Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Ashoka skrev:
Var det efter modellen: "Jeg kan rense mine hænder med sæbe, derfor må oralt sæbe også rense mit pis for THC"
Det lyder ikke bare ulækkert, men også rimeligt usundt! Havde han det godt i maven efter indtagelsen?

Tak for det lidt dumme spørgsmål, men nej det var ikke lige den teori der stodf skrevet på sitet.. Kan ikke huske hvilket der gør at urinprøven bliver renset.. Jeg siger ikke med sikkerhed at det virker. men finder linket så du kan læse alt om brug af liquid soap hvis du vil sløre en urinprøve...

Han havde det ikke dårligt eller noget, efter den orale indtagese, men det smagte ikke godt sagde han...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jamen, det var skam så lidt, og tak fordi du bærer over med mine lidt dumme spørgsmål..

Nu har jeg søgt på liquid soap, THC og urine tests. Og den sikre konklusion er:

Det er meningen man skal tilsætte sæben til sin pis-prøve, det er ikke meningen man skal spise den!

:twisted:

Mvh
Ash

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
:lol: Kan i ikke filme det næste gang i laver nummeret?

Titel:
Medlem

Handler egentlig ikke bare om at drikke de der 2-3 liter vand om dagen?
Og så på den måde få renset sin krop? .... eller sidder THC´en stadig stadig fast i kroppen?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Shazam skrev:
Og så på den måde få renset sin krop? .... eller sidder THC´en stadig stadig fast i kroppen?

THC'en lagres i dit fedtvæv - så umiddelbart vil jeg formode, at den stadig sidder fast i kroppen - og altså ikke renses ud, på trods at to-tre liter vand.

... Men hvorfor vises der så spor af THC i urin? Er det fordi, at THC'en kommer fra fedt til blod til pis?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
jeg har hørt fra venner at man skal droppe lidt salt i urinprøven...
Det ville jo ikke være noget problem at gå rundt med lidt salt på sig, hvis nogen kræver en urinprøve her og nu..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nu er det jo ikke THC man måler, men metabolitter fra THC.
Jeg tror det er meget lidt, hvis overhovedet noget THC der bliver udskilt uomdannet.

Størstedelen af metabolitterne (ca. 65%) bliver i hvertfald skidt ud, netop fordi at de ikke er vandopløselige.

THC bliver omdannet til 11-hydroxy-THC, som videre bliver omdannet til 11-nor-9-carboxy-THC, som så vidt jeg kan regne ud, er en carboxylsyre og derfor (delvis) vandopløselig - hvilket er derfor noget af bliver udskilt i urinen.

Titel:
Medlem

slettet

Senest rettet af deletedusername 16 okt 2013 14:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Kneppo skrev:
Shazam skrev:

THC'en lagres i dit fedtvæv -

Kan man så ikke bare dyrke en masse motion eller æde som en sindsyg af therma-power da det er fedtforbrændende?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

FlÆmMinG skrev:
Kneppo skrev:
Shazam skrev:

THC'en lagres i dit fedtvæv -

Kan man så ikke bare dyrke en masse motion eller æde som en sindsyg af therma-power da det er fedtforbrændende?

Eller drikke en hulens masse alkohol da det er fedtopløslende? Thc er jo også opløslig i alkohol, så det kunne vel tage en tur med i leveren og bliver udskilt hurtigere end normalt?

Just a guess!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg tror umiddelbart at hvis man følger jeres tankegang skal man nok nærmere spise meget fedt og kulhydrater i tiden op til, så man får lagret mere fedt.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: FRVÆRK
Har arbejdet på boreplatform, her er der blod og urintest måtte stoppe inden jeg ville blive knaldet, blod og urintest blev indført mens jeg arbejdede derude.
dette medførte at man ikke engang kunne ryge fede hjemme eller tage en streg i byen.
For i lufthavnen var svinene klar også med hashhunde.
Valgte at stoppe før jeg ville blive knaldet.
Ville ha været rart med viden om hvordan man snød de fucking toldere og læger.
håbede at dette her forum havde fornuftige svar, men føler sku ikke seriøsitet i indlægene, hvor er de lidt mere videnskabelige og mere pålidelige svar, ville sku nødigt basere min næste løn på nogen sure citroner i min mave.
Håber respons som kan bruges til noget.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
når nogle af de respekterede medlemmer svare på sådan nogle ting er det som regel seriøst og hvis ikke kan man hurtigt fornemme ironien :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Virker det der med at putte sæbe i urintesten ?

For skal selv testes her om et par uger. så ville lige høre.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nørrebronx
jeg har hørt man bare skal drikke vand og salt. det skulle rense ud i kroppen
du skal normalt have 2-10 procent salt i kroppen, så hvis du drikker eks. 4 liter vand så skal du bare tilføje mellem 8-40 gram salt.

smager sikkert skidt men havd gør man ikke for en urin prøve

Junior medlem

det der citrone saft, hvor meget skal man drikke af det ? og hvornår skal man drikke det, ligefør prøven såé det er det man pisser ud ?
hvaé med salten, hvor meget skal der i testen af det ?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kan du aldrig regne med ;)
både det med citron saft og det med at hælde sæbe i urintesten virker MEN!!!

jeg skulle ha taget en test engang da jeg gik på efterskole så jeg tænkte, aha der har vi jo sæben men hende der skulle teste det tjekkede ph-værdien og der blev jeg opdaget i at havde blandet noget i prøven så måtte aflægge en ny under opsyn og den blev jeg selvfølgelig busted på

Medlem

the-patriot skrev:
både det med citron saft og det med at hælde sæbe i urintesten virker MEN!!!

jeg skulle ha taget en test engang da jeg gik på efterskole så jeg tænkte, aha der har vi jo sæben men hende der skulle teste det tjekkede ph-værdien og der blev jeg opdaget i at havde blandet noget i prøven så måtte aflægge en ny under opsyn og den blev jeg selvfølgelig busted på

Jeg tror, uden at vide det, at det er vigtigt at man "kun" propper meget lidt i, dette burde skjule det hele uden at have den største indflydelse på PH værdien. den er, hvis jeg ikke tager meget fejl, ikke 100% stabil fra urin prøve til urin prøve, da den vel også afhænger af hvad du udskiller i din urin.

Det er kun sådan lige et skud fra hoften, så du/i må ikke holde mig op på det.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kan du aldrig regne med ;)
holder dig skam ikk op på det Ra2Fa

hehe så ømskinnet er jeg heller ikk hehe

og der skal rigtig nok selvfølgelig ikk for meget i men der skal heller ikk særlig meget til før det kan ses på ph'en

og nej den er selvfølgelig ikk hundred procent stabil men når man tjekker ph'en er det jo oftest (så vidt jeg ved) i 14 niveuer og hvis ens urin ikk holder sig på det niveu den skal (kan ikk huske hvilket det er) så er der gerne en grund til det (sygdom osv.) og sæbe bliver afsløret selv om man bruger meget lidt

brugte selv næsten ingen ting men blev opdaget alligevel,

men er ikk professer så taler kun af erfaring

Junior medlem

hm okay' har i såé en idé om hvaé man skal gøre med det der citron saft, hvor meget skal man drikke & hvornår ?
skal selv tests her den 30 jan ca. mine forældre har nogle teste liggen her hjemme, for de ved godt jeg har røget meget hash & taget mange stoffer, såé de skal være sikkre påé jeg er stoppet.
men vis det er sådan en pis test som mine forældre bare har liggne her hjemme kan man såé overhoved se ph'værdien i den ? (de har fået dem af min skole's ssp'er)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 139 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]