Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
hej allesammen .jeg har jo næsten være med fra staten.og syns efter hånde at psychedelia .er ved at en mund lort for 60% af dem der bruge det .skal vi ike tilbage til staten .elle skal vi holde den her stil ??? .det hved jeg hade på hjerte mvh trold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg kan ikke helt forstå hvad det er du synes kører skidt ?

Der var et tidspunkt, hvor det gik lidt ned af bakke for siden, specielt efter øvban artiklen - men jeg synes nu at det køre rimelig godt lige nu. Mange gode og seriøse debatter.

Nogle der er uenige ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Næææ ikke rigtigt.
Jeg syntes faktisk at der er en udemærket stemning mellem folk, selvom der dog er nogle rådne æbler indimellem.
på hvilken måde syntes du at der skal ændres?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes forummet kører godt lige u faktisk. I starten da jeg kom herind, var der ikke meget aktivitet, egentlig heller ikke på IRC-kanalen.
Men jo flere medlemmer der kommer, jo bedre, der bliver ikke overpostet med for mange latterlige topic's som på andre forummer. Det kører rimeligt seriøst, og ellers holder folk sig til "Fuck hvor er jeg blæst" forummet.
Desuden er folk gode til at overholde reglerne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes nu også boardet kører ok, men engang imellem synes jeg der kommer lidt dårlig stemning desværre [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Men efter vores nytårsfortsæt er det da klart blevet bedre... Men der er da stadig nogle ting vi ku ændre, som f.eks. stadig lidt bedre stemning...

Dedikeret medlem

Jeg er faktisk til dels enig med trold i at det er ved at køre lidt ud på et sidespor.. Jeg syns' at der kan gå ALT for meget off-topic og useriøsitet i snakken UDEN for fuck-forummet.

DeF> det er også nåde af det jeg mener.
og det er jo hele ikke bare siden jeg mener .der.sker ikke så meget nyt på siden.og der er ikke så meget ny ting .kun topic der her være oppe mange gange.også fler ting men gider ikke skive mere lige nu!!
mvh trold
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nu har jeg snart været med på vognen i små to år, og jeg synes nu også at siden er blevet en del mere useriøst.

Når man liiige skal tjekke om der er kommet nogle nye post, og kikker på "dagens aktive emner" og at man så kan se at 85% af de nye posts ligger i "fuck hvor er jeg blæst" forumet så synes jeg det er dårligt.

Ikke for at gøre angrebene personlige, men det er meget de samme der kommer de samme åndsvage bemærkning.

Den nye post, der omhandler vi skal alle kalde os "aka blabla", det giver et godt eksempel på hvor seriøse vi er.

Det skal være hyggeligt og sjovt på psychedelia.dk, men det skal sgu' ikke gå op i bøsse-tis-prut-snak hele tiden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

mvh.

/daffy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
undskyld mig men gider i ik venligst være lidt mere konstuktive [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

det er ok at i kritisere os men hvad er det vi skal ændre og hvordan er det i vil have det? husk på at det netop er jer der har været med i starten og derfor er det jer der så ved hvordan det burde være. det er jo lidt svært for os at danne et billede af hvordan i vil have det når i (temmelig melankolsk) bare bræger at det går skidt(no offence intended).

jeg tror det gælder alle nye medlemmer at vi også gerne vil bidrage med noget og hjælpe psychedelia til at blive bedre men i må specificere jeres krav lidt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

/DN [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

btw. så tolker jeg det som at der ikke er så mange faglige spørgsmål som at de fleste enten har samlet nok viden eller også er bleve bedre til at UTFSE hvilket i begge tilfælde er positivt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 11 Februar 2003: Besked ændret af: DN ]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
btw. så synes jeg personligt at dette board fungere bedre en de flest andre board. det er, som en også nævner klart, at der altid vil være komplikationer med så mange medlemmer men synes nu det går meget godt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ok... det er i grunden rigtigt at det ikke vrimler med nye emner, bortset fra i fuck-forumet, men der er jo heller ikke meget, som ikke HAR været diskuteret før, og med den UTFSE-holdning der florerer her, bliver nogle debater jo taget i opløbet...

men jeg er enig, i at en smule mere seriøsitet, ville pynte, og jeg skal nok selv prøve at holde uvedkommende snak, væk fra boardet
vi må få nogle til at lave en masse nyt narkotika, som vi kan diskutere, og afprøve... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
men jeg er enig, i at en smule mere seriøsitet, ville pynte
kommer det fra en som har "Aka. MAX-anal" bag sit nick...hmmm

Jeg mener bare at folk skulle tænke sig lidt mere om inden de poster, så boardet fremkommer bare en _smule_ mere seriøse end den nuværende status...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg synes at folk skal gøre som de lyster. OG netop det at folk lægger det meste af deres pjat i 'Fuck-forummet' er jo en GOD ting, og ikke en dårlig ting.

Ellers, så synes jeg at stemningen er blevet mindre højtidelig end den var før i tiden. Og det er faktisk osse fedt. For det kunne sgu af og til være lidt for frelst. Psychedelia er blevet mere nuanceret, og som jeg ser det er der plads til det hele. Både det pjattede og det seriøse.

så lade os da.gør nåde ved begynd og søg på internetter efter nye ting og snakke om.kom med nye ide .kom med tips og triks....og for jer der har være har under 1 år .prøve og læse nogen af de føste topic på psychedelia.
jeg er ikke den stor skive elle gode til at ud dybe hvad jeg skive der for håber jeg der er andre af jer gamle drange der kan følge mig og .og ud dybe lidt mere . mvh trold

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg synes det kører fint her! Synes folk tager det alvorligt, selvom der kommer lidt lort med samtidig. Det skal der også være plads til!

DeF: Hvad har du imod vores Aka. nicks?

Dedikeret medlem

Kenn aab--> Syns' simpelthen ikke det hører hjemme på et board der bare burde fremkomme en smule seriøst, hvilket det da helt klart også gør, men på det seneste mener jeg bare at det har taget en gevaldig drejning...i en negativ retning, med f.eks jeres "nicks"...

Det er da helt fint at lav fis og ballade i fuck-forummet, men når man begynder at hive det ud i de andre fora'er i form af off-topic og lamme nicks, har jeg noget imod det...

Men ellers alt godt herfra [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
D e F

ja det var sådan nåde jeg mende Tina !

Medlem
Brugeravatar

jeg har også været med blandt de 300 første medlemmer, og jeg synes da også at der er kommet en helt anden stemning imellem alle herinde.

jeg synes måske bare at folk er utrolig hurtige til at være lede/"rævle hinanden ned" og det kan jeg ikke se nogen grund til at gøre ved hinanden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]