Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Skræmme bileder eller ej! Her er Thomas Krogh's Version af sit trip på salvia D. (Thomas Krogh var den ene af de test personer fra indslaget i dags dato, ham som ikke kom med sin version af trippet på TV)

HER ER DET SÅ PSYCHEDELIA.dk SPECIAL

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Kort trip-rapport: af Thomas Krogh

Blev ligesom faded helt ud og omverdenen var væk. Befandt mig sådan set i en anden verden – der var noget tivoli over den.. måske fordi det hele ligesom snurrede rundt og jeg så meget stærke, klare farver (blå, gul og rød). På et tidspunkt efter jeg lige havde røget, var det som om at lyset forsvandt. Jeg følte jeg lå i bunden af en grill-pose, der blev lukket for oven mens jeg lå og så på. Blev også meget varm over hele kroppen.

Hele trippet varede vel omkring et kvarters tid. Stoffet virkede faktisk chokerende godt – måske fordi det ser så grønt og uskyldigt ud som pot og alligevel slår din tilstedeværelse helt fra. Nok en rigtig god idé at være sammen med andre, første gang man prøver det.

Hvordan var din opfatelse af Salvia D.

Min umiddelbare opfattelse er at lortet virker, men at jeg ikke tændte helt på virkningen. Det var for underligt – sikkert fordi jeg blev chokeret over virkningen.

Er det så vild/stærkt som LSD og virker det lige så længe ?

Ja, det virker ligeså vildt og stærkt som LSD, men på en anden måde. Synes ligesom jeg selv har mere kontrol over situationen på syre. Efter at have røget Salvia havde jeg ikke kontrol over noget som helst.

Følgte du også at du mistede kontrollen med dig selv?

Se ovenfor..

Føglte du ubehag eller var det en behalig rus?

Det var ikke direkte ubehageligt, men som sagt ikke en virkning jeg tændte på..

Kunne du finde på at prøve det igen?

Umiddelbart nej.. og alligevel – Tror kun jeg ville prøve det igen fordi nogle venner er meget interesseret i at prøve. Vil gerne gøre det en gang eller to for dem – ellers synes jeg der er mange stoffer der er bedre at kaste sig over ;-)

Hvad syndes du om at de vil forsøge at forbyde det?

Det er vel naturligt nok. Når nu hash er ulovligt, er det hul i hovedet at Salvia, der virker meget mere trippet, er lovligt. Det er en fejl, specielt fordi det jo ser ret uskyldigt ud. Der er en god grund til at passe på det grønne stads og derfor er det helt i orden at lovgive i mod det.

Hvordan har det påvirket jer at det blev optaget på video, hvade det nogen påvirkning af tripet?

Ja, jeg tror bestemt det har hæmmet vores trip at deltage i et journalistisk indslag. Vi skulle jo hele tiden fortælle og beskrive. Derfor blev vi hele tiden gjort opmærksomme på at vi trippede, så vi ikke bare kunne give os helt hen til det. Har ladet mig fortælle at der er 6 stadier i et Salvia-trip og at vi har befunedet os omkring halvvejen (3. stadie). På sjette stadie skulle man helt ændre personlighed og det skræmmer mig ærligt talt lidt.

MVH
Piercer

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hehe der er sq lidt forskel på det "interview" han gav her, i forhold til det resten af Danmark fik... Man får jo helt lyst til at prøve det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Vi er nogle stykker, der bare mangler at betale på posthuset [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Thomas Krogh's udtalser om Salvia D. blev ikke sendt i TV, det var hans makker Allan der udtalte sig om det.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Piercer sagde: Jeg tror nok jeg kan nævne noget der er bare en smule stærkere end Salvia. (og kigger på sine kaktuser)

Hvornår mon de opdager de NYE meskalin kaktuser LOL
<HR></BLOCKQUOTE>

Hmm, Meskalin virker altså ikke helt ned i micrograms som Salvia'en gør...

-Satori.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]