Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg skulle da ellers gerne mene at skunk er det stærkeste man kan ryge? :P måske ikke lige dit grow COA hehe.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Arthur Spooner skrev:
Jeg skulle da ellers gerne mene at skunk er det stærkeste man kan ryge? :P måske ikke lige dit grow COA hehe.

Hash er lavet på skunk eller pot, og er et forædlet produkt, derfor er hash naturligvis stærkest. En anden ting er så at det meste danske kommercielle hash har et lavere indhold af trichomer, end skunken fordi den er skamcuttet til ukendelighed. Det er jo ikke for sjov at en pusher sælger skunk til 75 grammet, og har hash helt ned til måske 40 kr grammet. Altså er det ikke hash du har fat i hvis det ikke er stærkere end skunk, det er nærmere dårlig skunk der er presset med varme.

Medlem
Brugeravatar

Lol tal for din egen lorte pusher...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg propper en plade rocker-standard op i røven hver morgen, så det bliver til en del.....

Jeg ryger i virkelighede omkring 0.5 gram god hash eller skunk om dagen.

Medlem

Jeg ryger ca. 3 - 4g tjald om dagen på bong, og freebaser i weekenderne..

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
mr.hara skrev:
Lol tal for din egen lorte pusher...

Det er sådan set ikke min pusher der har de prisermen en gennemsnitlig christiania pusher vil næsten 100 % sikkert have hash der er billigere end hans skunk.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød
Jeg ryger ca 2-3 g om dagen det har jeg gjort i 2 år næsten.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg ryger også selv de to til tre gram super ryger..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
kiggerforbi skrev:

SUPER RYGER!!! OH YEAH TAKE IT IN!!!

Super ryger... Altså god hash? Drop nu de der poppede navne, det lyder ikke bedre, kun retarderede salgstricks fra en dum pusher som snyder konfirmander! :P

Prøver så vidt muligt at holde mit røg-forbrug til weekenderne, men det sker da at en joint eller 2 ryges om aftenen når man er færdig med det man skal. Har heldigvis ikke så mange problemer med at ryge en evt joint i hverdagen.

Go' ryger folkens :joint:

Edit: Foretrækker skunk og pot.

Junior medlem
Brugeravatar

Cartman skrev:
kiggerforbi skrev:

Super ryger... Altså god hash? Drop nu de der poppede navne, det lyder ikke bedre, kun retarderede salgstricks fra en dum pusher som snyder konfirmander! :P

Prøver så vidt muligt at holde mit røg-forbrug til weekenderne, men det sker da at en joint eller 2 ryges om aftenen når man er færdig med det man skal. Har heldigvis ikke så mange problemer med at ryge en evt joint i hverdagen.

:stupid: ja tak, en go Marok er ikke skidt! det var skam bare et slang :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
kiggerforbi skrev:
Cartman skrev:
kiggerforbi skrev:

:stupid: ja tak, en go Marok er ikke skidt! det var skam bare et slang :wink:

Hov hov, det var jo ikke noget personligt angreb, det er bare så uspecifikt at sige super ryger, hvilket JEG synes er et ELENDIGT slang udtryk for god hash. Bare kald det hvad det er :wink:

Medlem

Geografisk sted: Århus
Har set at THC niveauet i trichomes være helt oppe og runde de 98%. Det giver altså en ENORMT kraftig hash. Det meste af hashen her i Danmark på gadeplan indeholder højest 15 % ... Hvis ikke endda mindre?! (Svineri!). Skunk er kraftig, men når du koncentrere trich's ved at fjerne dem fra plante materiale kan du opnå sindssyge procenter.

Jeg må sige at jeg helst er til hash. Men så er det fandme også oppe i top kvalitet. Skunk har jeg altid svømmet i, det er nok der den ligger. Og desuden smager en top kvalitets hash meget bedre. Just my opinion :)

Junior medlem

Jeg ryger vel 10-15g GO skunk(helst noget bubblegum eller Jack herer) om dagen, og vil ik mene det er et misbrug for vis jeg skulle spise piller mod smerter i stedet for ville jeg sku ikke kunne komme ud af min seng :D

Medlem

Synes Det er dumt og ryge så meget, men det er bare min mening. Det er slet ikke nødvendigt og 1-2 gram om dagen eller mere. Jeg holder pauser efter hver gang jeg har røget, får at få den sammen sjove virkning som jeg fik første gang. Så det kan blive til 1-2 gram på engang, men så er det også gået 6 uger mindst jeg sidst røg. Også lidt for at jeg ikke skader min krop får meget. Ryger heller aldrig alene kun med venner, hvis nu vi lige skal have en sjov dag eller fest.

Medlem
Brugeravatar

jeg ligger på 5-15g om ugen, det variere meget alt efter hvad jeg har mellem hænderne og hvilket selskab jeg er i :)

og vil gerne undgå kommentar omkring mit forbrug, da det ikke vil ændre en skid og synes folk må ryge det de har lyst.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Når jeg har en dag hvor jeg smoker op, bliver der kun indtaget omkring 1-2 gram.
Men jeg er også kun til luksusrøg af bedste kvalitet.

Gerne den dyreste sativa skunk fra staden, ryst eller ice.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
XXX, white russian, white widow er klart foretrukket in the skunk department. (:

Junior medlem

mknnet skrev:
Synes Det er dumt og ryge så meget, men det er bare min mening. Det er slet ikke nødvendigt og 1-2 gram om dagen eller mere. Jeg holder pauser efter hver gang jeg har røget, får at få den sammen sjove virkning som jeg fik første gang. Så det kan blive til 1-2 gram på engang, men så er det også gået 6 uger mindst jeg sidst røg. Også lidt for at jeg ikke skader min krop får meget. Ryger heller aldrig alene kun med venner, hvis nu vi lige skal have en sjov dag eller fest.

Well ville hjertens gerne at jeg kunne det men ved det lyder lidt junkie :( , men jeg har brug for det ellers kan jeg ikke fungere på grund af smerter i min højre arm og højre del af ryggen.

Med de piller og smertebehandlinger jeg kan få hos lægen sygehus er alt for stærkt bedøvende der ligger jeg kun i sengen og sover og er næsten ikke vågen. Men med 1-2 joints om morgenen 1 i 10 pausen, en kl 12 so hen af 15 måske 16 tager vi ligen 2 mere og så i løbet af aftenen ryges der lige 6-7 mere. Uden go røg ville jeg ikke have et arbejde kæreste venner eller kunne være flyttet hjemme fra :D
:peace:

Medlem

Tyrkias skrev:
mknnet skrev:

Well ville hjertens gerne at jeg kunne det men ved det lyder lidt junkie :( , men jeg har brug for det ellers kan jeg ikke fungere på grund af smerter i min højre arm og højre del af ryggen.

Med de piller og smertebehandlinger jeg kan få hos lægen sygehus er alt for stærkt bedøvende der ligger jeg kun i sengen og sover og er næsten ikke vågen. Men med 1-2 joints om morgenen 1 i 10 pausen, en kl 12 so hen af 15 måske 16 tager vi ligen 2 mere og så i løbet af aftenen ryges der lige 6-7 mere. Uden go røg ville jeg ikke have et arbejde kæreste venner eller kunne være flyttet hjemme fra :D
:peace:

Har du prøvet freebase coke? :)
Det er go' røg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har du?^^

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]