Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Velkommen til jo tak :rocking:

Emnet har sikkert været oppe at vende..

Jeg syntes det kunne være spændende at høre hvor meget pot/skunk/hash etc.
I ryger om dagen, jeg snakkede med en makker om det. Han sagde dum og naiv som han nu er :roll:

han troede ihvertfald ikke på at nogle kom op over de 10 g. om dagen?

ja... out :joint:

Medlem

Geografisk sted: Århus
Har været helt oppe på 8 gram på daglig basis over en kortere periode. Det højeste antal gram på en dag må være 20. Det er dog også kun sket en gang før. Jeg tror helt sikkert du kan finde nogen der er oppe på de 10 - 15. Det kommer også meget an på hvor god cannabis man har. Hvis det er den lækreste hash/skunk, eller den tørre pap standart, skal der mere til.

Medlem
Brugeravatar

Det kommer også an på hvordan du ryger dit hash...jeg ku "sagtens" knalde 10gram på en dag hvis jeg måtte ryge det udelukkene på joints. Pt ryger jeg 2-3 gram om dagen på bong.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

10 gram om dagen er latterligt! Det er jo fanme junkie stil så det siger spar to. Om weekenden kan jeg nok ryge 5 gram om dagen, i hverdagene ryger jeg mellem 1-2 gram.

Junior medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
10 gram om dagen er latterligt! Det er jo fanme junkie stil så det siger spar to. Om weekenden kan jeg nok ryge 5 gram om dagen, i hverdagene ryger jeg mellem 1-2 gram.

Er helt med det på den!
syntes umiddelbart det lyder som RIGTIG MEGET :)
Spørgsmålet er om man overhovedet kan mære forskel fra de f.eks 7-10 g?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kiggerforbi skrev:
Arthur Spooner skrev:

Er helt med det på den!
syntes umiddelbart det lyder som RIGTIG MEGET :)
Spørgsmålet er om man overhovedet kan mære forskel fra de f.eks 7-10 g?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener. Jo mere man ryger jo skævere bliver man selvfølgeligt, og jo mere smadret er man næste dag. Min erfaring siger at jo mere man ryger på en dag, jo mere kedelig bliver rusen til sidst. Man kan jo altid blive ved med at suge, men jeg synes ikke decideret man er skæv til sidst, nok nærmere bare MEGA træt.

:stupid:

Jeg synes desuden også at hvis man skal ryge 10 gram hash om dagen for at have det godt, burde man gå over til noget stærkere. F.eks heroin :roll:

Medlem

Ryger ikke hver dag, men vil nok sige jeg ryger ca. 10g på en uge, nogle gange mere ;)

Medlem

Arthur Spooner: Årets latterligste kommentar, den med Heroinen. Det hedder bare et hash misbrug. Du for syg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kristian12 skrev:
Arthur Spooner: Årets latterligste kommentar, den med Heroinen. Det hedder bare et hash misbrug. Du for syg.

Ja det kræver lidt læse færdigheder at forstå ironi på skrift. Sådan er det jo :roll:

Medlem

Arthur Spooner skrev:

Ja det kræver lidt læse færdigheder at forstå ironi på skrift. Sådan er det jo :roll:

Pis! Vidste de år på universitet var spildt! Den er jeg sku ked af... :life:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hellsingør
Kristian12 skrev:
Arthur Spooner skrev:

Pis! Vidste de år på universitet var spildt! Den er jeg sku ked af... :life:

det jeg sku os på dine vegne..

jeg ryger nok 5 g om ugen.

Junior medlem
Brugeravatar

Hvis min hash er virkelig god ryger jeg 0.10 for at blive basket alene. Hvis hashen er lidt ringere bruger jeg 0.15. Dvs jeg kan blive basket en 7-10 gange ved at ryge et gram god hash. Selv hvis jeg virkelig anstrenger mig, kan jeg ikke komme over 1 gram om dagen. Hvis folk er oppe og ryge 7-10g om dagen skulle de bare stoppe med at ryge skod nol imo.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg ryger 200 g om dagen, for jeg er så mega sej. Jeg kan ryge mere end alle andre her inde og det er mega sejt, desuden ryger jeg det på en bong på størrelse med rundetårn, for jeg er nemlig hardcore.

(Alle der ryger mere end et par g om ugen har et problem)

Medlem

Alt Ædende Ateist skrev:
Jeg ryger 200 g om dagen, for jeg er så mega sej. Jeg kan ryge mere end alle andre her inde og det er mega sejt, desuden ryger jeg det på en bong på størrelse med rundetårn, for jeg er nemlig hardcore.

(Alle der ryger mere end et par g om ugen har et problem)

Jeg synes Alt Ædende Ateist skal stoppe med at poste i "Cannabis generelt", da hans udtalelser om hash stort set altid er farvet af hans negative holdning til stoffet, og det er ret latterligt at høre på!

:whogives:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Jeg synes nu AltAedende har nogle gode ting hvis man laeser lidt imellem linierne, han har jo ret. Hvis man ryger 5 gram om dagen er man jo ikke hashbruger men hashmisbruger. Hash er godt, men ligesom alle andre stoffer inkl. alkohol, eller bare mad, er det jo aldrig godt hvis man gaar fra at bruge det, til at misbruge det!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Postmandper skrev:
Jeg synes nu AltAedende har nogle gode ting hvis man laeser lidt imellem linierne, han har jo ret. Hvis man ryger 5 gram om dagen er man jo ikke hashbruger men hashmisbruger. Hash er godt, men ligesom alle andre stoffer inkl. alkohol, eller bare mad, er det jo aldrig godt hvis man gaar fra at bruge det, til at misbruge det!

Hvis man kun ryger et par gram om ugen, kan man stadig ryge hver dag, bare mindre af gangen, også er man vel også misbruger? Det behøves ikke være en dårlig ting at man ryger en joint om aften, inden man går i seng.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Rigtigt nok. Men i den her sammenhaeng bliver der sagt 5g eller mere om dagen.

Men jeg har nu ogsaa proevet paa egen krop, at bare en lille joint inden aftentid, godt kan have sine konsekvenser. Om man saa vil kalde det et misbrug eller ej, er jo op til en selv ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Personligt ryger jeg nok i gennemsnit 0.25 gram hash/pot/skunk om ugen. Da jeg nok i gennemsnit ryger 2 joints hver anden uge.

Medlem
Brugeravatar

jeg ryger 0 gram om dagen :D er lige stoppet og rigtig stolt af mig selv !!!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
I hverdagene prøver jeg at holde mig på 1-2g - helst 1g, men det fandme svært.... I weekenden prøver jeg på det samme, men ender tit ud med at ryge en 4-6 stykker om dagen....

Dog er det intet problem at ryge 10-20g røg om dagen, det bare dyrt........ og man laver ikke så meget.
Hvis der f.eks lige har været høst, jamen så går der jo en 14 dage hvor der ikke ryger mindre end 10g ind om dagen og ret tit, ret meget mere - men det jo også bare skunk, det jo ikke det stærkeste i verdenen - altså ifht ordentlig hash:)

PLUR

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]