Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Her og der
Har set nogle reklamer for Dags Dato i morgen på TV2, hvor de snakker om "et nyt euforiserende stof", men dog ikke nævner det ved navn - det kunne dog godt lyde til at være Salvia Divonorum.

Anyways - indslaget bliver sendt i morgen (Søndag) aften i Dags Dato, der starter kl. 20:00.

Dags Dato plejer desuden at ligge deres indslag ud på nettet ( http://dagsdato.tv2.dk ), så dem der ikke lige sidder foran fjerneren når det bliver sendt, kan se det via stream fra på mandag.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jep, har set reklamen, og jeg tror (desværre) også at det er Salvia de har "opdaget".

Dedikeret medlem

sikker en gang lort .. husk at Se programmet i aften kl. 2000-2055 på tv2...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Nu har jeg ik selv set reklamen, men en inde på irc sagde han troede det var dxm... Det ku vi da håbe på at det var istedet...

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hmmm... de sidder med nogle blade/kvas, i reklamen for programmet, så det er nok ikke dxm.

Medlem

Kunne være det var DMT.. har læst et eller andet sted at det findes i rørgræs..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jo, det var Salvia...

Site Admin

God damn en gang mundlort! Salvia er nemlig totalt farligt og får folk til at gå amok.

Jeg har sgu aldrig set nogen på salvia lave andet end at savle!

Den danske lovgivning er da helt på månen!

Dedikeret medlem

og de 2 aber var de største wankere på jorden ,.., de kunne jo ikke engang beskrive bare en lille smule af det..

da ham speakeren sagde, "ja nu er de begyndt at blive påvirket...", og han havde ikke engang blæst røgen ud endnu ...

Ligesom LSD!! hhhehehe, præcis!!! hehehe

nu må de holde..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Arghhh hvor var de jyder grimme! Ai noget noller! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja de var sq ikke for snilde..... desuden lød han heller ikke særlig overbevisende, da han sagde han ikke ville prøve det igen...

og ham lægen der skulle foklare hvor skadeligt det igrunden er... : man kan få psykoser... LOL

Junior medlem

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] AAAAAARGH! Fuck nogle idioter! "Nu har vi HELDIGVIS opdaget dette NYE farlige drug som er ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så skadeligt for kroppen - både fysisk, men så sandelig osse mentalt - hvor er det bare godt at vi har opdaget det så vi kan gøre det ulovligt - andet ville være hul i hovedet" [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] hvor NYT er det egentlig? og hvor farligt er det? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] De 2 "forsøgskaniner" så sgu ret harmløse ud, og fuck hvor var de idiotiske at høre på - ren københavnerstil - "jeg skal aldrig prøve det igen - jeg var virkelig skræmt fordi det tog kontrol over min krop" - skræmt? yeah right...så skræmt så han sgu heller ikke ud under trippet [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
Så nemt er det at manipulere med den danske befolkning: skaf 1) en bong, 2) et par underbetalte journalister, 3) en plante med et latinsk navn (så er det svært at udtale!), og 4) 2 københavnerdrenge der har EyeQ hængende hjemme på væggen ..... og voilà! så har du et stof der bliver forbudt! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Er der nogen der har et videokamera? Så kan vi lave et forbud mod timian! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

- SlamBong

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
er salvia ikke et ret godt ebgynder psychedelisk stof da effekten ikke vare s¨å lang tid?

og prøv at høre de journalister. "man bliver høj af det men det er ikke ulovligt". omg. skal noget så forbydes hvis det giver en rus? fuck jeg hader hr og fru danmark

anyway så tror jeg den bearbejdelse på dette er humor. der er ikke andet for en at grine at myndighedernes inkompetence. prøv også at høre psykiateren dcer siger at man kan risikere at få hall'er. omg det var da eller slet ikke intentionen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 09 Februar 2003: Besked ændret af: DN ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Ham den ene kunne umuligt have haft så kraftigt en rus som han siger. Der skal noget mere end sådan to "tøse-bonghoveder" blade til. Idiot.

Medlem

Geografisk sted: Her og der
Indslaget er nu lagt online, hvis man ikke lige havde fjernsynet tændt da det blev sendt:
http://nyhederne.tv2.dk/dagsdato.php3?id=564

Jeg har ikke set det endnu, men jeg blev spurt efter om jeg ville medvirke. Jeg kender ham Thomas der var med i programet, men jeg har ikke ønsket at medvirke til et evt. hurtigere forbud.

MVH
Piercer

PS. JA det er svært at dyrtke fra frø, men planten kan jo købes lovligt i DK - Endnu

Så hvis i køber en så husk at vand den. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

LOL TV2 Skriver

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Et nyt euforiserende stof er kommet til Danmark.

Myndighederne har ikke hørt om det endnu, og derfor er det ikke forbudt.

Navnet på stoffet er salvia divinorum. Det kaldes det stærkeste naturlige euforiserende stof, der findes. Det skal være lige så kraftigt som LSD. <HR></BLOCKQUOTE>

Nyt? hmmm bare fordi de ikke følger med så er det nyt?

Det stærkeste naturlige euforiserende stof? Hey hvor finder de deres jounalister ? 3 klasse?

Jeg tror nok jeg kan nævne noget der er bare en smule stærkere end Salvia. (og kigger på sine kaktuser)

Hvornår mon de opdager de NYE meskalin kaktuser LOL

Hvorfor fatter folk ikke at det ikke virker med skræmme billeder og løgn? Hvordan vil de have at unge og andre skal tage dem deriøst når de ikke er sat ind i tingne og ikke kan give de rigtige oplysninger?

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nu så jeg programmet og lage mærke til at kun den ene fremlage sit syn på det og han ville ikke gøre det igen.

Nu vil jeg sende en mail til Ham den anden der var med og høre om han ikke vil fatte en trip rapport eller ligne.

Jeg poster selvf. svaret her når jeg får det!

MVH
Piercer

PS: Sådan som jeg ser tingne udvikle sig nu hvor de snakker om et forbud er at folk opkøber lager og planter. (de snakker da om det) Hvor vidt er de så de kære politikere og jounalister? De har lige oplyst millioner af folk om et nyt stof, hvor mange vil nu ikke gå ud og prøve det ?
De skaber flere problemer, med deres medie dækning end de løser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
røvpislortbæ... man skal jo have et login for at se indslaget på tv2's hjemmeside [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Helvede og Hundige
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Piercer:

Hvorfor fatter folk ikke at det ikke virker med skræmme billeder og løgn? Hvordan vil de have at unge og andre skal tage dem deriøst når de ikke er sat ind i tingne og ikke kan give de rigtige oplysninger?
<HR></BLOCKQUOTE> -De fleste folk ved jo ikke bedre. Hvad skulle man få ud af at at lyve om stoffers eventuelle farlige egenskaber? hvorfor skulle det de siger på tv så ikke være rigtigt... (Hvis man ser bort fra den glimrende påvirkning USA har haft på dansk narko politik... "Jeg ved ikke hvad det er... men det er farligt!")

Må nu indrømme at jeg ikke ku' la' være med at grine da de, kort efter at ha' fyret den af med at salvia er farligt og gi'r psykoser, viser et klip med to der sidder og griner... Tsk, dem og deres skræmmebilleder [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]