Det med advarsler er sådan lidt et dilemma. Vi er her for at informere og rådgive ikke for at advare som sådan. Laver vi for mange advarsler kan det også have en negativ effekt. 1.Folk ingnorere dem, "der kommer jo en ny hver uge så fuck it", "Nu er psy blevet mere main stream og lytter til regeringens skræmme ideer" osv.
Grunden til advarslerne er der er at det er extra farlige stoffer som er i omløb- Det sker heldigvis ikke så ofte, men når det sker skal vi nok prøve at sætte mere fokus på det. Men et egenligt forum er der bare ikke et behov for lige pt. imo
Ang nedetiderne. Så ja der er problemer de næste par dage. Læs mere her
Nedetider de næste par dageJeg har i flere md. spurgt til at vi skulle bruge lidt flere penge på hosting og få noget ordenligt. Det er nu endeligt ved at falde på plads. Håber jeg... Det er noget om at vi få så få penge i donationer og en ordenlig løsning koster min. 150 kr om md. Det får vi knap og nap i donationer. Så skal vi admins selv betale. Det er jeg mere end parat til. Andre er ikke. Selvom det kun er 25-50 kr om md. Men det snakker vi om og jeg kan garantere vi finder en løsning.
Personligt syntes jeg vi mangler noget mere konkret fakta. f.eks en Harm reduction faq. Hvor hvert stof er beskrevet kort, Plus og minuser, lang tids virkninger, links til forsøg etc. Men det vil være et massivt arbejde som vil tage flere md. Og desværre oplever jeg meget meget få der har lyst til at lave et konkret stykke arbejde i den retning.
Så Husk kommer i med tekniske forslag så kræver de her forslag ofte et indhold, det indhold skal skrives. Skriver du det så skal det nok blive brugt. Lav en tråd og gå i gang, Er et projekt for stort til et enkelt tråd eller blot fortjener mere fokus og besøg. så kan vi lave en side dedikeret til den. f.eks psychedelia.dk/hr-faq.
IRC kanalen som er blevet nævnt, er ikke styret af psychedelia.dk som sådan, det er nogle medlemmer som selv oprettede den for mange år siden. Vi kan ikke kontrollere regler og indhold. så det er på eget ansvar at modtage rådgivning derigennem.
Vi kan godt have en chat her på siden, men i så fald vil den kun være åben når en moderator er online til at slette forsøg på køb og salg. Ellers vil det gå galt. Så det kan godt være det varer lidt før det bliver praktisk muligt.
Mvh Mikkel