Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis de kigger efter kreatin, hvorfor så ikke bare indtage store mængder kreatin inden dagen før prøven?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Mbp. skrev:
Dr. Phibes skrev:
Jeg undrer mig godt nok over at folk kan få de her ting til at virke. Hvis man går ind og læser på hvordan et laboratorie analyserer urin, så kender de alle de der tricks:
...

Nu mente jeg også de der hjemmetest, som man kan få.

Dem brugte de der hvor jeg var "anbragt" . Hvis man nægtede at afgive urinprøve blev man smidt i lukket fængsel eller frataget sin ret til orlov. Hvis de mente at ens urinprøve var lidt sketchy, kunne de sende den videre til laboratoriet til nærmere undersøgelse . Det sagde de i hvert fald.

Medlem

tranebær hjælper også med at udskille affaldsstoffer, så vis du vælger er drikke vild meget vand vil det være en god ide at blande tranebær saft i..
har dog ingen erfaring med det

Medlem

Ved ikke med Amfetamin, men nu skriver jeg lige noget som måske andre kan bruge. Hvis man drikker en 2-3 liter appelsin juice en 6 timer inden man skal have taget prøven vil man ikke kunne spore THC som er i hash og andre cannabis produkter det har virket 5/5 gange med mig.. ;D

Undskyld skal lige siges det ikke var mig, jeg har aldrig været til urin prøve, men det er en af mine venner. kom til at slå over i mine egne tanker..

Senest rettet af HeltIHampen 01 jan 2010 21:07, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
mknnet skrev:
Ved ikke med Amfetamin, men nu skriver jeg lige noget som måske andre kan bruge. Hvis man drikker en 2-3 liter appelsin juice en 6 timer inden man skal have taget prøven vil man ikke kunne spore THC som er i hash og andre cannabis produkter det har virket 5/5 gange med mig.. ;D

Enten ryger du hash uden thc, ryger sjældent, havde utroligt meget vand med i prøven eller også har prøven bare været lort...

Ihvertfald et dårligt råd - selvom ja at drikke godt med væske OP TIL prøven kan være HELDIG at hjælpe dig - ingen grund til at tro at du bare pisser det hele ud, hvis du ikke laver andet end at pisse i flere dage inden. Hele idéen i det er jo at få så meget vand med i prøven, for at kamuflere resultatet. Hvis du vil være sikker på en negativ prøve med denne finte, skal du blande vand i selve prøven (husk nu varmt vand :lol:), da der så ikke vil være nok tis til at måle ud fra. Virker dog kun ved halvt dumme personer, da prøven kan risikere at blive iøjefaldende klar pga vandet.
.... Og ja det virker også kun ved de der standard test, men det er de færreste der får sendt det til analyse/eller får taget prøven et sted, hvor de har grejet, eller rettere sagt ved hvordan man gør, som man kan se i Dr. Phibes indlæg.

Amfetamin er alligevel ude inden for relativ kort tid (et par dage), så come on. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Da jeg var yngre tog mine forældre tit test på mig... Det var de test som både tjekkede for amfetamin, kokain, opiater, hash og ecstasy. Mine forældre stod altid 2-3 meter bagved mig for at teste jeg ikke brugte vandhanen eller andet. Så det jeg gjorde for at få det til at virke troværdigt var at jeg købte en 20ml sprøjte(uden nål) og tog et glas som jeg fyldte med vand og en smule cola så vandet fik farve som urin.. Jeg proppede derefter sprøjten ned i underbukserne og hev den op som det var min pik.. trykkede den derefter ind mod huden og ja så fyldte jeg et bæger/glas som mine forældre så fik bagefter...

Ret simpelt. Dog et lille minus var at jeg mit falske urin ikke var varmt.. Men det tænkte mine forældre ikke over selvom de holde om glasset/bægeret.

Junior medlem

Geografisk sted: sønderborg
Jeg har lige (for et par uger siden) afprøvet metoden med at drikke citron saft og masser af vand, for at snyde en urinprøve. Jeg fik taget urinprøven på et misbrugcenter, og den viste også negativ på THC, men de syntes at urinen var meget tynd (lignede vand) og derfor ville de sende urinen ind til tjek på laburatorium.

Det skal siges at jeg kun har røget hash i det sidste år og der jeg tog prøven var det ca. en uge siden jeg røg sidst. Jeg drak 200 ml citronsaft fra en af de der flasker som ligner en citron. sammentidig drak jeg to liter vand. 20 min. efter gik jeg ud og stråle pissede. pissede vidst 2 gange inden jeg tog ned på misbrugscenteret.

Nu idag har jeg så fået resultaterne fra prøven, som iøvrigt blev taget på Bisbebjerg sygehus. Prøven vidste negativ på THC. dvs. den var ren.
Så ville bare poste en kommentar og bekræfte at METODEN VIRKER!

:peace:

Junior medlem

har ikk lige læst det hele igennem men har selv snydt et par gange i urin prøver og det meget simpelt
drik ca 1,5l vand 1 time inden så pisser du nok et par gange. også når du skal op til prøven har dit pis ikk samlet nok af det skidt sammen før det kommer ud. at det helt vand farved men vis du spiser et par vitamin piller skulle dit pis vist blive gult. kan godt nok ikk lige huske vilke :s +b tror jeg de hed.
det har virked for mig 4 ud af 4gange for mig på hospitalet
håber det gav mening er mega skæv :p

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Weed Is Almighty skrev:
Et par dråber sprit i urinprøven skulle virke. :p

Dette er faktisk ikke et dårligt udgangspunkt. Hælder man sprit i en urinprøve (VIGTIGT:: Ikke brug husholdningssprit. Det er et must at bruge REN ethanol, da nogle af stofferne der er tilsat husholdningssprit kan spores i en urinprøve), vil det se ud som om du pisser ren alkohol. Dette er naturligvis umuligt, og prøven bliver erklæret ubrugelig.

Det renser dig ikke, du skal sikkert op til en ny prøve - men det giver dig lidt tid at løbe på :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]