Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
Forleden dag satt jeg til en venninde av meg og røyket litt hash. Etter en stund kom
vi inn på temaet LSD og jeg fortalte at jeg hadde noen mærker LSD. Hun spurte om hun
kunne få _se_ på et mærke. Jeg fikk de tilbake å la de i min lommebok. Vi røykte litt mer hash. Etter det ble bi sittende å se på Cheech and Chong. Det siste jeg klarte å følge med på av filmen var at Cheech puttet en pille på tungen sin. Så ramlet jeg ut. Den neste halve timen husker jeg ikke noe av. Men jeg husker at jeg merket at noe var galt. Var jeg sinnsyk? Den neste timen gikk jeg fram og tilbake fra toalettet og stuen. Jeg skulle sjekke om pupillene mine var store, noe de ikke var. Tilslutt ble jeg liggende og riste på sofaen. Hele kroppen min ristet voldsomt. Etter to til tre timer sovnet jeg. Var dette harcore paranoia fra hash, hadde jeg fått LSD på fingrene eller er jeg rett og slett sinnsyk? Jeg hadde ikke store pupiller eller halluer.

mvh.

Jens

Medlem

For mig lyder det som en mild hashpsykose. Hvis du ikke havde halluer eller store pupiller har det ikke været LSD'en der har påvirket dig. Mit råd er, slap af med hash'en og ryg evt. lidt igen når du er kommet ovenpå.

Peace [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Slap af... Det er bare panikangst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yup.For mig lyder det som et panikanfald efter bogen. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg vet ikke om det var syre eller hash. Det jeg kjente var at hashrusen forsvant før jeg fikk mitt lille "anfall". Men jeg vet iallefall at jeg ikke er blitt sinnsyk nå da [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nej-nej... tag det helt roligt, du er IKKE ved at få en psykose! :]

Det har blot været et panikangst-anfald trigget af hash - der er som regelt en årsag til at de opstår.

Prøv at søge på 'panikangst', jeg har skrevet en del om emnet for nyligt i et andet post.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg hadde i går 9/2-03 en ny opplevelse innenfor samme sjanger. Jeg røykte meget hash. Jeg ble sittende å konsentrere meg opp sist gang jeg fikk mitt anfall av panikkangst, hashpsykose blablabla whatever. Plutselig ble jeg nykter(som på syre), jeg fikk med en gang panikk(tenkte at nå har jeg satt meg inn i det igjen), men så tenkte jeg...jaja, det ordner seg, jeg får bare prøve å utforske hva dette er. Jeg blir liggende på sofaen å undersøke min hjerne. Et annet plan av bevissthet. Jeg husker ikke når jeg sklidde inn i min "transe" og jeg husker heller ikke mye av hva som skjedde. Men dette var virkelig spennende. Sinnsyk eller ei, dette må utforskes!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]