ikke pumpet nok??

Moderator

Kære ken, læser du ikke hele posten?

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TT:

ej jeg kom ind, men de tog ingen prøve.
<HR></BLOCKQUOTE>

ok... måske ikke så klart som det kunne være, men jeg BLEV godkendt, og trak ikke frinummer, så jeg skal ind og lege med kanoner..... håber jeg

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Medmindre det var fordi du var skyld i en ulykke eller lignende, så tror jeg kun at du blir udtaget til en pis-prøve (fx. hvis det er i forbindelse med skoleophold eller doping)

Dedikeret medlem

jeg mener AMF kan spores 1-4 dage efter i urin,og 1-6 dage med MDMA. med MEth, er det 3-6 dage i urinen og 1-3 dage i blodet.

Hash kan spores i blodet optil 2-3 dage efter en enkelt ryger, og ved Supa-lækkert forbrug kan man se det optil 2 uger efter i blodet og 12 uger i urinen.

de fleste stoffer kan spores i hår optil 90 dage efter indtagelsen, ved en hår længde på ca. 3,5cm.

den alm test er følgende:
Cannabinoids (marijuana, hash)
Cocaine (cocaine, crack, benzoylecognine)
Amphetamines (amphetamines, methamphetamines, speed)
Opiates (heroin, opium, codeine, morphine)
Phencyclidine (PCP)

den store: (alle overstående + flg.)
Barbituates (Phenobarbital, Secobarbitol, Butabital)
Hydrocodone (Lortab, Vicodin)
Methaqualone (Qualuudes)
Benzodiazepines (Valium, Librium, Serax, Rohypnol)
Methadone
Propoxyphene (Darvon compounds)
Ethanol (Alcohol)
MDMA (Ecstasy)

Andre muligheder:
LSD
Hallucinogens (Psilocybin, Mescaline, MDMA, MDA, MDE)
Inhalents (Toluene, Xylene, Benzene)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Amf kan kun spores i op til 24 timer!!! en af mine venner blev nemlig sendt op til lægen og skulle have taget en pis-prøve, men lægen sagde at den ikke kunne vise noget som helst hvis det var over 24 timer siden han havde taget det.

Junior medlem

Det hele hænger sammen nogenlunde sådan her:

En af mine kollegaer "truer" med at sige det til min chef, og forældre! med mindre jeg for taget sådan en test...Det gør det heller ikk bedre at de alle har fundet ud af det en gang før...!

men jeg er lidt i tvivl, har min chef ret til at hive mig ind og bede mig fortælle ham alt, hvis ikk ringer han til mine forældre !? Må han egentligt det?

Kan han ikk værer ligeglad med hva jeg render og laver i fritiden, så længe det ikk betyder noget for min arbejdsindsats?!

Det er lidt af en irretende situation, for jeg ved ikk hva han har rettigheder til, og hva jeg kan gøre??? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Zyro

Moderator

hmmm hvis du får taget en test, vil den jo sandsynligvis være positiv, ik? - og så siger din kollega det vel alligevel, hvad ville hans ide ellers være?
jeg kunne godt forestille mig at din boss faktisk har pligt til at fortælle dine forældre det - men det tror jeg de færeste ville gøre, de ville nok bare tale med dig om situationen og spørge om det var noget du havde brug for at tale om....
men han må ikke fyre dig, af den grund.

og hvad angår din kollega, så smæk ham en på skallen..... (hmmm dog ikkke en opfording)

EDIT: du må jo forberede dig på en tale til din chef, så han kan blive lidt blød i hjertet, hvis det er der, det halter.

[ 05 Februar 2003: Besked ændret af: TT ]

Medlem
Brugeravatar

det er bare så træls når at folk finder ud af sådan noget, min mors veninde fandt også ud af at jeg tog stoffer, det var ikke så sjovt!

men heldigvis ved min mor at hendes søde lille rare datter aldig kunne finde på at tage sådan noget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

he he...

Håber at det vil gå dig godt, og at de ikke finder noget!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af ken ishii:
hvorfor kunne de ikke bruge dig? Er du ikke pumpet nok??<HR></BLOCKQUOTE>

Man skal jo ikke være pumpet i sanitetstropperne, der skal man bare rense lokummer, det må du da vide - du var der i 5 år - og har stadig overarme som en toiletbørste...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]