Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Vi ville blive meget glade hvis deltagere på dette
forum ville dukke op d.12 december på loppen.

i løbet af aftenen vil

Lisbent - Elektronisk
Fugleskarn - Dubstep fra albertslund
Albertslund terror korps - Liderlig Tekno
Dj hvad (Hvad Raga) - Hvad Raga 1
&
Rudy Solomon optræde - Lyd healer

det koster 40kr i entre og starter kl 21.00

alt det bedste - Sygnok

Billede

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kommer!

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hva fanden er det for noget lort i hører?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv at høre "Skal vi slås" eller "Hej Lollipop" (Når vi nu snakker Albertslund Terrorkorps).

De to numre ligger ihvertfald på youtube, og jeg kan lide dem.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Det lyder af helved til!!!! og hvordan kan det være at det skal afholdes på Christiania? Det er jo fuck't up hardcore.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

AltRygende skrev:
Det lyder af helved til!!!! og hvordan kan det være at det skal afholdes på Christiania? Det er jo fuck't up hardcore.

Jeg har hørt rygter om at der er plads til fri personlig udfoldelse derude...

Ej, det er nok en røver.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Lisbent laver også god musik....
check det ud på
http://sygnok.tk/

Svar med citat  
Den her er nu meget sjov :D
http://www.youtube.com/watch?v=Qb6uYygrr94

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
temp skrev:

WTF. Det er jo en glimrende Dan Turell & Sølvstjernerne sang, kørt i dobbelt hastighed. Fyfy! Det blev den da en hel del dårligere af.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Det der albertslund terror pis er noget dræbergøgl. Hvem gider høre sådan noget musik, sådan dybt seriøst? Hvad er musikalsk ved det? Techno lort af værste skuffe.

Take a chill-pill techno-trampere! Feel the good vibes..

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cartman skrev:
Det der albertslund terror pis er noget dræbergøgl. Hvem gider høre sådan noget musik, sådan dybt seriøst? Hvad er musikalsk ved det? Techno lort af værste skuffe.

Yeah ! Lets do all the things that YOU wanna do !

Hvis ikke du kan li det så bliv dog væk ? Hvor svært er det ?
Skal jeg så svine det du har postet til fordi jeg har en anden musiksmag ?
Ja det fanme genialt, hvad med at du, AltRygende og Xtreme acceptere at mennesker er forskellige, eller er det kun hvad I gør der er det rigtige ? Hvad i synes lyder godt , der lyder godt ?

Hver sin cockin smag.

Amen.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
CnCR skrev:
Vi ville blive meget glade hvis deltagere på dette
forum ville dukke op d.12 december på loppen.

Så det betyder at i specifikt leder efter flere deltager der er på stoffer? :lol:

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

cake skrev:
Cartman skrev:

Ja det fanme genialt, hvad med at du, AltRygende og Xtreme acceptere at mennesker er forskellige, eller er det kun hvad I gør der er det rigtige ? Hvad i synes lyder godt , der lyder godt ?

Hver sin cockin smag.

Amen.

+1 Amen.

Jeg har svært ved at sætte ord på den slags, men du gjorde det for mig. Tak!

Men de skal vel have lov til at kritisere, bare de er søde :P

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
cake skrev:
Cartman skrev:

Hver sin cockin smag.

Amen.

Somebody's got a little sand in their vagina, huh?

Synes virkelig det nummer jeg postede længere oppe lyder af helvede til, og kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at nogen nyder at høre det.
Men ellers er jeg så mæn også ligeglad med hvad andre hører, der er også mange der ikke gider høre det jeg kan lide.

Btw, tror du skal til at kokse lidt mere på Jesus, lyder som om du har brug for det :peace:

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:

Synes virkelig det nummer jeg postede længere oppe lyder af helvede til, og kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at nogen nyder at høre det.
Men ellers er jeg så mæn også ligeglad med hvad andre hører, der er også mange der ikke gider høre det jeg kan lide.

Btw, tror du skal til at kokse lidt mere på Jesus, lyder som om du har brug for det :peace:

Naah, kan bare ikke tage den latterlige holdning som så mange render rundt med om at det de synes er noget lort, det ER noget lort ! Måske I din verden, men der er mange forskellige mennesker med forskellige lyster.
Man kan desuden se i kommentarer at der rent faktisk er mennesker der synes det er fedt, og fred være med det. Selv hørte jeg meget hardcore da jeg var yngre, men hører mest tråd pt. men kan da sagtens sætte en Thunderdome skive på hvis humøret er til det.

Men altså jeg undrer mig bar lidt over jeres trang til at skulle markerer jer hver gang der er noget der ikke falder i jeres smag.
Så går i vel også og sviner andre folks tøjstil ud ? Kender godt typer :roll:

Men fuck it. :rocking:

I må hygge jer. :whogives:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Går du også i grimt tøj cake? :mrgreen: Hilsen Xtreme.
cake skrev:
Xtreme skrev:

Naah, kan bare ikke tage den latterlige holdning som så mange render rundt med om at det de synes er noget lort, det ER noget lort ! Måske I din verden, men der er mange forskellige mennesker med forskellige lyster.
Man kan desuden se i kommentarer at der rent faktisk er mennesker der synes det er fedt, og fred være med det. Selv hørte jeg meget hardcore da jeg var yngre, men hører mest tråd pt. men kan da sagtens sætte en Thunderdome skive på hvis humøret er til det.

