Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: KUN i USA :D
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Det her I bare se!

Topeka, KS - High school sophomore Brett Tyson was suspended today after teachers learned he may be using PHP.
"A teacher overheard him say that he was using PHP, and as part of our Zero-Tolerance policy against drug use, he was immediately suspended. No questions asked," said Principal Clyde Thurlow. "We're not quite sure what PHP is, but we suspect it may be a derivative of PCP, or maybe a new designer drug like GHB."

Parents are frightened by the discovery of this new menace in their children's school, and are demanding the school do something. "We heard that he found out about PHP at school on the internet. There may even be a PHP web ring operating on school grounds," said irate parent Carol Blessing. "School is supposed to be teaching our kids how to read and write. Not about dangerous drugs like PHP."

Hele artiklen her!

Junior medlem

Geografisk sted: DK
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] så kan han lære det.. det er da deres egens skyld når de ligefrem praler af det i skolen....LOL [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
HAHAHAHA!
Endnu engang har USA'a "zero tolerance"-politik reddet en ung sjæl.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

There may even be a PHP web ring operating on school grounds," said irate parent Carol Blessing..

det er der nok højst sandsynligt! fuck de er godt nok lamme de amerikanere! men det er jo derfor vi elsker dem

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
før liquid gør det: LOL [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Her og der
LOL - fed satirisk artikel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
LMAO !

sådan går det når man koder i PHP [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

husk det unger. ikke blande PHP ind i jeres html. man kan både blive blind og sindsyg af PHP [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

tror jeg mailer EB og advare dem mod de nye farlige stof PHP der bl.a. indeholder heroin...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Doh! Tidligt tirsdag morgen fatter jeg ikke helt hvornår en artikel er satire. Jeg så det for en ganske sandsynlig historie. Mange af de andre (sandfærdige) "zero-tolerance"-historier jeg har hørt, har været lige så fucked.

Relativistisk båthorn

Jeg er tidligere PHP bruger, men er nu stoppet. Jeg håber ikke PHP bli'r gjort Ulovligt efter denne tragiske historie, for der er meget positivt at sige om PHP. Formlen på den type PHP jeg brugte, gik under navnet PHP4 og det har ikke haft nogen negative bivirkninger for mig. Jeg har dog alligevel valgt at stoppe brugen af det, men det skyldes andre årsager (primært at jeg ikke kører webserver længere *lol*)

Skulle der nu sidde en enkelt (eller 2) som spekulerer over hvor de kan skaffe sig noget godt PHP, så ved jeg at der findes en del websider som tilbyder det (og nogen gør det endda gratis for at få brugerne hooked på netop deres PHP)
Jeg kan ikke lige huske hvad bogstaverne PHP betyder, men forældrer bør bør selvfølgelig være på vagt, da forkert brug af PHP _kan_ ha' negative konsekvenser (specielt forældre med always-on internet, som feks dsl og cable)

Man kan sige meget om amerikanerne...men det vil jeg afstå fra i denne sammenhæng [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]