Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 00:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: 15 år, fuck en fuckt alder.
hey Psy (;

har lige et par spørgsmål ang. amf.

her til nytårsaften tog jeg noget amf.
men problemet er at jeg overhovedet ikke kunne mærke noget som helst, og tog altså ½g.
vejer 45 kg. min dealer synes det er mærkeligt, da han tog det samme og havde en god effekt på det,
hvad kan det være ?
håber sq i gider hjælpe (:

/xbabs

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
45 kg...
Så er du satme ikke særlig gammel. Sjovt nok at din "dealer" havde virkning, kunne det hænge sammen med at han gerne vil sælge kreation til dig :roll:?

Junior medlem

hmmm.. er ikke sikker på at han kunne finde på det, da jeg snakker rimelig meget med ham og er ret gode venner med ham .. kan det i tilfælde da godt være at det ikke vil virke fordi det er første gang ? (:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Amfetamin er ikke subtilt på samme måde som f.eks. kokain. Det bør altid give en mærkbar effekt, uanset om det er første gang - man er som regel ikke være i tvivl. Du har sikkert fået noget skamcuttet crap, som din dealer bare har taget lidt mere af end dig for at kunne mærke en virkning.

Junior medlem

så det vil sige at jeg skal prøve med 1 gram næste gang ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Whaaat :D
Nej slet ikke. Du skulle meget meget gerne kunne mærke langt under 1 gram.
Find dig en ny dealer, for det lort du siger og suger nu... FØJ siger jeg bare!
Du har jo ingen anelse om hvad det er du propper i blodbanen.
Find noget kvali amf hvis du endelig skal suge polsk kælder.

Junior medlem

øhmm okay, tak.. tror jeg s:

Junior medlem

Hej xbabs.

Dine personlige erfaringer, står du langt fra alene med.
Mange tager disse CNS-stimulerende, for at blive opkvikket, opstemte, evt. eufori som hensigt ect.

I meget korte og grove træk, virker CNS-stimulerende, ved at de frigiver store mængder dopamin og noradrenalin ect. Ydermere hæmmer CNS-stimulerende genoptagelse af noradrenalin og dopamin, hvilket gør det muligt for stofferne at eksistere i DSM i højere koncentration.

Nu jeg jo ikke læge i adfærdssygedomme, men du kunne lyde som en ADHD/ADD patient.
ADHD patienter, reagere ikke på samme måde ved indtagelse af CNS-stimulerende.

CNS-stimulerende virker modsat på ADHD/ADD patienter, ved at få dem til at slappe af og blive mere rolige og tolerante.

ADHD/ADD patienter bahandles med Ritalin - Medicinen er et methylphenidate-præparat (en videreudvikling af amfetamin)
Ritalin minder om amfetamin i sammensætning og struktur, imen Ritalin minder mere om Kokain i egentlig virkning.

Jeg ved ikke om du normalt tager CNS-stimulerende, men din fortælling om ingen eller ringe virkning efter indtagelse af dl-amfetamin, kunne jeg ikke overse.

Er sikker på at du ikke lider af denne sygdom, men hvis du har nogle af nedestående "belaster" i dit liv, ville jeg råde dig til at kontakte en SS.læge i adfærdssygdomme:

*Meget impulsive?
*Haft tendens til misbrug af evt. alcohol, stoffer?
*Dårlig skolegang og uddannelse, droppet ud flere gange på flere skoler?
*mange samlevere og dårlige forhol?
*Agressive adfærd, opfarende og kort lunte?
*Svært ved at sove om natten?
*Kan du ikke læse en bog helt, springer du helst over nogle linjer og sider?

Mange Hilsner
fafvrf

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke adhd er problemet:-)
Det er nok bare noget cuttet lort, et gram amfetamin er usandsynligt meget for en person og ville nok sende dig på skadestuen.
Udover det må jeg lige indskyde at du angiver din alder til 15 år.
Det er slet ikke meningen at du skal rende og tage stoffer i en alder af 15 år, din krop og hjerne er på ingen måde færdig udviklet.
Du har hele livet til at eksperimentere med dem, og jeg vil anbefale at du beruser dig i alkohol hvis du endelig skal.
Hvis du er meget interreseret i narkotika vil jeg anbefale du bruger en MASSE tid på at sætte ind i hvad det gør ved dig og hvilke konsekvenser de kan have for dig at misbruge dem, inden du begynder at eksperimentere mere.

Junior medlem

mange tak til jer begge.
jeg er ret så sikker på at jeg ikke har damp (; har taget ritalin før og det virkede skam helt fint (:
hm.. jeg er faktisk en af de få der overhovedet ved hvad de forskellige ting er før jeg tager dem eks. hvilke virkninger de har, og bivirkninger. (;
så der behøver jeg ikke være nervøs for .

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Med en ordentlig kvalitet skulle du sagtens kunne mærke under 100 mg, det kunne jeg nytårsaften og tror endda mit er noget værre cuttet shit ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Hvis du har taget et halt gram amf og ikke kunne maerke noget som helst tvivler jeg paa det overhovedet er noget cuttet shit, tvivler paa det overhovedet har set skyggen af amf, ihvertfald meget meget lidt. Find dig en ny dealer, for du er virkelig blevet taget haardt i roeven. Et halvt gram med din vaegt, ja det siger vidst sig selv!

Medlem
Brugeravatar

jeg vil bare lige indskyde at det med stimulanser virker omvendt på adhd er en and.. det virker fuldstændig som hos folk uden adhd, men som folk der har prøvet stimulanser kan fortælle så kan man koncentrere sig mere fokuseret på en opgave og det er det som folk med adhd har gavn af,.. men at de blive sløve og afslappede er forkert

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]