Men altså jeg undrer mig bar lidt over jeres trang til at skulle markerer jer hver gang der er noget der ikke falder i jeres smag.
Så går i vel også og sviner andre folks tøjstil ud ? Kender godt typer :roll:

Men fuck it. :rocking:

I må hygge jer. :whogives:

Nå ja, men vor herre bevares. Jeg mener slet ikke noget ondt om nogen som helst, jeg lufter bare min egen mening om musikken, for jeg synes virkelig det er noget LORT!!!! Men derfor må i jo gerne høre det. Synes bare lige jeg ville demonstrere lidt ordentlig musiksmag. Take a chill pill dude. Du kan jo bare ignorere min post? :)

Jeg skal ikke kunne sige om de har lavet noget andet der er godt, men det nummer Xtreme postede er satme da ikke for godt. Teksten er lort og musikken er noget dræbergøgl der slår MINE ører ihjel.

Peace out cake, ville såmænd bare tilkendegive min mening om musikken og feel free to diss my music, if you really want to.

:peace:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Det jo ikke fordi albertslund terror korps lyder godt, det mere fordi det er virkelig voldsomt og larmende. Så kan man gå lidt amok til nogle virkelig smadrede numre.
Udover det, så provokerer A.L.T. virkelig, i hvert fald nok til jeg ikke gider se det igen. På Roskilde Festivallen kørte en tegnefilm, de havde lavet, over og over igen, på lædret foran scenen, hvor dronningen blev skudt, danskere blev afbildet som svin og dannebro blev brændt. Så den slags racistisk fis, nej tak.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Lorten skrev:
Det jo ikke fordi albertslund terror korps lyder godt, det mere fordi det er virkelig voldsomt og larmende. Så kan man gå lidt amok til nogle virkelig smadrede numre.
Udover det, så provokerer A.L.T. virkelig, i hvert fald nok til jeg ikke gider se det igen. På Roskilde Festivallen kørte en tegnefilm, de havde lavet, over og over igen, på lædret foran scenen, hvor dronningen blev skudt, danskere blev afbildet som svin og dannebro blev brændt. Så den slags racistisk fis, nej tak.

Hold da kæft hvor tager i tingene alvorligt!

Men hvis det er med den på (trykker fessor-brillerne længere op på næsetippen) så værsgod...:
Albertslund Terrorkorps (navnet er naturligvis en refference til Rotterdam Terrorcorps) lyder ikke "godt". Det er i bund og grund oldschool gabber, i hvertfald en slags updateret mash-up hyldest/pisstake, og lyder derfor i sagens natur ikke særlig "godt". En Amiga med et tracker program var weapon of choice for de gamle hollandske producere der samples og hyldes. Folk som Acardipane og Neophyte inden de blev kommercielle. Det ultra brutale output fra det Australske label Bloody Fist, med slagskibet: Nasenbluten. Hardcore historie der kan tjekkes på youtube.

De racistiske undertoner og den totalitære attitude har været en del af scenen fra starten, hvadenten man synes om det eller ej. Jeg vælger at betragte det som en stil der passer til lyden og bevidst pisser folk af. Bevares det er pubertært og plat, men det kunne man også invende mod punken (hvis brug af totalitære symboler oftest forbigås i tavshed). ATK vender tingene på hovedet med et et provokerende smil på læben. Man synes man kan tillade sig at bruge swastika fordi bagmanden er af indisk herkomst, og det kan der vel være noget om? Hvis man tager deres tegnefilm og æstetik for pålydende så kan jeg godt forstå det virker lidt forvirrende, men helt ærligt....take a chill pill og dans med!?

ATK og Kid Kishore har spillet i Ungeren, til røde demoer, upolitiske gadefester, i et hardcore program på en sjællandsk lokalradio, på folkebiblioteker og diverse elektroniske festivaler. I et stykke tid har de spillet en del i Jylland. Min pointe er, at meget forskellige folk booker dem hvilket kunne tyde på et folk opfatter det forskelligt. Hvilket jeg synes er positivt og bestemt ikke antyder at der skulle findes een bestemt læsning.

It's all just a party!

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fedt at Cancer læser med her :D

Jeg elsker ATK og det meste på Syg Nok, ligesom mange andre på psy.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cartman skrev:
Går du også i grimt tøj cake? :mrgreen: Hilsen Xtreme.

- ved ik om DU vil finde min tøjsmag grim, men igen, fortæl mig hvad jeg skal gå i, vil du ikke nok ?! Be my dicktator.

Cartman skrev:
Synes bare lige jeg ville demonstrere lidt ordentlig musiksmag.

Årh tak fordi du har vist mig lyset, kan ikke ha vi går og hører andet musik end dig og Xtreme :gud:

Cartman skrev:
Peace out cake, ville såmænd bare tilkendegive min mening om musikken og feel free to diss my music, if you really want to.

Nej hvorfor skulle jeg disse noget bar fordi det ikk falder i min smag ? Forstår stadig ikke jeres trang til at nedgøre andres smag. Ved godt det er lidt flueknepperi et eller andet sted, men det sgu princippet i det.

:rocking:

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]